Latias Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Jo, det har du rett i, men dersom vi selger Ronaldo og ikke velger å ta inn noen nye, kan han ta plassen? Ja, han kan ta plassen. Men tror SAF velger å gjøre det smarteste, og kjøper inn en annen klasseving. Uansett, Ronaldo skal ingen steder. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Leser at Buffon er misfornøyd i Juventus, og avventer å signere ny kontrakt. Hadde vært ein god erstatter for VDS! Buffon er 31, mot VDS's 38, ergo mange år igjen. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Fyfaen, har ikke likt Buffon spesielt godt før, men jeg ser helt for meg han i en United-drakt Det hadde vært så sinnsykt sjef! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Leser at Buffon er misfornøyd i Juventus, og avventer å signere ny kontrakt. Hadde vært ein god erstatter for VDS! Buffon er 31, mot VDS's 38, ergo mange år igjen. Var det ikke også lenge snakk om at Buffon kunne bli VDS erstatter i United? Mente jeg leste det et sted, eller tatt jeg feil? Endret 11. mai 2009 av Aalton Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Buffon i United hadde vært herlig, men tror neppe det skjer. Tror SAF deler kampene 50/50 mellom VDS og Foster neste sesong, før Foster blir fast keeper fra og med 10/11-sesongen. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Foster kan absoulutt ta steget inn på førstelaget på permanent basis, men føler meg trygg på at Fergie har klare planer på den fronten. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg kan styre min begeistring for å få en fasist og Hitler-sympatisør i stallen. Skal han få drakt 88 hos oss også? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Foster kan bli nr 1 ja, bare se på Almunia, når han klarer er ingenting umulig. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Då gjekk det som ventet.. Protester frå United ang. Fletcher og Barcelona's Abidal og Alves har blitt avslått av uefa. Kilde: UEFA "The UEFA Control and Disciplinary Body today rejected the protests of Manchester United FC regarding the suspension of Darren Fletcher, and FC Barcelona regarding the suspension of Eric Abidal and the yellow card of Daniel Alves." Endret 11. mai 2009 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Kunne vel ikke forvente noe annet, men slik går det.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Når Barca søkte var vi fucked uansett. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Det er så synd. Ikke bare for mannen selv men for laget som han har vært en stor og viktig del av, spesielt i slitekampene i CL. Virkelig synd, men vi får vel bare kjøre kjære Scholesy i finalen! Endret 11. mai 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Synd med Fletcher, men var ikke forventet annet. Nå skal faen ikke Abidal få spille heller. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Abidal og Alves ute i finalen ja. Men med Puyol tilbake savner de egentlig bare en venstreback, som Sylvinho sikkert tar. Rutine, men ikke akkurat farten. Vi får se, driter i CL akkurat nå. Eneste som gjelder er 3poeng mot Wigan. Det er så utrolig herlig at en seier på onsdag kveld nærmest garanterer PL for oss. Fy faen, tror jeg faktisk kommer til å bli veldig nervøs rett før avspark på onsdag. Tenk om vi finner på å tape kampen og gjøre det the United way. Også spille bare uavgjort mot Arsenal og må ha 3p i siste kampen mot Hull. Verre, tape mot Wigan og Arsenal også tar 3p i siste kampen og tror det ikke er nok men så scorer Robbie Keane i 93. min på Anfield og fikser 1-1 og PL til oss. Helvete... derfor jeg vil bare sikre den med en gang på JJB. 1 poeng på 2 siste kampene skjer uansett, og med den boosten vi får av 3p på onsdag er jeg 100% sikker på minst ett poeng mot Arsenal på lørdag. JJB, here we come! Lenke til kommentar
dredg Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Ta det med ro, United tar hjem PL-tittelen med 92 poeng i år. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Må innrømme at jeg gleder meg veldig til kampene deres fremover. Spesielt Wigan og Arsenal Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Må innrømme at jeg gleder meg veldig til kampene deres fremover. Spesielt Wigan og Arsenal Og ikke minst Hull. Og seff Barca kampen. Gleder meg hvertfall til de fire Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Må innrømme at jeg gleder meg veldig til kampene deres fremover. Spesielt Wigan og Arsenal Er kjekt å se at du kan ta glede i vår suksess, du er hjertelig velkommen kjære! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Det er jo kjekkere å se United kamper. Det ser jo Jefe også Å kom igjen nå hylekoret! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Nåja, var ikke akkurat sånn jeg mente det, men fair enough Hvis jeg skal være ærlig tror jeg at jeg ser flere United kamper enn hva tilfellet er med mange Unitedsupportere (sier ikke at jeg ser flere kamper enn folk her som dere sikkert skjønner). Har vel sett hver eneste Liverpool kamp i år, FA cup, PL, CL, CC osv. Og kanskje rundt 30-35 Man Utd kamper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå