Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Leser at Buffon er misfornøyd i Juventus, og avventer å signere ny kontrakt. Hadde vært ein god erstatter for VDS! Buffon er 31, mot VDS's 38, ergo mange år igjen.

Var det ikke også lenge snakk om at Buffon kunne bli VDS erstatter i United? Mente jeg leste det et sted, eller tatt jeg feil?

Endret av Aalton
Lenke til kommentar

Då gjekk det som ventet..

 

Protester frå United ang. Fletcher og Barcelona's Abidal og Alves har blitt avslått av uefa.

 

Kilde: UEFA

 

"The UEFA Control and Disciplinary Body today rejected the protests of Manchester United FC regarding the suspension of Darren Fletcher, and FC Barcelona regarding the suspension of Eric Abidal and the yellow card of Daniel Alves."

Endret av Ed Hunter
Lenke til kommentar

Abidal og Alves ute i finalen ja. Men med Puyol tilbake savner de egentlig bare en venstreback, som Sylvinho sikkert tar. Rutine, men ikke akkurat farten. Vi får se, driter i CL akkurat nå. Eneste som gjelder er 3poeng mot Wigan. Det er så utrolig herlig at en seier på onsdag kveld nærmest garanterer PL for oss. Fy faen, tror jeg faktisk kommer til å bli veldig nervøs rett før avspark på onsdag. Tenk om vi finner på å tape kampen og gjøre det the United way. Også spille bare uavgjort mot Arsenal og må ha 3p i siste kampen mot Hull. Verre, tape mot Wigan og Arsenal også tar 3p i siste kampen og tror det ikke er nok men så scorer Robbie Keane i 93. min på Anfield og fikser 1-1 og PL til oss. :dontgetit:

 

Helvete... derfor jeg vil bare sikre den med en gang på JJB. 1 poeng på 2 siste kampene skjer uansett, og med den boosten vi får av 3p på onsdag er jeg 100% sikker på minst ett poeng mot Arsenal på lørdag. JJB, here we come!

Lenke til kommentar

Nåja, var ikke akkurat sånn jeg mente det, men fair enough :p

 

 

Hvis jeg skal være ærlig tror jeg at jeg ser flere United kamper enn hva tilfellet er med mange Unitedsupportere (sier ikke at jeg ser flere kamper enn folk her som dere sikkert skjønner). :) Har vel sett hver eneste Liverpool kamp i år, FA cup, PL, CL, CC osv. Og kanskje rundt 30-35 Man Utd kamper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...