D'Amico Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Edit: En annen løsning er å omskolere Ronaldo til permanent spiss og kjøpe inn en ving (eller å flytte Rooney ned på kanten for evig og alltid). Da har vi goalgetter/hodespilleren i Ronaldo, targetman/playmaker i Berbatov, kraftspiss/arbeidsjernet i Tevez og Rooney som er litt av alt. HEDNING! Som sagt, liker det ikke, men hvis vi ser på de siste kampene er det ikke helt umulig at det ender sånn. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Ronaldos exit nært forestående Øyvind Alsaker tror Cristiano Ronaldos Manchester United-karriere går mot slutten. Hva tror dere? Jeg selv ser ikke helt poenget med at Tv2 blåser opp saken, hvor Fergie allerede har demmet ned saken. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Vel, poenget med å blåse det opp er da enkelt å forstå. For å få lesere. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Tror nok at Ronaldo blir...sist gang vi kvittet oss med høyrekanten vår etter konflikter (Beckham) så vant vi jo ikke noe på flere sesonger, dvs. Premier League! Lenke til kommentar
dredg Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Tullete oppblåsing av en filleting, men det er slik fokus man får rettet mot seg når man er verdens beste spiller i verdens største klubb. Personlig tror jeg at Ronaldo muligens forsvinner i sommer helt uavhengig av denne saken. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Skulle ikke UEFA behandle Fletcher-saken i dag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Hvilken United-spiller (tror dere) drar inn mest penger til klubben i form av draktsalg og annen reklame? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Hvilken United-spiller (tror dere) drar inn mest penger til klubben i form av draktsalg og annen reklame? Draktsalg i år er nok enten Wayne Rooney eller Berbatov... Reklame er Ronaldo overlegen! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Jeg er ikke sikker på at han blir heller, men håper selvsagt på det! Ellers er det utrolig mye rykter rundt United og Benzema og Ribery og hvem vet, kanskje det ligger noe i det? Skulle ikke UEFA behandle Fletcher-saken i dag? Jo, dette mente jeg også, men har ikke sett noe om saken.. Endret 11. mai 2009 av Aalton Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Skulle ikke UEFA behandle Fletcher-saken i dag? Jo. Svaret kommer senere i dag. Hvilken United-spiller (tror dere) drar inn mest penger til klubben i form av draktsalg og annen reklame? John O'Shea så klart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Hvis Ronaldo forsvinner regner jeg med United har råd til Benzema, Ribery og en ny massasjebenk. Det er med mindre Ribery blir priset ut av markedet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Hvis Ronaldo forsvinner regner jeg med United har råd til Benzema, Ribery og en ny massasjebenk. Det er med mindre Ribery blir priset ut av markedet. Hvis Ronaldo forsvinner, håper jeg klubben sletter den digre gjelda si. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Hvis Ronaldo forsvinner regner jeg med United har råd til Benzema, Ribery og en ny massasjebenk. Det er med mindre Ribery blir priset ut av markedet. Hvis Ronaldo forsvinner, håper jeg klubben sletter den digre gjelda si. Javisst, vi får vel drøye 6 milliarder for fyren Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Bare for å gjøre Points enda mer forvirret har jeg også skiftet avatar. Vekk med feminine hjerter og inn med macho-king himself. Uansett, enten Ronaldo forsvinner eller ikke syns jeg vi må ha inn en ving, så vi får nok ikke slettet så mye av gjelda. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Hvis Ronaldo forsvinner regner jeg med United har råd til Benzema, Ribery og en ny massasjebenk. Det er med mindre Ribery blir priset ut av markedet. Hvis Ronaldo forsvinner, håper jeg klubben sletter den digre gjelda si. Javisst, vi får vel drøye 6 milliarder for fyren Deler av gjelda da. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg gråter hvis Ronaldo går. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Det jeg lurer litt på er om Nani kan nå toppen, og utvikle seg til å bli en "Ronaldo" type? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Seff kan han det. Må bare bestige 4-5 Mount Everest først. For så langt under Ronaldo er han. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Det jeg lurer litt på er om Nani kan nå toppen, og utvikle seg til å bli en "Ronaldo" type? Fyren har ikke fotballforståelse. Tror ikke han blir like god som Ronaldo. Han må i såfall jobbe veldig hardt denne sommeren, om han skal bli bedre enn det han er nå. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Jo, det har du rett i, men dersom vi selger Ronaldo og ikke velger å ta inn noen nye, kan han ta plassen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå