PSV Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Ronaldo skal minst ha 8 Men hvorfor? Greit å være konstruktiv til tider også. Jeg syns Ronaldo tapte ballen litt ofte i dag, hadde en del dårlige touch og skapte ikke like mye som han ofte gjør, og man kan da også forsvare byttet til SAF i mine øyne, selv om Ronaldo ikke viste seg som kjempefan av det byttet. Endret 10. mai 2009 av PSV Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Eneste fordelen/kule med å få det utdelt en annen plass enn OT er vel at det da er hardcore fansen som får med seg utdelingen. Sant, men det er det eneste. Håper at jeg får tilgang på MUTV og den sendingen de kommer til å ha om vi blir mestere Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Ronaldo skal minst ha 8 Men hvorfor? Greit å være konstruktiv til tider også. Jeg syns Ronaldo tapte ballen litt ofte i dag, hadde en del dårlige touch og skapte ikke like mye som han ofte gjør, og man kan da også forsvare byttet til SAF i mine øyne, selv om Ronaldo ikke viste seg som kjempefan av det byttet. 1 målet er bare hans. Som sagt, ingen assist. Ellers var det ingen veldig god kamp så jeg kan gå ned på 7. Han er fremdeles Ronaldo da. Mye offangsiv kreativitet og et evig uromoment for motstanderene. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Haha. Kom over dette sitatet på RedCafe som igjen hadde fått det fra RedAndWhiteKop: "Yeah thats my point mate. Its bollocks that we beat them twice this year...and now because we f**ked ourselves and drew against a few teams we shouldnt have...we're second. A final would even things out when seasons are this tight. If I was a manc...id know I didnt deserve it this year...because I was beat twice by us. But then again they are arrogant picks so they wont admit that. If the 1st place team gets beat twice by the 2d place team and its 3 pts seperation there should be a final." Jeg kan skjønne at det må være frustrerende å se tittelen slippe etter Liverpools beste ligasesong på 20 år, men det får da være grenser for idioti. Og her sikter jeg i første rekke til den siste setningen. EDIT: Og jada jada, dette er bare en enkeltpersons synspunkt og alt det der. Syns bare det var litt morsomt Endret 10. mai 2009 av GBD Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Haha, for en tulling. Det oser bitterhet av fyren. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Hadde ikke Stoke dermed fortjent førsteplassen like mye som Liverpool med tanke på at begge disse to oppgjørene endte med 0-0? Oser bitterhet som sagt. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Merkelig hvordan disse "skulle vert" reglene alltid gagner de som kommer med dem. Hele poenget med en liga er jo netopp det at det er en langdistanse der ikke resultater i enkeltkamper nødvendigvis ødelegger. Slik som det er i en cup, der en dårlig dag eller en dårlig dommer kan ødelegge alt for et lag. Og det er det som gjør at (for meg) fa cup og CL aldri kan måle seg med ligaen. "If I was a manc...id know I didnt deserve it this year..." denne var direkte vakker Endret 10. mai 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Enig, Liga er viktigst for der må man være best over tid. Vinner man PL har det uansett vært en glimrende sesong. Vinner man CL eller FA kan sesongen likevel ha vært ganske dårlig. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Nå har vi ikke vunnet serien riktig enda. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Seier mot Wigan og seier/uavgjort mot Arsenal er kun det som trengs. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Nå har vi ikke vunnet serien riktig enda. Holder meg i skinnet jeg enda, Ihvertfall til etter Wigan kampen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Hadde ikke Stoke dermed fortjent førsteplassen like mye som Liverpool med tanke på at begge disse to oppgjørene endte med 0-0? Oser bitterhet som sagt. Nå er ikke jeg enig i det innlegget som ble postet tidligere, men du trenger ikke spille dum. If the 1st place team gets beat twice by the 2d place team and its 3 pts seperation there should be a final." Minn meg gjerne på hvor Stoke ligger på tabellen. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Han vil bare ha finale om det er tre poeng som skiller da, så det er ikke helt sikkert at det hadde blitt finale alikevel Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Da var jeg hjemme fra konfirmasjon, og gleder meg over seier mot City! Nå tar vi Arsenal, så er vi mestre! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Deilig å slå City i dag. Alle gjorde stort sett en god eller grei jobb, og vi hadde stålkontroll bakover. Robinho var usynlig. Når det kommer til Ronaldo episoden så kan jeg forstå han. Han er en følelses person, og gråter når han går ut fra mesterskap osv. Han elsker også å spille fotball, og Ferguson har ved et par anledninger sagt at han ville spare han, men at han ikke kunne, fordi han ville spille. Han vil alltid spille alle kamper, alle minutter, og stort sett så synes jeg dette er en positiv ting. Jeg velger å se på det som noe positivt at han ville spille de siste minuttene mot City. Frustrasjonen hans viste bare hvor mye han ønsket å spille. Det pleier jo å være slik med alle store spillere. Raul godtok ikke å sitte på benken for Spania, og jeg er ganske sikker på at han ikke tolerer å sitte på benken for Real Madrid heller. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Om det er å spille masse fotball han vil så må han ikke dra. Ingen har vel så mange kamper som topplagene i England. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Smilte godt for meg selv når jeg hørte kommentatorene i dag sei: Keeper tar det det store feiltrinnet og tar et skritt mot høyre og havner på feil fot. Så ser man klart at ballen skifter retning i kneet til city forsvarer, hehe! ( Skuddet til Ron ) Forøvrig er det barnslig av Ronaldo og bli så sur, greit at han er skuffet osv, men trenger ikke opptre så uprofesjonellt. Ellers så var det herlig med seier, og nå får vi bare håpe at vi gruser et Arsenal som ikke er i storform. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Dere vet at det er Wigan først ja? på Onsdag Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Dere vet at det er Wigan først ja? på Onsdag Ja, men det endrer ikke det faktum at jeg vil se gutta knuse Arsenal. Tar vi 3 poeng mot dem, skal det et mirakel til for at vi ikke utligner Liverpool's 18. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Wigan har gitt opp, Arsenal er i knusende dårlig form. Jeg har troen på gullet nå, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå