Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Ronaldo skal minst ha 8

 

Men hvorfor? Greit å være konstruktiv til tider også. :)

 

Jeg syns Ronaldo tapte ballen litt ofte i dag, hadde en del dårlige touch og skapte ikke like mye som han ofte gjør, og man kan da også forsvare byttet til SAF i mine øyne, selv om Ronaldo ikke viste seg som kjempefan av det byttet.

Endret av PSV
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ronaldo skal minst ha 8

 

Men hvorfor? Greit å være konstruktiv til tider også. :)

 

Jeg syns Ronaldo tapte ballen litt ofte i dag, hadde en del dårlige touch og skapte ikke like mye som han ofte gjør, og man kan da også forsvare byttet til SAF i mine øyne, selv om Ronaldo ikke viste seg som kjempefan av det byttet.

 

1 målet er bare hans. Som sagt, ingen assist.

 

Ellers var det ingen veldig god kamp så jeg kan gå ned på 7. Han er fremdeles Ronaldo da. Mye offangsiv kreativitet og et evig uromoment for motstanderene.

Lenke til kommentar

Haha. Kom over dette sitatet på RedCafe som igjen hadde fått det fra RedAndWhiteKop:

 

"Yeah thats my point mate. Its bollocks that we beat them twice this year...and now because we f**ked ourselves and drew against a few teams we shouldnt have...we're second. A final would even things out when seasons are this tight. If I was a manc...id know I didnt deserve it this year...because I was beat twice by us. But then again they are arrogant picks so they wont admit that.

 

If the 1st place team gets beat twice by the 2d place team and its 3 pts seperation there should be a final."

 

Jeg kan skjønne at det må være frustrerende å se tittelen slippe etter Liverpools beste ligasesong på 20 år, men det får da være grenser for idioti. Og her sikter jeg i første rekke til den siste setningen.

 

EDIT: Og jada jada, dette er bare en enkeltpersons synspunkt og alt det der. Syns bare det var litt morsomt

Endret av GBD
Lenke til kommentar

Merkelig hvordan disse "skulle vert" reglene alltid gagner de som kommer med dem.

 

Hele poenget med en liga er jo netopp det at det er en langdistanse der ikke resultater i enkeltkamper nødvendigvis ødelegger. Slik som det er i en cup, der en dårlig dag eller en dårlig dommer kan ødelegge alt for et lag.

 

Og det er det som gjør at (for meg) fa cup og CL aldri kan måle seg med ligaen.

 

"If I was a manc...id know I didnt deserve it this year..." denne var direkte vakker

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hadde ikke Stoke dermed fortjent førsteplassen like mye som Liverpool med tanke på at begge disse to oppgjørene endte med 0-0?

 

Oser bitterhet som sagt. :)

 

Nå er ikke jeg enig i det innlegget som ble postet tidligere, men du trenger ikke spille dum.

 

If the 1st place team gets beat twice by the 2d place team and its 3 pts seperation there should be a final."

 

Minn meg gjerne på hvor Stoke ligger på tabellen.

Lenke til kommentar

Deilig å slå City i dag. Alle gjorde stort sett en god eller grei jobb, og vi hadde stålkontroll bakover. Robinho var usynlig. Når det kommer til Ronaldo episoden så kan jeg forstå han. Han er en følelses person, og gråter når han går ut fra mesterskap osv. Han elsker også å spille fotball, og Ferguson har ved et par anledninger sagt at han ville spare han, men at han ikke kunne, fordi han ville spille. Han vil alltid spille alle kamper, alle minutter, og stort sett så synes jeg dette er en positiv ting. Jeg velger å se på det som noe positivt at han ville spille de siste minuttene mot City. Frustrasjonen hans viste bare hvor mye han ønsket å spille. Det pleier jo å være slik med alle store spillere. Raul godtok ikke å sitte på benken for Spania, og jeg er ganske sikker på at han ikke tolerer å sitte på benken for Real Madrid heller.

Lenke til kommentar

Smilte godt for meg selv når jeg hørte kommentatorene i dag sei: Keeper tar det det store feiltrinnet og tar et skritt mot høyre og havner på feil fot.

 

Så ser man klart at ballen skifter retning i kneet til city forsvarer, hehe! ( Skuddet til Ron )

Forøvrig er det barnslig av Ronaldo og bli så sur, greit at han er skuffet osv, men trenger ikke opptre så uprofesjonellt. Ellers så var det herlig med seier, og nå får vi bare håpe at vi gruser et Arsenal som ikke er i storform.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...