Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Ronaldo derimot understreker nok en gang hvilken drittunge han. Han oppfører seg virkelig som en bortskjemt drittunge. Morsomt å legge merke til reaksjonene til de på tribunen da Ronaldo går av, noen som så lettere sjokkert ut.

Hadde ikke du vært skuffet om du var verdens beste spiller, og ble byttet ut 30 minutter før slutt der du sikkert kunne ha scoret flere mål?

Idiotisk av Ronaldo. Han må da skjønne at det er bedre å rotere og spare energi vel? maken til drittunge, han burde vokse opp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ronaldo derimot understreker nok en gang hvilken drittunge han. Han oppfører seg virkelig som en bortskjemt drittunge. Morsomt å legge merke til reaksjonene til de på tribunen da Ronaldo går av, noen som så lettere sjokkert ut.

Hadde ikke du vært skuffet om du var verdens beste spiller, og ble byttet ut 30 minutter før slutt der du sikkert kunne ha scoret flere mål?

Er vel flere som har opplevd å bli byttet ut 30 minutter før slutt, men jeg ALDRI sett maken til idiotisk oppførsel! Dere ledet komfortabelt 2-0 og slapp ikke til City overhodet, dere har mange viktige kamper på få dager og det er meget forståelig at Ferguson ønsker å spare ham. Dere kunne bare save resten av kampen, og i tillegg slapp dere å få evt skade på ham. For en kontrast til Anderson som nærmest jublet over å bli tatt av mot Arsenal.

Lenke til kommentar
Du har altså aldri sett Rooney. Kult. :)

Var den rettet til meg? Om Rooney har reagert på samme måte vet ikke jeg, men det gjør uansett ikke oppførselen til Ronaldo noe bedre. Dessuten er det enorm forskjell på å være sint for å bli byttet ut når man leder komfortabelt slik dere gjorde i dag, og å bli byttet ut når man ligger under og/eller trenger mål. Da kan jeg forstå reaksjonen, men denne gangen var det jo helt riktig å gjøre et bytte slik situasjonen var.

Lenke til kommentar
Du har altså aldri sett Rooney. Kult. :)

Var den rettet til meg? Om Rooney har reagert på samme måte vet ikke jeg, men det gjør uansett ikke oppførselen til Ronaldo noe bedre. Dessuten er det enorm forskjell på å være sint for å bli byttet ut når man leder komfortabelt slik dere gjorde i dag, og å bli byttet ut når man ligger under og/eller trenger mål. Da kan jeg forstå reaksjonen, men denne gangen var det jo helt riktig å gjøre et bytte slik situasjonen var.

 

Burde vel kanskje brukt quote mtp. nye innlegg, men den var egentlig rettet til brukeren over deg som mente at "han jo måtte skjønne at det er bedre å spare ham", man har jo sett Rooney reagerer negativt noen ganger han har blitt byttet ut også. :)

Lenke til kommentar
Imponert over Rafael i dag. Stort sett bunnsolid defensivt og flere fine offensive bidrag. Lover veldig bra for fremtiden det her.

 

Hvis du så en Rafael som var bunnsolid defensivt i dag da så jeg en annen kamp enn deg. Hadde det ikke vært for en glimrende Vida som til stadighet dekker rommet Rafael etterlater seg kunne det blitt styggt. Han virker til tider å ikke ha noe defensiv forståelse, men offensivt er han glimrende.

 

Men et par år til under Fergie og vi kan sitte med en av verdens beste backer, ingen tvil.

Lenke til kommentar

Han hadde da ikke full kontroll bakover. Slapp blant annet Elano gjennom, men skuddet var forferdelig.

 

Han viste imponerente takter offensivt og spillte greit defensivt, men ikke noe mer enn som så. Er klart at det er styrke og defensivt spill som han må jobbe mest med.

Lenke til kommentar
Berbatov er jo så vidt borti han da...

 

Borti eller ikke borti, han sparker etter han.

I regelboka er det akkurat det samme som å slå etter, noe som er direkte rødt.

En etterslenger er ikke automatisk rødt, det må du gjerne vise meg i regelboken. Kompany filmer.

 

Uansett en helt nydelig kamp, godt å se at Ronaldo bryr seg. Selv om reaksjonen er idiotisk. Tviler på at dette får store følger som vi får høre om.

 

Må bare tilføye at Vidic er faen så gull, mannen er verdens beste stopper. Ellers spiller alle godt idag. Det mest negative med dagen er nok at Tevez nok en gang ranter til media, jeg skjønner han dog godt. Men å påstå at han ikke får spilletid?

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Enig med Geir M der, Rafael var knallgod i dag. Full kontroll bakover, og veldig med offensivt, med to lekre "avslutninger" som ikke var langt unna scoring. Robinho who?

 

Har rykker ut mot ballfører når han burde rygge, og visa versa. Samt han ofte er feilposisjonert i forhold til resten av rekka. Han mangler rett og slett forståelse enda, men han er 18 og det kommer. I dag fremstår han bedre enn han er del pga en ypperlig Vidic og dels fordi shitty var tamme og stillestående i angrep.

Lenke til kommentar

Synes Tevez oppfører seg domt i media, han klager på at han ikke får spille hele kampen, og at han ikke liker at han blir byttet ut i 2. omgang.. Dette skjer da alltid i en så stor klubb som United der vi må spare spillere til viktige kamper.. Klarer han ikke å godta det så kommer han aldri til å bli fornøyd i Manchester United.. synd egentlig..

Lenke til kommentar
Beskytt Ronaldo så mye dere vil. Jeg blir av kvalm av tryne hans. Ble ikke noe mindre av oppførselen i dag.

 

Hvordan er tilværelsen nede i League One om dagen?

 

We all hate Leeds,

Scum!

We all hate Leeds,

Scum!

We all hate Leeds,

Scum!

We all hate Leeds,

Scum!

 

Haha, below the Wankership, helt utrolig.

Lenke til kommentar

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=...;newsid=6632308

 

 

Litt for overdramatisering av Ronaldo, men skjønner han litt. Han ville nok score en scoring til og han ville nok vise noe bedre enn det han viste i 2.omg før han ble byttet ut.

Hørte også på Redcafe at han har blitt byttet ut 2x mot City denne sesongen, kan det stemme?

 

Edit: Ronaldo ble utvist i sist Derby kamp ja.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Bra kamp i dag. Fullstendig kontroll fra a til å. Det meste er sagt før, men vil gjerne si noenting en gang til :)

 

I dag var Tevez svingod. Og han fikk spille hele kampen. Bra for han. Regner med at medieutspillene er oppspinn. Hvis ikke har han gått fra "kunne ikke tenke meg en annen klubb i premier league, vil til spania hvis ikke united vil ha meg" til "eg ser for meg neste sesong i en annen klubb i PL".

 

Logisk.

 

Ronaldo da. Sutretryne. Du fikk et mål, vet du vil ha flere, men hva med å være fullstendig fit for fight mot Arsenal, score hattrick i kampen som gir United PL i år igjen? For så å være stinn i overskudd mot Barcelona og spille Messi av banen? Gjør det du er best til, spill fotball. Sutring er noe du forsåvidt er god til, men etter tenårene er humørsvingninger noe man bør legge av seg.

 

Berbatov får nok straff fra FA. Helt sikker på det. Hjelper ikke at han dritten i City skulle hatt kort for både ditt og datt og filming i forkant og etterkant. Slikt som han gjør der gjør man bare ikke. Bare heldig at dommerne ikke såg han.

 

Utenom det var han syyyyk i dag. Det nedtaket før andre målet, sinnsykt. Og forarbeidet til frisparket. Han gir liksom ikke Ireland noe valg hvis Ireland ønsker ballen. Da MÅ han ta han ulovlig. Ireland derimot burde seff bare latt han gått.

 

Rooney hadde en aldri så liten Berbatov han også. Man merket i hele kampen at det var lokalderby. Var en situasjon der han reiv seg løs fra en City spiller i sinne. Fulgte han over hele banen for derette å sette et håndballforsvar i ryggen på han (strake armer).

 

Ampert ska det vær når United møter City.

 

Men i dag var ikke City en motstander en gang. De var bare et lag som ble slått.

Lenke til kommentar

Har vært i konfirmasjon siden kl 11 i dag, så gikk dessverre glipp av kampen, men jeg hadde scoringsvarsel på mobilen så jeg holdt meg litt oppdatert i hvertfall. Flott at vi nok en gang tar en kontrollert seier. 4 poeng på de tre neste kampene og seriegullet er i boks.

 

Et lite spørsmål, hvis vi vinner mot Wigan og Arsenal (eventuelt uavgjort mot en av dem), får vi da utlevert trofeet etter Arsenal-kampen eller må vi vente til siste serierunde? Hadde vært utrolig fett å se spillerne (+ Fergie) løfte trofeet på bursdagen min. :D

 

Edit: Ingen som vil prøve seg på en kampbørs?

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...