Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner godt Ronaldo jeg, herregud. Dere lager så mye styr ut av ingenting.

La nå Ronaldo få utrykke litt følelser, burde vel egentlig være glad for at han blir litt små sur.

Viser at han vil spille hele tida, og at han ikke forlate oss til sommeren! :)

 

Ikke uenig

Lenke til kommentar

Skjønner frustrasjonen til Ronaldo, men synes det er drøyt å reagere på den måten.

 

Herlig kamp av laget. Spillerne lar ikke Robinho og co. komme til de store mulighetene, noe som er bra. Fin kamp av Tevez også, han kunne ha stått med en hat-trick om marginene hadde vært på hans side. :w00t:

 

Kult at vi hadde fått en gjest på banen i andre omgang. :p

Lenke til kommentar
Dagens spiller er etter min mening vidic, herregud så god han var. Stopper jo angrepet før de begynnte å tenke på å sette fart, leser City som en bok..

 

Ikke glem Fletcher..Han var outstanding hele kampen.Jeg vil si delt førsteplass på MOTM med Vida idag :innocent:

Lenke til kommentar

Må få gratulere med en fortjent seier. Tror nok det er avgjort nå. Banens beste må da være Tevez i dag. Både han og Berbatov er jo umulig å ta i fra ballen, men i tillegg er jo Tevez målfarlig i dag. Ser han gjerne hos oss neste sesong jeg.

 

Ronaldo derimot understreker nok en gang hvilken drittunge han. Han oppfører seg virkelig som en bortskjemt drittunge. Morsomt å legge merke til reaksjonene til de på tribunen da Ronaldo går av, noen som så lettere sjokkert ut.

Lenke til kommentar
Ronaldo derimot understreker nok en gang hvilken drittunge han. Han oppfører seg virkelig som en bortskjemt drittunge. Morsomt å legge merke til reaksjonene til de på tribunen da Ronaldo går av, noen som så lettere sjokkert ut.

Hadde ikke du vært skuffet om du var verdens beste spiller, og ble byttet ut 30 minutter før slutt der du sikkert kunne ha scoret flere mål?

Lenke til kommentar
Synd Tevez ikke fikk satt inn de to andre mulighetene slik at vi kunne tatt inn litt på målforskjellen.

Slapp av, den blir ikke avgjørende. Vi trenger fire poeng fra tre kamper (Wigan B, Arsenal H, Hull B), noe som ikke burde være så vanskelig. :w00t:

 

Klart vi tar det, men hadde vært enda mer betryggende å ha en bedre målforskjell i tillegg :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...