Kiman™ Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hater Gamst Pedersen maks av en eller annen grunn, men en god fotballspiller er han, i hvert fall til tider. Anelka må vel bli en backup-løsning, men han har jo ikke vært så verst den sesonger her. Lenke til kommentar
wan Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Arsenal, Liverpool og Bolton, så United. Nei, vi trenger en bedre spiss enn som så, dersom vi først skal kjøpe en ny angriper. Med tanke på ufyselige Gamst er han ikke god nok for klubben vår, til tider veldig solid, men på det jevne bare en middels god Premier League-spiller. Krysser fingrene for at disse to uteblir. Endret 1. juni 2007 av wan Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Arsenal, Liverpool og Bolton, så United. Nei, vi trenger en bedre spiss enn som så, dersom vi først skal kjøpe en ny angriper. Med tanke på ufyselige Gamst er han ikke god nok for klubben vår, til tider veldig solid, men på det jevne bare en middels god Premier League-spiller. Krysser fingrene for at disse to uteblir. 8755871[/snapback] En Anelka i storform er en drøm for et hvert storlag. I den perioden han var i Liverpool(på lån). Må jeg si han virkelig imponerte meg. At vi ikke kjøpte han permanent, irriterer meg. Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Anelka kommer aldri til United. Han er også for dårlig! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Her kommer jeg tilbake fra Helsinborg uten nett siden søndagen og ser at ManUtd har kjøpt Nani og Anderson, herlig 8753983[/snapback] Og Hargreaves ble bekreftet i dag 8754107[/snapback] Hehe, den var jo rimelig klar fra før av Så Helsinborg mot Ørebro på mandagen btw. Henke storspilte, heftige en-touchpasninger. Akkurat slik som tiden i United Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Anelka? hvor lenge går det før han gjør noe Fergie ikke liker? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Anelka kommer aldri til United. Han er også for dårlig! 8757531[/snapback] I form så er han enormt god, da han var ung ble han regnet som et større talent enn Henry. Synd han ikke har blitt så stor som han kunne ha blitt, men han har fortsatt mange år igjen med proff fotball. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Anelka hadde vært en god forsterkning det! Han kan gjøre de utroligste ting. Ett kjemperykk og gode avslutninger. Jeg har også tro på at United klarer å få frem det beste i ham! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Begyner han ikke å bli litt gammel? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Begyner han ikke å bli litt gammel? 8761601[/snapback] Han er 28/29 år bare. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Anelka hadde vært en god forsterkning det! Han kan gjøre de utroligste ting. Ett kjemperykk og gode avslutninger. Jeg har også tro på at United klarer å få frem det beste i ham! 8761190[/snapback] Helt til han blir så sur og grinete at han legger seg i bagasjerommet i bilen til broren sin og blir kjørt bort for å gjemme seg sånn at han blir solgt til en annen klubb. Anelka er en av de siste spillerne som jeg vil se i United... Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Ok, nå har jeg hørt så mye forskjellig, senest av Drillo under England- Brasil igår. Så bare må spørre. Er Anderson portugisisk eller brasiliansk? Endret 2. juni 2007 av Multekrem Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Ok, nå har jeg hørt så mye forskjellig, senest av Drillo under England- Brasil igår. Så bare må spørre. Er Anderson portugisisk eller brasiliansk? 8763447[/snapback] Anderson er brasiliansk ja! Sa Drillo at han var portugisisk? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Anderson er brasilianer, men spilte i Portugal. For Porto Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Tror det var Dagbladet pluss et par stk her på forumet som påsto at han var fra Portugal Edit: Altså Portugisisk statsborger Endret 2. juni 2007 av Multekrem Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Han blir hentet fra Portugal ja. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Han blir hentet fra Portugal ja. 8764205[/snapback] Ja, men han er like mye brasilianer som Lucas Leiva. To unge brasilianere i England, kan nok by på litt samba-fotball... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Har da ikke sagt noe imot at han er Brasilianer. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Har da ikke sagt noe imot at han er Brasilianer. 8764221[/snapback] Det var ikke det jeg mente heller. Det skulle være en artig kommentar... Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Scholes til Sunderland? Herregud, 25m for en av pls beste midtbanespillere i fjor? Latterlig, eier ikke VG kildekritikk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå