Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Arsenal, Liverpool og Bolton, så United. Nei, vi trenger en bedre spiss enn som så, dersom vi først skal kjøpe en ny angriper.

Med tanke på ufyselige Gamst er han ikke god nok for klubben vår, til tider veldig solid, men på det jevne bare en middels god Premier League-spiller.

Krysser fingrene for at disse to uteblir. :dontgetit:

Endret av wan
Lenke til kommentar
Arsenal, Liverpool og Bolton, så United. Nei, vi trenger en bedre spiss enn som så, dersom vi først skal kjøpe en ny angriper.

Med tanke på ufyselige Gamst er han ikke god nok for klubben vår, til tider veldig solid, men på det jevne bare en middels god Premier League-spiller.

Krysser fingrene for at disse to uteblir.  :dontgetit:

8755871[/snapback]

En Anelka i storform er en drøm for et hvert storlag. I den perioden han var i Liverpool(på lån). Må jeg si han virkelig imponerte meg. At vi ikke kjøpte han permanent, irriterer meg.

Lenke til kommentar
Her kommer jeg tilbake fra Helsinborg uten nett siden søndagen og ser at ManUtd har kjøpt Nani og Anderson, herlig :)

8753983[/snapback]

Og Hargreaves ble bekreftet i dag :)

8754107[/snapback]

Hehe, den var jo rimelig klar fra før av :)

Så Helsinborg mot Ørebro på mandagen btw. Henke storspilte, heftige en-touchpasninger. Akkurat slik som tiden i United :)

Lenke til kommentar
Anelka kommer aldri til United. Han er også for dårlig!

8757531[/snapback]

I form så er han enormt god, da han var ung ble han regnet som et større talent enn Henry. Synd han ikke har blitt så stor som han kunne ha blitt, men han har fortsatt mange år igjen med proff fotball.

Lenke til kommentar
Anelka hadde vært en god forsterkning det! Han kan gjøre de utroligste ting. Ett kjemperykk og gode avslutninger.

Jeg har også tro på at United klarer å få frem det beste i ham! :)

8761190[/snapback]

Helt til han blir så sur og grinete at han legger seg i bagasjerommet i bilen til broren sin og blir kjørt bort for å gjemme seg sånn at han blir solgt til en annen klubb.

Anelka er en av de siste spillerne som jeg vil se i United...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...