Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Han kan være smart og alt det der, men den fyren gidder faen meg aldri å løpe og de irriterer meg som et helvete.

 

Og jeg har sett nesten alle kampene til United i år, så ja, jeg vet hva jeg snakker om.

Har du sett på statstikkene etter kamper? Berbatov ser kanskje litt "lat" ut, men han løper ofte like mye som f.eks like mye som mange andre på laget.. Og samtidig topper han listen på assist fronten....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dj: Det måles i meter det å løpe. Ikke i hastighet.

 

Wow. det der er filming på Rivaldonivå!

Hadde han løpt som Rooney hadde vi fått en stor målsjanse på den kontringen vi hadde. I steden for jogget han og det ble ikke en dritt ut av det.

 

Jeg har heller aldri sagt at 2-0 assisten ikke bra herlig, men det er så mye annet ved han som irriterer meg.

Lenke til kommentar

Herlig omgang. Vi scorer jo hele to mål. :D Ronaldo scorer på frispark nok en gang, hvem er det som sier at han ikke er blant de beste frisparksskytterne? :w00t: Og herlig av Tevez. Synd det første skuddet ikke gikk i mål, for det hadde virkelig vært en perle.

 

Dette kan vi ikke rote bort nå!

Lenke til kommentar
Berbatov har fantastisk fortballfortsåelse og elegant teknikk, men han skulle hatt rødt kort denne kampen..

Kompany skulle fått oscar i samme slengen.

Uten tvil. Berba sparker skrått bak mot han, og kompany får tydeligvis virtuellt kappa av de edlere delene om man skal se på smertespillet...

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Det eneste problemet jeg har med Berba, er at iblant, istedet for å sette full fart fremover når han har muligheten, stopper han opp for å finne andre, og dermed ødelegger han en god mulighet og blir til slutt taklet. Men at han ellers jogger istedet for å bruke unødvendige krefter defensivt, kan jeg tolerere siden han er spiss. Ikke alle er som Rooney og Tevez. Men skulle bare ønske at Berba var flinkere til å sette fart når han har muligheten.

Lenke til kommentar
Synes dommeren gjør rett egentlig. Berbatov sparker, Kompany filmer, greit med tilsnakk til begge(dessuten er den første til Kompany(holdingen) en ganske fin obstruksjon).

 

Verken dommer eller assistentdommer får med seg situasjonen, derfor får de kun tilsnakk.

 

Men fy flate for en herlig omgang så langt. Vidic viser virkelig klasse i forsvaret, feks den taklinga han hadde på Ireland (?) mot slutten av andre omgang på 5 meter. Blir bare mer og mer imponert av Ronaldo nå om dagen, han når tydligvis ikke noe toppunkt når det gjelder form! :D

Endret av Rippo
Lenke til kommentar
Det eneste problemet jeg har med Berba, er at iblant, istedet for å sette full fart fremover når han har muligheten, stopper han opp for å finne andre, og dermed ødelegger han en god mulighet og blir til slutt taklet. Men at han ellers jogger istedet for å bruke unødvendige krefter defensivt, kan jeg tolerere siden han er spiss. Ikke alle er som Rooney og Tevez. Men skulle bare ønske at Berba var flinkere til å sette fart når han har muligheten.

Hvilken fart skal han sette? Mannen eier jo ikke fartsfiber i kroppen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...