Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fy faen så irritert jeg blir på Berbatov. Hadde det vært Rooney der hadde han spurtet som et helvete, mens Berbatov bare jogger etter. Tufs.

Ser ikke hvorfor han skulle ha spurta der. Kalles fotballforståelse

Han hadde ingen foran seg og kunne kommet alene med keeper.

 

 

Synd av Tevez :(

Lenke til kommentar
Fy faen så irritert jeg blir på Berbatov. Hadde det vært Rooney der hadde han spurtet som et helvete, mens Berbatov bare jogger etter. Tufs.

Ser ikke hvorfor han skulle ha spurta der. Kalles fotballforståelse

 

At du kaller det fotballforståelse av Berbatov syntes jeg bare viser din mangel på fotballforståelse.

 

Synd at Tevez sitt ikke gikk inn, håper at mål 2 kommer snart - er ikke komfortabel på stillinga 1-0.

Lenke til kommentar
Berba skulle gått ut der. Han er bare latterlig.

 

Ja. Huff, han er så latterlig altså. Fantastisk nedtak og assist.

 

Kompany selger det så jævlig. Hadde Berbatov blitt utvist pga det der så hadde det vært Kompany sin skyld.

 

Han kan være smart og alt det der, men den fyren gidder faen meg aldri å løpe og de irriterer meg som et helvete.

 

Og jeg har sett nesten alle kampene til United i år, så ja, jeg vet hva jeg snakker om.

 

Nei, det kan du ikke ha gjort, når statistikker viser at Berbatov løper i gjennomsnitt like mye som de andre spissene våre, og er samtidig den av spissene som vinner tilbake ballen mest.

Lenke til kommentar
Ja. Huff, han er så latterlig altså. Fantastisk nedtak og assist.

Er det det eneste du har sett på av han i kampen eller?

 

Nei, det kan du ikke ha gjort, når statistikker viser at Berbatov løper i gjennomsnitt like mye som de andre spissene våre, og er samtidig den av spissene som vinner tilbake ballen mest.

Han løper ikke. Han jogger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...