Alastor Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 1 argentinsk radiokanal, 1 spansk radiokanals nettside og nå news of the world. Ikke ta helt av nå folkens Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Pep vil at Fletcher skal spille finalen Ehh, okay? Hadde han fortsatt ment det samme om Abidal ikke hadde fått rødt? Jeg håper heller at begge står over, for Abidal er viktigere for Barca, enn det Fletcher er for oss. Jeg vet vi har storspilt med Fletcher på laget i begge CL-kampene, men vi kan fint spille godt uten han. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Pep snakker jo som om det er opp til United og Barcelona å komme til enighet. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Liverpool fans har alltid hatt liten selvinnsikt. Navnet er større enn klubben. Chelsea-fans og Arsenal-fans er somregel mye mer realistiske. Ehm... Mener bestemt at du har vært temmelig "hissig" fordi noen tidvis har drevet med såkalt generalisering? Du snakker jo som om vi (Liverpool-fans) er av en annen rase. Det er sikkert noen som har liten selvinnsikt blant oss, akkurat som det er det blant alle tilhengere av fotballklubber. Vel jeg snakker jo generelt om Liverpool-fans ja. jeg putter jo ikke en enkeltperson i samme bås. Du f.eks har jo gangsyn i forhold til enkelte som lever på en rosa sky. Men ja dere er en egen rase som har ropt på ligagull i snart 20år uansett hvilken tropp dere har innehatt. Dere og Brann-fans er ganske lik, eneste forskjellen er at Brann faktisk har vunnet ligaen. Jeg må bare quote meg selv for jeg er så stolt over å ha skrevet dette innlegget dritafull. Alle mine norskoppgaver skal fremover skrives i fylla. Uansett. Idag skal shitty City få føle Rooney. Han kommer til å rive det filleforsvaret i biter. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Barca anker Alves og Abidal's kort - Den med Alves kan jo aldri gå igjennom, det var jo et soleklart gult kort. Det til Abidal derimot, hm .. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Skal anke ett gult kort? Nå har jeg hørt det også... Det kan de rett og slett glemme. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Blir for dumt å anke kortet til Dani Alves.. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg ser gjerne at både Abidal og Fletcher får spille finalen. De fortjener begge å spille den, og jeg tror faktisk Fletcher er en viktigere brikke for oss enn Abidal blir for dem. Dani Alves sitt kort kommer aldri til å bli omgjort, og godt er det, men som Dexter påpekte i en samtale med meg på msn så har han ikke vært like farlig i det siste som han har vært tidligere. Puyol blir uansett en vanskelig spillere å passere. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Van der Sar Rafael Evans Vidic Evra Ronaldo Fletcher Giggs Park Berbatov Tevez Subs: Kuszczak, Neville, O'Shea, Carrick, Nani, Scholes, Rooney. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Omg. Rooney. På. Benken. Da stakk jeg ut til Scotsman folkens, LYKKE TIL. Let's show 'em who's the best in MANCHESTER! Red Devils! (Fortsatt sur over at Rooney ikke starter... men herlig å se Park, Fletcher. Savner også Rio,damn. Og O'Shea egentlig. Får se hvordan det går! Sykt at Anderson ikke er på benken en gang, HVA SKJER?!) Lykke til! Endret 10. mai 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Hmmm.... Det må eg si var en interressant lagoppstilling med tanke på kampen. Er Rio skadet igjen? Og hvorfor starter ikke O'shea på høgre? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Og hvorfor starter ikke O'shea på høgre? Siden Rafael voldtok Robinho på CoMS. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Og hvorfor starter ikke O'shea på høgre? Siden Rafael voldtok Robinho på CoMS. I see. Såg ikke den kampen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Har vært lite aktivitet her før en så stor kamp. Lykke til, folkens. Håper vi knuser dem. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Tenkte det samme. Ingen som snakker jo. Merker at jeg er sykt nervøs. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 FUCK YEA!!! RONALDO!!!!!!! Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Jaaa.... Ronaldo, dårlig av Given Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 RONALDO !!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADDAAAAAAAA, herregud det var herlig ! :D Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Ronaldo igjen! Deilig å se på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå