Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Liverpool fans har alltid hatt liten selvinnsikt. Navnet er større enn klubben. Chelsea-fans og Arsenal-fans er somregel mye mer realistiske.

Ehm... Mener bestemt at du har vært temmelig "hissig" fordi noen tidvis har drevet med såkalt generalisering?

 

Du snakker jo som om vi (Liverpool-fans) er av en annen rase. Det er sikkert noen som har liten selvinnsikt blant oss, akkurat som det er det blant alle tilhengere av fotballklubber.

Vel jeg snakker jo generelt om Liverpool-fans ja. jeg putter jo ikke en enkeltperson i samme bås. Du f.eks har jo gangsyn i forhold til enkelte som lever på en rosa sky. Men ja dere er en egen rase som har ropt på ligagull i snart 20år uansett hvilken tropp dere har innehatt. Dere og Brann-fans er ganske lik, eneste forskjellen er at Brann faktisk har vunnet ligaen.

Jeg må bare quote meg selv for jeg er så stolt over å ha skrevet dette innlegget dritafull. Alle mine norskoppgaver skal fremover skrives i fylla.

 

Uansett. Idag skal shitty City få føle Rooney. Han kommer til å rive det filleforsvaret i biter.

Lenke til kommentar

Jeg ser gjerne at både Abidal og Fletcher får spille finalen. De fortjener begge å spille den, og jeg tror faktisk Fletcher er en viktigere brikke for oss enn Abidal blir for dem. Dani Alves sitt kort kommer aldri til å bli omgjort, og godt er det, men som Dexter påpekte i en samtale med meg på msn så har han ikke vært like farlig i det siste som han har vært tidligere. Puyol blir uansett en vanskelig spillere å passere.

Lenke til kommentar

Omg. Rooney. På. Benken.

 

:(

 

Da stakk jeg ut til Scotsman folkens, LYKKE TIL. Let's show 'em who's the best in MANCHESTER! Red Devils! :love:

 

(Fortsatt sur over at Rooney ikke starter... men herlig å se Park, Fletcher. Savner også Rio,damn. Og O'Shea egentlig. Får se hvordan det går! Sykt at Anderson ikke er på benken en gang, HVA SKJER?!)

 

Lykke til!

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...