Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
da va nett 2-0 målet som var den utløsende faktoren for min del i dag. forøvrig så holder me på å mobilisere unitedfest den 27.mai på stord. Unitedsupporters only. melde interresse, så kanskje det blir eget lokale. storskjerm og liv. =)

Oi, Stord altså. Det er ganske nærme :p. Hvem er vi?

Lenke til kommentar
Samme poengsum men vi har to kamper til gode. Vi må begynne å avgi poeng i morgen for at Liverpool skal ta oss.

 

Angående Øvrebø så synes jeg det er litt morsomt å lese rundt om kring hvor gradvis mere og mere posetiv folk blir til dommerinsatsen.

 

Det er bra. Det var jo absolutt ingen enkel kamp å dømme..

Lenke til kommentar
Liverpool fans har alltid hatt liten selvinnsikt. Navnet er større enn klubben. Chelsea-fans og Arsenal-fans er somregel mye mer realistiske.

Ehm... Mener bestemt at du har vært temmelig "hissig" fordi noen tidvis har drevet med såkalt generalisering?

 

Du snakker jo som om vi (Liverpool-fans) er av en annen rase. Det er sikkert noen som har liten selvinnsikt blant oss, akkurat som det er det blant alle tilhengere av fotballklubber.

Lenke til kommentar
Liverpool fans har alltid hatt liten selvinnsikt. Navnet er større enn klubben. Chelsea-fans og Arsenal-fans er somregel mye mer realistiske.

Ehm... Mener bestemt at du har vært temmelig "hissig" fordi noen tidvis har drevet med såkalt generalisering?

 

Du snakker jo som om vi (Liverpool-fans) er av en annen rase. Det er sikkert noen som har liten selvinnsikt blant oss, akkurat som det er det blant alle tilhengere av fotballklubber.

Vel jeg snakker jo generelt om Liverpool-fans ja. jeg putter jo ikke en enkeltperson i samme bås. Du f.eks har jo gangsyn i forhold til enkelte som lever på en rosa sky. Men ja dere er en egen rase som har ropt på ligagull i snart 20år uansett hvilken tropp dere har innehatt. Dere og Brann-fans er ganske lik, eneste forskjellen er at Brann faktisk har vunnet ligaen.

Lenke til kommentar

Jess, må si at jeg hadde stor tro på at Brann skulle ta gullet i '06 og når det røk var det så kjipt, men når '07 sesongen var i gang hadde jeg igjen stor tro på gull som faktisk kom og. Og ja, tenkte gull i '08 gikk og så der har du et poeng. Men, nå på begynnelsen av '09 tenkte jeg fra starten at det er greit så lenge Brann ikke rykker ned, seriøst. Og jeg vet mange Brann supportere tenker sånn i år og, så kanskje det har forandret seg litt iforhold til Scouserne! :)

 

MANCHESTER DERBY OM CA 11 TIMER! Shiiit, og det har store utfall denne gangen og. Vi må ta hevn for at de ødela 50-års tribute dagen for Munich ullykket i fjor, og det SKAL vi gjøre. 3 poeng skal hentes inn, 3 poeng nærmere 18-18 ligagull med Liverpool! Gleder meg, men håper bare jeg klarer å stå opp i god tide for å komme meg på Scotsman! Noen andre som skal der for kampen? (Bergen)

 

Gleder meg, og med en Rooney i form føler jeg meg trygg på at vi ikke kommer til å svikte offensivt ihvertfall! Og med Rio - Vida sammen der bak, med en høyreback i O'Shea som har vært Mr. Reliability i det siste og en venstreback i Evra som ser ut til å finne formen igjen er jeg faen meg sikker på clean sheet og. Da bør det ikke bli noen store problemer, men dette er Manchester Derby, shit can happen. Vi må virkelig passe oss i morgen og være forsiktig, og ta all 3 poengene med litt offensiv herjing av Rooney, Ronaldo og co. La oss håpe at vi viser City det tar mye mer enn litt arabiske penger for å være suksessfullt! Og at vi får se noe lignende som sett på City of Manchester Stadium i dag og:

 

img.423141_t.jpg

 

:D

 

Får bare håpe jeg rekker litt søvn sånn at jeg rekker puben. City are going down!

Lenke til kommentar

Gleder meg noe sykt til kampen. De tullingene tok the double over oss forrige sesong, men det er vi som skal gjøre det denne sesongen. :w00t: Det først og fremst Robinho og Ireland som må passes godt på, slik at City ikke kommer til mange sjanser. Har en god følelse, tror vi vinner med et par mål. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...