Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som er helt jævlig er at de 3 "vikigste kampene" nå er mot City, Wigan borte og Arsenal; men verre at de er på 6 dager der den siste er faen meg 13.45-kampen på lørdagen og. Vinner Liverpool igjen har de den enkleste bortekampen mulig mot WBA og en tannløs Tottenham uten defensivt stabilitet på Anfield. Dermed må vi seriøst vinne i morgen og mot Wigan. 1 poeng går mot Arsenal da. :)

Lenke til kommentar

Vinner vi imorgen er jeg overbevist om at vi vinner serien..

 

Edit: Jeg rekner alltid med at Liverpool skal vinne kampene sine, men jeg blir overrasket over hvor forbannet jeg blir hver kamp da de alltid er heldige med dommeravgjørelser og marginer!

Endret av Kjartan1234
Lenke til kommentar
Ok, nå er jeg bare forbannet. Hvordan i alle dager er det mulig og IKKE dømme frispark til Boa Morte?! Fy faen.

 

Bare glem det. Sånn er det bare. Det skjer annenhver kamp for Liverpool, men at vi fikk EN straffe i en 5-1 kamp som var tvilsom, nei da er det vi som har fått dommerhjelp sånn at vi tar ligaen.

 

Vi må nok gjøre dette på egenhånd, dommeren vil tydeligvis ikke gi frispark til West Ham en gang nei.

Lenke til kommentar

Hårreisende og ikkje gi gult kort og frispark i forkant av straffen.

Snakker om øvrebø sin dømming, men dette er ikkje mykje bedre.

Synes forøvrig at øvrebø vurderte mykje bra eg. Har konkludert med at det berre var 2 vurderinger som var gale. Rødt Abidal og hands Pique. Resten av situasjonene er noe som skjer i kvar einaste kamp i PL og.

Lenke til kommentar

Gud kor eg hate Liverpool. Supporterane deres e jo så ut av helvette kvalme.

Kan jo ikkje gå ut på ¨fest på denna plassen eg bur på uten at ein får slengt i trynet at United har flaks, dommerhjelp. OSV. Faen på grensa til hets til tider. Da samma sei alle mine venner som er chelsea, n'castle, arsenal supportere. De gidd ikkje diskutere fotball generellt med de lenger. Av ein eller anna grunn har de blomstra i kvalmhetsgrad denne sesongen. De har jo fortsatt ikkje vunne ein dritt. 6 poeng bak med 12 å spille for. off off og off.

måtte berre få det ut hos likemenn! Er det det samme i alle byer?

Lenke til kommentar

Liverpool fans har alltid hatt liten selvinnsikt. Navnet er større enn klubben. Chelsea-fans og Arsenal-fans er somregel mye mer realistiske.

 

Men at de bruker argumenter som dommerhjelp er jo ganske banalt med tanke på hvordan de har kommet seg videre enkelte ganger i CL. Samt starten av denne sesongen i PL, evt det som skjedde før 2-0 målet idag.

Lenke til kommentar

Om jeg ikke drar til Roma blir det å leie et stort lokale for Branchen her i byen. Gjorde det ifjor å det tok helt av! Et av mine beste fotballminner selv om jeg var søppelfull etterhvert. Hadde Champagne overalt både utvendig og innvendig når vi var ferdig. Timene på byen etterpå var kun en stor chant, sang konstant!

Lenke til kommentar
Hvis Iniesta hadde fått gult kort for å rive av seg skjorta etter scoringen mot Chelsea, ville han mistet finalen da?

 

Mener å huske han fikk gult, men det står ikke oppført på VG Live..

 

edit: fra Uefa.com:

90+3 (1 - 1) Iniesta (Barcelona) scores!

Unbelievable! Lionel Messi tees up Andrés Iniesta on the edge of the area, the midfielder strikes across the ball and Chelsea can only watch heartbroken as it arcs into the top corner. It's their first shot on goal in the entire contest.

90+4 Iniesta (Barcelona) is shown a yellow card.

 

Og i stat'en står det han har to gule, så da er han nok safe.

Endret av indahla
Lenke til kommentar

Det blir det samme der og ja. Har meget lyst og reise til Roma, men det blir nok for dyrt nå til at min bedre halvdel godtar det økonomiske.

I fjor okkuperte vi en pub her hjemme. Elektrisk stemning, når Terry bomma. Heilt vanvittig.

Men skal prøve å unngå andre lags supportere i år. Da blir festen hakket bedre.

Ka by dere holder til? Bergen=?

Lenke til kommentar
Hvis Iniesta hadde fått gult kort for å rive av seg skjorta etter scoringen mot Chelsea, ville han mistet finalen da?

 

Mener å huske han fikk gult, men det står ikke oppført på VG Live..

 

edit: fra Uefa.com:

90+3 (1 - 1) Iniesta (Barcelona) scores!

Unbelievable! Lionel Messi tees up Andrés Iniesta on the edge of the area, the midfielder strikes across the ball and Chelsea can only watch heartbroken as it arcs into the top corner. It's their first shot on goal in the entire contest.

90+4 Iniesta (Barcelona) is shown a yellow card.

 

Yellow cards:

Andrés Iniesta 2 685' Barcelona

 

 

Ok. Det stod ikke på de tre andre match stats eg såg på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...