Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis Iniesta hadde fått gult kort for å rive av seg skjorta etter scoringen mot Chelsea, ville han mistet finalen da?

 

Svarte!!

 

Jeg tenkte at jeg måtte sjekke opp i om Iniesta slapp gult kort etter å ha leket tyrefekter med drakten sin.

Dette kom jeg fram til:

 

90Ballack blir belønnet med gult kort for sine kraftige protester.

90Chelsea kommer til skudd fem minutter på overtid. Ballen treffer armen på en Barcelona-spiller. Øvrebø dømmer ikke straffe, og Ballack er direkte rasende på nordmannen.

90Barcelona bytter: Eidur Gudjohnsen ut, Andres Iniesta inn.

901 - 1 INIESTA. To minutter på overtid får Barcelona sitt første skudd på mål i kampen. Og Iniesta dundrer den opp i hjørnet fra rundt 20 meters hold. Nydelig scoring! Og det virker som om Barcelona går til finalen.

 

Sky sin rapport bekrefter også dette:http://www.skysports.com/football/match_facts/0,19762,11065_3132607,00.html

 

Dette må jo være toppen av Øvrebø-kransekaka hvis han greier å unngå gi Iniesta gult kort for den!

Begredelig!!

Lenke til kommentar

Sky Sports-speider sier sin mening om Adem Ljaic

 

Syntes denne artikkelen var veldig spennende å lese.Står blant annet:

 

"One of the most talented youngsters we have looked at. Has all the attributes to make it to the very top, and what better place to hone his talents than Manchester United.

 

On moving to Old Trafford he is unlikely to be rushed into first-team action, but on talent alone they may not be able to hold him back for too long."

Lenke til kommentar

Gleder meg veldig til å se han i Premier League ja. Er jo ganske klart at Tosic bare kom som en del av forhandlingen, og at det virkelig bare var for Ljajic. Så har stor troa på at han kommer til å vise seg frem for oss en dag! Tosic, derimot...

Lenke til kommentar
Gleder meg veldig til å se han i Premier League ja. Er jo ganske klart at Tosic bare kom som en del av forhandlingen, og at det virkelig bare var for Ljajic.

 

Ekstremt rar konklusjon. United hadde aldri kjøpt en spiller hvis de ikke hadde troen på ham. De er egentlig kun interessert i Ljajic, men de kjøper Tosic også for å være snill? Mot hvem? Partizan? Neppe, de vil vel beholde en av sine beste spillere.

Lenke til kommentar
Slapper av eg :) Trodde heller ikke han hadde det, til eg leste en del kommentarer om dette.

 

På en annen side, hadde derimot Iniesta stått i fare for å miste kampen pga gule kort, og hadde ikke han fått gult kort i den situasjonen da, hadde jeg i såfall gått amok. Iniesta er en av verdens aller beste spillere :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...