Ed Hunter Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Dritkult bilde! Aldrig sett ein fyr være så blid når han blei tatt av mot Arsenal.. "Job well done Mr. Anderson" Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg bor i Gjøvik. Når er det den Gjøvik mot RBK kampen går, og hvor DJ_DARK? Klokken 18.00 på Gjøvik et sted. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Hvis Iniesta hadde fått gult kort for å rive av seg skjorta etter scoringen mot Chelsea, ville han mistet finalen da? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg har ingen tro på at Fletcher slipper kortet uten at Abidal også slipper sitt. Vil vi egentlig det? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Ordet på gata er at Barcelona ikke har levert klage til UEFA. Uansett har ikke jeg troa jeg heller, hvertfall når utvisningen er sånn 50-50. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 De kommer ihvertfall fort til å gjøre det hvis Fletcher slipper unna Lenke til kommentar
Corey Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Hvis Iniesta hadde fått gult kort for å rive av seg skjorta etter scoringen mot Chelsea, ville han mistet finalen da? Svarte!! Jeg tenkte at jeg måtte sjekke opp i om Iniesta slapp gult kort etter å ha leket tyrefekter med drakten sin. Dette kom jeg fram til: 90Ballack blir belønnet med gult kort for sine kraftige protester. 90Chelsea kommer til skudd fem minutter på overtid. Ballen treffer armen på en Barcelona-spiller. Øvrebø dømmer ikke straffe, og Ballack er direkte rasende på nordmannen. 90Barcelona bytter: Eidur Gudjohnsen ut, Andres Iniesta inn. 901 - 1 INIESTA. To minutter på overtid får Barcelona sitt første skudd på mål i kampen. Og Iniesta dundrer den opp i hjørnet fra rundt 20 meters hold. Nydelig scoring! Og det virker som om Barcelona går til finalen. Sky sin rapport bekrefter også dette:http://www.skysports.com/football/match_facts/0,19762,11065_3132607,00.html Dette må jo være toppen av Øvrebø-kransekaka hvis han greier å unngå gi Iniesta gult kort for den! Begredelig!! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Men hadde han kort nok fra før til å bli suspendert i finalen? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Men hadde han kort nok fra før til å bli suspendert i finalen? Det er det jeg prøver finne ut av.Jeg tror ikke det,men skal ikke si noe 100% sikkert før jeg finner en pre-match-analysis. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 http://www.manchestereveningnews.co.uk/spo...pe_for_fletcher Reagerte bare på den første kommentaren under denne artikkelen. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Sky Sports-speider sier sin mening om Adem Ljaic Syntes denne artikkelen var veldig spennende å lese.Står blant annet: "One of the most talented youngsters we have looked at. Has all the attributes to make it to the very top, and what better place to hone his talents than Manchester United. On moving to Old Trafford he is unlikely to be rushed into first-team action, but on talent alone they may not be able to hold him back for too long." Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Chewbacca-light syndromet. Gleder meg til å se han i Premier League. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Gleder meg veldig til å se han i Premier League ja. Er jo ganske klart at Tosic bare kom som en del av forhandlingen, og at det virkelig bare var for Ljajic. Så har stor troa på at han kommer til å vise seg frem for oss en dag! Tosic, derimot... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Tosic ja. Hvor ble han av? Må få lånt han ut til en eller annen klubb så han får litt kamptrening. Kanskje vi kan låne han ut til Liverpool? Han og Lucas samarbeider sikkert godt. Blir skrytt opp i skyene på manutd.com hvertfall... Endret 9. mai 2009 av Jotun Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Gleder meg veldig til å se han i Premier League ja. Er jo ganske klart at Tosic bare kom som en del av forhandlingen, og at det virkelig bare var for Ljajic. Ekstremt rar konklusjon. United hadde aldri kjøpt en spiller hvis de ikke hadde troen på ham. De er egentlig kun interessert i Ljajic, men de kjøper Tosic også for å være snill? Mot hvem? Partizan? Neppe, de vil vel beholde en av sine beste spillere. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Men hadde han kort nok fra før til å bli suspendert i finalen? Nei. Slapp av. Han hadde ikke det Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Slapper av eg Trodde heller ikke han hadde det, til eg leste en del kommentarer om dette. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Slapper av eg Trodde heller ikke han hadde det, til eg leste en del kommentarer om dette. På en annen side, hadde derimot Iniesta stått i fare for å miste kampen pga gule kort, og hadde ikke han fått gult kort i den situasjonen da, hadde jeg i såfall gått amok. Iniesta er en av verdens aller beste spillere Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 jupps. Det hadde vært en real bummer. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Hadde vært latterlig om han hadde tatt av seg skjorta hvis han var en kamp unna suspensjon. Er jo som å ta selvmord. Uansett, nå håper jeg at Zola kan finne på noe magisk, slik at vi kan få troféet på Old Trafford mot Arsenal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå