Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faen. Kampen er søndag jo. :thumbdown:

Hva er galt med søndag? Og ikke si at du prioriterer Rosenborg fremfor United (selv om det er en dårlig unnskyldning siden United-kampen ender lenge før RBK starter). :realmad:

Jeg skulle jo til Gjøvik jo. :(

 

Og så er jeg på fest til tidlig morran på søndag, så da er jeg nok død når kampen er.

Lenke til kommentar

Sant nok, men var jo i forbindelse med den "Per Gynt Prisen" intervjuet var så var vel ikke så mye i fokus tenker jeg :) Men blir spennende å se hvem som blir den nye sponsorene til United, noen som vet når dette er på plass?

Endret av Aalton
Lenke til kommentar
Personlig klarer jeg virkelig ikke Bendtner. Veit ikke hvorfor, men klarer rett og slett ikke typen.

 

Finnes det noen som faktisk liker Bendtner? Finnes det et menneske, en fan eller en Arsenal-spiller som liker fyren?

Ikke se på meg. Jeg kan ikke fordra fyren verken som spiller eller person.

Lenke til kommentar
Personlig klarer jeg virkelig ikke Bendtner. Veit ikke hvorfor, men klarer rett og slett ikke typen.

 

Finnes det noen som faktisk liker Bendtner? Finnes det et menneske, en fan eller en Arsenal-spiller som liker fyren?

 

Hehe. Arsenal-supporterne har han i vrangstrupen.

 

Men Arsenal-supportere er noe for seg selv. Det finnes ikke en mer "opp og ned"-base, hvertfall blant norske supportere. Adebayor er jo hatet av mange han og.

Lenke til kommentar
Faen. Kampen er søndag jo. :thumbdown:

Hva er galt med søndag? Og ikke si at du prioriterer Rosenborg fremfor United (selv om det er en dårlig unnskyldning siden United-kampen ender lenge før RBK starter). :realmad:

Jeg skulle jo til Gjøvik jo. :(

 

Og så er jeg på fest til tidlig morran på søndag, så da er jeg nok død når kampen er.

 

Eneste jeg kan si er at du kommer til å angre senere helt jævlig. Tenk at det er bare 4 PL kamper igjen for oss også er det TRE MÅNEDER uten PL. Også er det faen meg Manchester Derby og. Stå opp og drit i Gjøvik om du virkelig bryr deg om Utd.

 

Haha, det er sant det Night. Kjenner en del Arsenal supportere som tidligere nevnt og det irriterer meg så jævlig når det er så mye Ade-hat og at de bør selge han osv. Når han er klart den beste spissen de har og har rett og slett hatt en dårlig sesong pga. skadeopphold osv. Også har han faktisk scoret noen viktige mål også. Broren min som er Arsenal supporter klager så mye på skader at jeg blir svimmel. Men så har han et poeng også, skjønner ikke hva som er galt med fysioen deres. Man skulle tro alle spillerne i Arsenal trener seg opp etter mye tips i telefonsamtaler med Louis Saha.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Jo, men regner han nesten ikke som spissen jeg tenker på. Han spiller jo så ofte bak spissen på en måte, men greit nok. Jeg tenkte mer på en "centre-forward" som de har i Eduardo, Adebayor og Bendtner. Men ja, RvP er en bedre fotballspiller enn Adebayor. Men så er det skadene også da, som må taes i betraktning. Der ligger RvP på 1/10. På likt nivå med Saha.

 

EDIT: Nye bakgrunssbildet mitt! Herlig, etter kampen på Emirates var ferdig.

 

Michael-Carrick-Anderson-Arsenal-Manchester-U_2268284.jpg

 

:love:

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...