Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Var det så mange som sa dette da Tc? Var det ikke de vanlige sutrehuene pluss Corey?

 

Ingen andre av "kjernen" har vel uttalt noe slikt?

 

Men når det er sagt, han er god som potet. Han er ikke god nok som førstehøyreback i United. Det må du være enig i? Hvis ikke Wes Brown blir kvitt alle småskadene sine så må vi inn med en ny spiller mens Rafael får skikk på plasseringsevnen sin.

 

Når det er sagt så har O'shea hatt en enormt positiv utvikling ettersom han har fått spille mer og mer på høgre i år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det der er seriøst latterlig. Fy faen.

 

Uansett, Jotun, ja kanskje ikke langvarig men pdd. er han den beste høyrebacken vi har tilgjengelig og gjør det faktisk helt sykt der nå for tiden. Vil si at han spiller bra nok til å være bankers for finalen i Roma ihvertfall.

Lenke til kommentar
Akkurat nå er O'Shea gud. Faen så synd med Brown, hadde blitt bedre enn Rio om han ikke hadde slit sånn med skader i karrieren.

 

Er enig. Husker Brown ble kåret til årets unge defensive talent for endel år tilbake, var mange store ord om karrieren hans på den tiden. Fint for ham at han fikk en slik kanonsesong som den i fjor, dog :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Og dere skjønner selvsagt at følgende er skrevet av Liverpool.no:

 

Manchester United et feilaktig idømt straffespark i kampen mot Tottenham nylig. Spurs ledet på det tidspunkt 2-0, og straffesparket bidro på mange måter til å snu kampen. Om ikke Webb hadde gitt dette straffesparket, kunne fort de helrøde på Anfield vært tre poeng nærmere ligalederen i dag.

 

Mens følgende er det Kuyt har sagt:

 

- Både fotballspillere og dommere gjør feil i hver eneste kamp. Det er en del av fotballkulturen, og det må du bare akseptere, sier nederlenderen til Setanta.

 

?

Lenke til kommentar

Dette innlegget kan virke provoserende på noen, noe det absolutt ikke er ment som. Det er bare noen tanker jeg fikk her om dagen.. Men, hvis moderator eller andre mener innlegget ikke passer i denne tråden kan det sikkert slettes.

 

Det er mye snakk om at flere spillere på ManU, f.eks. Ronaldo, Rooney og Berbatov, er misslikt og er usympatiske _som personer_ (ikke fotballspillere). Som Liverpool-supporter klarer ikke å se at noen av våre spillere er på denne måten som mange mener f.eks. disse tre er. Og, bortsett fra Drogba, kommer jeg ikke på andre spillere fra andre klubber heller. Men, mitt syn er selvfølgelig farget.

 

Spørsmålet mitt er om det er flere enn meg som føler at ManU har flest spillere som er misslikt _som personer_ (ikke fotballspillere) av andre lags supportere ?

 

Som sagt; dette innlegget er ikke ment for å provosere noen, egentlig bare en tanke jeg kom på og ønsker noen meninger om.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg misliker ingen på United. Kanskje Rooney litt, men det er mest på grunn av hans bakgrunn. Rio også litt. Jeg takler ikke Terry eller noen av Cole-ene. Det er mange spillere jeg ikke liker, men svært få av dem spiller på United. Jeg har ganske mye i mot Roy Keane og Cantona. Sannsynligvis fordi de representerer store deler av dominansen til United. Det er United som klubb jeg ikke liker. Det er ikke vits å bli personlig :)

Lenke til kommentar
Dette innlegget kan virke provoserende på noen, noe det absolutt ikke er ment som. Det er bare noen tanker jeg fikk her om dagen.. Men, hvis moderator eller andre mener innlegget ikke passer i denne tråden kan det sikkert slettes.

 

Det er mye snakk om at flere spillere på ManU, f.eks. Ronaldo, Rooney og Berbatov, er misslikt og er usympatiske _som personer_ (ikke fotballspillere). Som Liverpool-supporter klarer ikke å se at noen av våre spillere er på denne måten som mange mener f.eks. disse tre er. Og, bortsett fra Drogba, kommer jeg ikke på andre spillere fra andre klubber heller. Men, mitt syn er selvfølgelig farget.

 

Spørsmålet mitt er om det er flere enn meg som føler at ManU har flest spillere som er misslikt _som personer_ (ikke fotballspillere) av andre lags supportere ?

 

Som sagt; dette innlegget er ikke ment for å provosere noen, egentlig bare en tanke jeg kom på og ønsker noen meninger om.

Rooney er vel kanskje den spilleren som er best likt? Virker hvertfall slik på banen, alle smiler og fleiper med han. Ronaldo har da også stor respekt fra motstanderen. Berbatov, hva har han gjort galt? Å sammenligne Drogba med disse tre? Torres ramler jo om støtt og stadig, Alonso er vel den som roper høyest i ligaen etter kort. Å Masche har en kjeftbruk som burde belønnes oftere med kort. Men selvfølgelig har vi flest spillere som er mislikt, vi er ManUtd. ABU'ere er det overalt.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig misliker andre supportere ManUtd-spillere, det er jo de beste i ligaen! Janteloven lever vist sterkt i England også har jeg fått inntrykk av.

 

Jeg personlig misliker primadonnaer, folk som faller lett og folk som spiller stygt. Min hatliste inneholder bl.a:

 

Carvalho, Ashley Cole, Joe Cole, Adebayor, Drogba, Eboue, Barton, osv.

 

Dessuten vil du aldri se meg med en C.Ronaldo-trøye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...