Hansoen Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Glem det... Endret 7. mai 2009 av Hans-o Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det der er en latterlig dårlig liste. Vet det er snakk om de siste fem årene, men hvis man har en dårlig sesong så kommer man ikke på toppen... Når det står pr. 6.5 så kan man vel ikke ta sesonger tilbake i tid med i betraktningen... Pr. 6.5 betyr at den sist var oppdatert 6.5, altså 6. mai. Lenke til kommentar
amouth Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det der kan ikke stemme... Det å sette både Liverpool og Chelsea over United er feil! Barca kan diskutreres, men det er mye vanskeligere å lede PL enn La liga. Det er UEFA-ranking. Altså hvor godt man har spilt de siste fem sesongene i Europa-cupene. United hadde en dårlig sesong (der vi røk ut i gruppespillet), men Barca/Chelsea/Liverpool stort sett har kommet til kvart-/semifinalene hvert år. Ok greit. Da er det fan meg ikke noe poeng med de listene. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 La de lage listene sine. Hvem bryr seg? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Før dere dømmer statistikk til å være sann eller ei, så lær dere hvordan den er beregnet. Dette er basert på de siste 5 års resultater i Champions League. Noen som husker at vi ikke akkurat var gode i CL for 4-5 år siden? Jeg gjør ihvertfall det. Hihi, endelig får jeg rettet på deg. Siste 5 års resultater i cup i europa, så Uefa cup teller også. Desto lengre man kommer seg, desto mer poeng plukker man. Så, om United vinner finalen i år, får de nok en heftig tur oppover. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 La meg gjette, Å vinne UEFA cupen er mere verdsatt enn å ryke i kvarten i CL Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Sky Sports Scout: Adem Ljajic Artig lesning! Virker som talentet vårt gjør det bra. Begynt å komme seg fysisk også, gleder meg til gutten kjem på førstelaget. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 La meg gjette, Å vinne UEFA cupen er mere verdsatt enn å ryke i kvarten i CL Haha, jeg tror faktisk det :b Latterlig system whatsoever. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 but is he ready for the Premier League? Simple answer is yes, very much so. Dette høres jo ikke akkurat noe galt ut! hehe.. Gleder meg til å se han spille for united, kan bli en spennende spiller på førstelaget om han får nok tid! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) FC Barcelona siste fem: 2004-05: 8-delsfinale (UCL) 2005-06: Finaleseier (UCL) 2006-07: 8-delsfinale (UCL) 2007-08: Semifinale (UCL) 2008-09: Finale (UCL) Manchester United siste fem: 2004-05: 8.delsfinale (UCL) 2005-06: Gruppespill 4.plass (UCL) 2006-07: Semifinale (UCL) 2007-08: Finaleseier (UCL) 2008-09: Finale (UCL) Grunnen til at Barcelona ligger over oss, er rett og slett at de kom til 8-delsfinale der vi røk ut i gruppespillet. Ellers er statistikken helt likt med en finaleseier, en semifinale, en 8.delsfinale og en finale. Edit: Liverpool siste fem: 2004-05: Finaleseier (UCL) 2005-06: 8.delsfinale (UCL) 2006-07: Finale (UCL) 2007-08: Semifinale (UCL) 2008-09: Kvartfinale (UCL) Der ja, kvartfinale over gruppespill. Ellers likt. Spørsmålet burde vel heller være hvorfor Barcelona ligger over Liverpool. Err, glem det. Men indikasjonen er der iallefall ;p Endret 8. mai 2009 av PSV Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Wesley ute for resten av sesongen, helsike heller http://united.no/united/nyheter/nyheter/skadet_igjen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Fy faen, det er latterlig. Håper virkelig han hviler i deler av sommerferien, og begynner treninga igjen i juli. Begynner å bli lei disse småskadene nå. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Det var ikke akkurat gode nyheter, men håper han er tilbake for fult neste sesong! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Satser på å ha både han og Hargreaves klare til neste sesong. Har savnet dem begge i år, selv om vi har klart oss greit uten de likevel. Endret 8. mai 2009 av Geir M Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Lurer på hva de gjør i denne klubben. De er hvertfall ikke veldig gode på å få spillere tilbake fra skader. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Slikt skjer, Jotun. Er sikker på at United har et av de beste medisinske personellene i verden. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Satser på å ha både han og Hargreaves klare til neste sesong. Har savnet dem begge i år, selv om vi har klart oss greit uten de likevel. Ja! Tenk deg en skadefri Hargreaves som prikker inn toppformen.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Wesley ute for resten av sesongen, helsike heller http://united.no/united/nyheter/nyheter/skadet_igjen Faen heller. Blir O'Shea skadet sliter vi seriøst noe sykt nå. Kan jeg få høre av noen av de som "hatet" O'Shea som Corey osv. og ville ha han ut av klubben; hva dere syns om at vi fortsatt har O'Shea i klubben nå? Skal offensive Rafael som ikke kan markerking på bakerste/innerste stolpe ennå spille finalen i Roma allerede nå? Eller Neville som har nesten tapt seg helt siden alle de skadene hans + alderen? Endret 8. mai 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Akkurat nå er O'Shea gud. Faen så synd med Brown, hadde blitt bedre enn Rio om han ikke hadde slit sånn med skader i karrieren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå