Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fler enn meg som syntes Viasat 4 kommentatorene blåser opp at Tom Henning gjør "feil". I media i England har det nesten ikke blitt nevnt.

Ehh... Okay? Tror du burde se Sky Sports. Folka i studio slakter han til de grader. Jamie Redknapp sier at folk bra et lite land som Norge ikke burde dømme slike kamper, for de har ikke rutine. :p

Jepp. Sjekk her: http://www.youtube.com/watch?v=I9h9AFTiHWo

Lenke til kommentar
Messi kan avgjøre det han. Men vi har noen spillere vi også

Jeg føler at united sitter et bredere angrep og kan spille på flere måter det Barca kan gjøre, samtidig er vi bunnsolide bakover så jeg håper i det lengste på at vi har alle spillerene hele og friske til finalen!

Endret av Aalton
Lenke til kommentar

Må si jeg er fornøyd med Barcelona i finalen (selv om jeg hadde betta på Chealsea). Syns Øvrebø får litt ufortjent mye kritikk også, han gjorde så absolutt ingen god kamp, men var kun en av straffesituasjonene til Chealsea som var klar (den første handsen). Og den hadde ikke Øvrebø sjanse til å se, linjedommeren burda ha oppfattet den. Syns heller ikke det var frispark i situasjonen der det ble rødt kort, så de to opphever hverandre. Uansett dårlig av Chealsea og ikke utnytte fordelen med en mann mer til å score ett mål til.

Lenke til kommentar
Hvorfor er det farlig å si? Det er Barcelona vi har best sjanse til å slå av de to lagene som spilte i dag. Chelseas destruktive og effektive fotball er verre å spille mot en et småspillende Barcelona.

 

Fordi jeg er litt overtroisk......

 

Må si jeg er fornøyd med Barcelona i finalen (selv om jeg hadde betta på Chealsea). Syns Øvrebø får litt ufortjent mye kritikk også, han gjorde så absolutt ingen god kamp, men var kun en av straffesituasjonene til Chealsea som var klar (den første handsen). Og den hadde ikke Øvrebø sjanse til å se, linjedommeren burda ha oppfattet den. Syns heller ikke det var frispark i situasjonen der det ble rødt kort, så de to opphever hverandre. Uansett dårlig av Chealsea og ikke utnytte fordelen med en mann mer til å score ett mål til.

 

Hva er galt med den siste handsen da?

Lenke til kommentar

Eg velger å si at vi skal møte det nest beste laget vi kunne møtt i årets turnering. Chelsea ville vært det vanskeligste.

 

Så for min del er ikke en dritt avgjort. EN liten feil i forsvar så sitter Barcelona målet.

 

Håper Ronaldo fortsetter slik han har gjort de siste kampene. Da tror eg nok kanskje Barcagutta skal få kjørt seg. Og med en Rooney i knallform, en Anderson og Park som jobber midtbanen og en Scholes som dirigerer så kan dette bli fett.

 

Litt spent på hvordan Evra skal gjøre det mot Messi. Usynlig i dag Messi, men han trenger bare 1 minutt. Det samme gjelder Ronaldo. Slike spillere kan på egenhånd avgjøre en slik kamp som blir den 27 mai.

 

Så eg sier: Jess! Barcelona i finalen. Det blir lettere enn Chelsea, men aldri i livet om det blir lett.

Lenke til kommentar
Hvorfor er det farlig å si? Det er Barcelona vi har best sjanse til å slå av de to lagene som spilte i dag. Chelseas destruktive og effektive fotball er verre å spille mot en et småspillende Barcelona.

 

Fordi jeg er litt overtroisk......

 

Må si jeg er fornøyd med Barcelona i finalen (selv om jeg hadde betta på Chealsea). Syns Øvrebø får litt ufortjent mye kritikk også, han gjorde så absolutt ingen god kamp, men var kun en av straffesituasjonene til Chealsea som var klar (den første handsen). Og den hadde ikke Øvrebø sjanse til å se, linjedommeren burda ha oppfattet den. Syns heller ikke det var frispark i situasjonen der det ble rødt kort, så de to opphever hverandre. Uansett dårlig av Chealsea og ikke utnytte fordelen med en mann mer til å score ett mål til.

 

Hva er galt med den siste handsen da?

Han sier jo at det var første handsen som var klar straffe :p

Lenke til kommentar

Pique sin er helt klar, men vanskelig å se vil eg tro da det skjer med ryggen mot dommeren.

 

Den andre synest eg ville vært billig. Når gutta tar ballen på skuldra så er ballen omtrent like langt utpå armen som i den situasjonen der. Han holder armen så langt inntil kroppen som mulig er når man hopper opp slik han gjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...