Limbeck Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Messi kan avgjøre det han. Men vi har noen spillere vi også Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Flott at Barcelona har to spillere ute i finalen da Men hvordan er det med Henry? Blir kan kampklar til finalen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Hvorfor byttet ikke Barca han inn i dag? Du har ett poeng der, Points. Han var stort sett ukjent i løpet av kampen. Trodde nesten han var byttet ut i pausen, rett før kommentatoren nevnte han i det 70. minuttet. Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Fler enn meg som syntes Viasat 4 kommentatorene blåser opp at Tom Henning gjør "feil". I media i England har det nesten ikke blitt nevnt. Ehh... Okay? Tror du burde se Sky Sports. Folka i studio slakter han til de grader. Jamie Redknapp sier at folk bra et lite land som Norge ikke burde dømme slike kamper, for de har ikke rutine. Jepp. Sjekk her: http://www.youtube.com/watch?v=I9h9AFTiHWo Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Drømmefinale dette her! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Det er den motstanderen jeg håpte på. Jeg tror vi har bedre sjangser mot Barca. Jeg vet også at sånne uttalelser er farlige. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Hvorfor er det farlig å si? Det er Barcelona vi har best sjanse til å slå av de to lagene som spilte i dag. Chelseas destruktive og effektive fotball er verre å spille mot en et småspillende Barcelona. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Messi kan avgjøre det han. Men vi har noen spillere vi også Jeg føler at united sitter et bredere angrep og kan spille på flere måter det Barca kan gjøre, samtidig er vi bunnsolide bakover så jeg håper i det lengste på at vi har alle spillerene hele og friske til finalen! Endret 6. mai 2009 av Aalton Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Må si jeg er fornøyd med Barcelona i finalen (selv om jeg hadde betta på Chealsea). Syns Øvrebø får litt ufortjent mye kritikk også, han gjorde så absolutt ingen god kamp, men var kun en av straffesituasjonene til Chealsea som var klar (den første handsen). Og den hadde ikke Øvrebø sjanse til å se, linjedommeren burda ha oppfattet den. Syns heller ikke det var frispark i situasjonen der det ble rødt kort, så de to opphever hverandre. Uansett dårlig av Chealsea og ikke utnytte fordelen med en mann mer til å score ett mål til. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Hvorfor er det farlig å si? Det er Barcelona vi har best sjanse til å slå av de to lagene som spilte i dag. Chelseas destruktive og effektive fotball er verre å spille mot en et småspillende Barcelona. Fordi jeg er litt overtroisk...... Må si jeg er fornøyd med Barcelona i finalen (selv om jeg hadde betta på Chealsea). Syns Øvrebø får litt ufortjent mye kritikk også, han gjorde så absolutt ingen god kamp, men var kun en av straffesituasjonene til Chealsea som var klar (den første handsen). Og den hadde ikke Øvrebø sjanse til å se, linjedommeren burda ha oppfattet den. Syns heller ikke det var frispark i situasjonen der det ble rødt kort, så de to opphever hverandre. Uansett dårlig av Chealsea og ikke utnytte fordelen med en mann mer til å score ett mål til. Hva er galt med den siste handsen da? Lenke til kommentar
dredg Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Hehe, jinx og counterjinx tenkning? Har en kompis som er helt fanatisk opphengt i slikt også, må virkelig passe på hva man sier rundt han før viktige kamper. Hvis ikke kan han bli helt nevrotisk. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Eg velger å si at vi skal møte det nest beste laget vi kunne møtt i årets turnering. Chelsea ville vært det vanskeligste. Så for min del er ikke en dritt avgjort. EN liten feil i forsvar så sitter Barcelona målet. Håper Ronaldo fortsetter slik han har gjort de siste kampene. Da tror eg nok kanskje Barcagutta skal få kjørt seg. Og med en Rooney i knallform, en Anderson og Park som jobber midtbanen og en Scholes som dirigerer så kan dette bli fett. Litt spent på hvordan Evra skal gjøre det mot Messi. Usynlig i dag Messi, men han trenger bare 1 minutt. Det samme gjelder Ronaldo. Slike spillere kan på egenhånd avgjøre en slik kamp som blir den 27 mai. Så eg sier: Jess! Barcelona i finalen. Det blir lettere enn Chelsea, men aldri i livet om det blir lett. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Så for min del er ikke en dritt avgjort. EN liten feil i forsvar så sitter Barcelona målet. Det har du veldig, veldig rett i. Vi fikk smake forsvarsfeil i dag, vi. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Hvorfor er det farlig å si? Det er Barcelona vi har best sjanse til å slå av de to lagene som spilte i dag. Chelseas destruktive og effektive fotball er verre å spille mot en et småspillende Barcelona. Fordi jeg er litt overtroisk...... Må si jeg er fornøyd med Barcelona i finalen (selv om jeg hadde betta på Chealsea). Syns Øvrebø får litt ufortjent mye kritikk også, han gjorde så absolutt ingen god kamp, men var kun en av straffesituasjonene til Chealsea som var klar (den første handsen). Og den hadde ikke Øvrebø sjanse til å se, linjedommeren burda ha oppfattet den. Syns heller ikke det var frispark i situasjonen der det ble rødt kort, så de to opphever hverandre. Uansett dårlig av Chealsea og ikke utnytte fordelen med en mann mer til å score ett mål til. Hva er galt med den siste handsen da? Han sier jo at det var første handsen som var klar straffe Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Pique sin er helt klar, men vanskelig å se vil eg tro da det skjer med ryggen mot dommeren. Den andre synest eg ville vært billig. Når gutta tar ballen på skuldra så er ballen omtrent like langt utpå armen som i den situasjonen der. Han holder armen så langt inntil kroppen som mulig er når man hopper opp slik han gjør. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Hvem som dømmer finalen gleder jeg meg til å få vite Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Terje Haugen selvsagt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Rob Styles tenker jeg. Lenke til kommentar
Spykar Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg vil bare meddele noe vi på sett og vis har visst hele tiden (vet ikke om det er nevnt før): clicky Hvorfor har ikke Sky intervjuet denne karen igjen etter kampen? Men det blir en artig finale.... yeah!? Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Personlig håper jeg Rosetti dømmer finalen. Han er verdens beste dommer, og er vant til å dømme på høyeste nivå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå