Limbeck Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Gratulerer med CL... hilsen en missfornøyd Chelsea-supporter Synd med kampen Lenke til kommentar
Sveinungmy Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 håper de blir en skikkelig bra finale og at Manchester United vinn Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Shit, det er bare tre uker til finalen Edit: 666 Endret 6. mai 2009 av SpencerReid Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Jeg tror at Barca satser deffensivt og satser på kontringer mot oss... Et barcelona som legger seg bakpå kan jeg ikke se for meg.. Strider med deres måte å spille fotball på etter min mening. Endret 6. mai 2009 av Aalton Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Jeg tror at Barca satser deffensivt og satser på kontringer mot oss... Et barcelona som legger seg bakpå kan jeg ikke se for meg.. Strider med deres måte å spille fotball på etter min mening. Ja, jeg tror ikke det er gunstig for de en gang, å gjøre dette bare i én kamp altså. De har jo ingen trening i å spille slik. Endret 6. mai 2009 av Geir M Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) De bør ikke legge seg bakpå heller, da river vi dem i stykker. Vet det var ironi Endret 6. mai 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
dredg Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Hva er ironisk ved det? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Han som trodde at Barca skulle spille defangsivt Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Det blir uansett en morsom finale (Messi vs. Ronaldo). Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Han som trodde at Barca skulle spille defangsivt Endret 6. mai 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
dredg Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Nei det kommer ikke til å være mye defensivt fra noen av disse lagene i finalen. De to mest angrepsorienterte lagene i årets CL møtes til noe som kan bli en klassisk finale. Men aldri i verden om vi taper dette! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Det blir uansett en morsom finale (Messi vs. Ronaldo). Messi who? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Får ikke roet nervene. Du verden for en thrilleravslutning! Er egentlig glad, for Barcelona er et lag vi burde kunne tukte, men utrolig synd for alle i blått i dag, de fortjente å gå videre. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Messi virket som han er på dalene form, Ronaldo er uten tvil på en formtopp. Spennende å se hvordan deres utvikling blir de neste 3 ukene. Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Fler enn meg som syntes Viasat 4 kommentatorene blåser opp at Tom Henning gjør "feil". I media i England har det nesten ikke blitt nevnt. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Messi who? Han her: Se filmen hos Youtube Ville ikke undervurdert han om jeg var deg. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Messi who? Han her: Ville ikke undervurdert han om jeg var deg. Hvorfor byttet ikke Barca han inn i dag? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Hvorfor byttet ikke Barca han inn i dag? Tja. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Fler enn meg som syntes Viasat 4 kommentatorene blåser opp at Tom Henning gjør "feil". I media i England har det nesten ikke blitt nevnt. Ehh... Okay? Tror du burde se Sky Sports. Folka i studio slakter han til de grader. Jamie Redknapp sier at folk bra et lite land som Norge ikke burde dømme slike kamper, for de har ikke rutine. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Fler enn meg som syntes Viasat 4 kommentatorene blåser opp at Tom Henning gjør "feil". I media i England har det nesten ikke blitt nevnt. Alle på Viasat er søppel, utenom kanskje Eggen og Brattseth. Håper Viasat snart mister CL-rettighetene, eller at de sparker klovnene Stokke, Fjørtoft og Soler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå