Sir LuckyNr7 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Tenker eg fullstendig feil no eller må Barcelona møte oss uten verken Abidal eller Dani Alves? Fekk ikkje Alves gult kort å må stå over? Det gjør du ikke. De vil mangle to sentrale spillere mot United i finalen her. Nei, ingen av de spiller sentralt. Haha, var en hårsbredd fra å slå ann samme spøken MyGad så dårlig :!: hinter du til min spøk ? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Blir mer og mer forbannet over at vi solgte Pique, sa da at det var en tabbe, og sier det nå igjen. Det var en jævla stor tabbe. Han kunne vi drillet til å bli en fantastisk høyreback. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Henry og Puyol er vel tilbake Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Lykke til i CL-finalen Blir allright å se den som forholdsvis nøytral Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Blir mer og mer forbannet over at vi solgte Pique, sa da at det var en tabbe, og sier det nå igjen. Det var en jævla stor tabbe. Han kunne vi drillet til å bli en fantastisk høyreback. Vi kunne ikke tilby plassen til Rio eller Vidic Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Blir mer og mer forbannet over at vi solgte Pique, sa da at det var en tabbe, og sier det nå igjen. Det var en jævla stor tabbe. Han kunne vi drillet til å bli en fantastisk høyreback. Ja, faen. Og det verste hadde vært om han hadde senket oss i finalen... Lenke til kommentar
dredg Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Utrolig moro at det blir Barcelona vi møter i finalen, og jeg føler meg mer sikker på CL-gull nå. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Blir mer og mer forbannet over at vi solgte Pique, sa da at det var en tabbe, og sier det nå igjen. Det var en jævla stor tabbe. Han kunne vi drillet til å bli en fantastisk høyreback. Vi kunne ikke tilby plassen til Rio eller Vidic Leste du i det hele tatt hva NightKeeper skrev? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Utrolig moro at det blir Barcelona vi møter i finalen, og jeg føler meg mer sikker på CL-gull nå. Skjønner ikke at dere tør å tenke slik. Alt kan skje. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Blir nok lett match i CL for dere nå. Barca uten Abidal, Marquez og Alves, Milito er vell skadet også så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Blir nok lett match i CL for dere nå. Barca uten Abidal, Marquez og Alves, Milito er vell skadet også så vidt jeg vet. Shit! Da blir det "Puyol-Pique-Caceres-Sylvinho" Som blir forsvaret vi skal tokte da? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Utrolig moro at det blir Barcelona vi møter i finalen, og jeg føler meg mer sikker på CL-gull nå. Skjønner ikke at dere tør å tenke slik. Alt kan skje. De fleste av oss tenker nok ikke sånn. Alt kan skje, ja. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Utrolig moro at det blir Barcelona vi møter i finalen, og jeg føler meg mer sikker på CL-gull nå. Skjønner ikke at dere tør å tenke slik. Alt kan skje. Alt kan skje, ja. Men med et slik Barca-lag (som ikke hadde ett eneste skudd på mål de første 92 minuttene), tror jeg folk er mer sikre på CL-gull enn om vi hadde møtt Chelsea. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Blir nok lett match i CL for dere nå. Barca uten Abidal, Marquez og Alves, Milito er vell skadet også så vidt jeg vet. ut i fra dagens kamp, burde Finalen bli lekestue for United, for som tigligere sagt, å jeg er helt enig, Barca var Tannløse. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Spiller ikke Pique venstre? Hadde han blitt god nok til å erstatte Evra, jeg tviler.. høyre derimot.. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Gratulerer med CL... hilsen en missfornøyd Chelsea-supporter Lenke til kommentar
dredg Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det dårligste laget vant i dag, og i tillegg skal nok supergutta våre leke seg med det lappeteppet av et forsvar Barca må stille i finalen. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Blir mer og mer forbannet over at vi solgte Pique, sa da at det var en tabbe, og sier det nå igjen. Det var en jævla stor tabbe. Han kunne vi drillet til å bli en fantastisk høyreback. Vi kunne ikke tilby plassen til Rio eller Vidic Leste du i det hele tatt hva NightKeeper skrev? Jepp, Pique ville spille fast, og det kunne vi ikke tilby Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg tror at Barca satser deffensivt og satser på kontringer mot oss... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 "They (United) know we will attack" sier Pep om CL-finalen. Det tror jeg også. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå