Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Hadde jeg vært Chelsea-supporter nå, så hadde jeg seriøst hatt planer om å henrette Øvrebø. Fy faen, syntes faktisk synd på Blues nå. Huff.

 

 

Men for en kamp. Barca med en mann mindre, utrolig. Et skudd på mål, og det går inn, PÅ OVERTID. Herregud.

 

Barca uten Alves og Abidal i finalen!

jeg ville heller møte Barca enn chelski finalen, å det ble det, jeg gosset meg da Barca scora, at Øvrebø får trusler er ganske sannsynlig

 

Har jeg sagt at jeg heller ville møte Chelsea? Nei, har håpet på Barca hele veien. Hadde vi møtt Chelsea ville de vært ekstremt revansjelystne. Så jeg er jævlig glad det ble Barca. Men syntes faktisk synd på Chelsea nå.

 

Men kudos til Barca, som kommer tilbake og får målet med en mann mindre. Og attpåtil mister verdens beste høyreback i finalen, og en av verdens beste venstrebacker :)

du missforstod innlegget mitt, det var ikke ment som noen rettelse :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser enkelte meiner att Chelsea har blitt vekkdømt her, men Øverbø var faktisk veldig konsekvent. Er ikkje mulig å kome vekk frå att det hadde blitt diskutert heftig om han hadde blåst straffer også, samtlige ville vore billige (sjølv om det er mogleg å dømme på dei). Den handsen på overtid er jo faktisk eit skudd som går opp i armhulen til barcaspilleren, hadde faktisk blitt meir hands dersom han hadde holdt hendene rett ned. den verste avgjerelsen til Øvrebø i dag var faktisk det røde kortet (og det var jo til barca..)

 

edit: glømte Pique sin hands, den skulle vore straffe.

Jeg så kun 1 straffe av de, den hansen til Pique, den var soleklar. Alle andre var ikke straffer, drogba holder like mye som forsvareren og holder ofte FØRST.

Lenke til kommentar
Det jeg skrev jo! At det er bedre å få Barcelona enn Chelsea.

Misforsto, ja. Når du skrev det slik oppfattet jeg det som at du mente at Barcelona er bedre enn Chelsea, og ikke at det var bedre for oss å møte de enn Chelsea. Vi er helt enige med andre ord.

 

Fyfaen jeg er glad dette skjedde med Chelsea og ikke oss. Helt utrolig å bli bortdømt så til de grader.

Du er tilgitt. :)

Lenke til kommentar
Ser enkelte meiner att Chelsea har blitt vekkdømt her, men Øverbø var faktisk veldig konsekvent. Er ikkje mulig å kome vekk frå att det hadde blitt diskutert heftig om han hadde blåst straffer også, samtlige ville vore billige (sjølv om det er mogleg å dømme på dei). Den handsen på overtid er jo faktisk eit skudd som går opp i armhulen til barcaspilleren, hadde faktisk blitt meir hands dersom han hadde holdt hendene rett ned. den verste avgjerelsen til Øvrebø i dag var faktisk det røde kortet (og det var jo til barca..)

 

edit: glømte Pique sin hands, den skulle vore straffe.

Jeg så kun 1 straffe av de, den hansen til Pique, den var soleklar. Alle andre var ikke straffer, drogba holder like mye som forsvareren og holder ofte FØRST.

 

Det var vel to hands som burde blitt dømt på helt på slutten der?

Lenke til kommentar
Jeg så kun 1 straffe av de, den hansen til Pique, den var soleklar. Alle andre var ikke straffer, drogba holder like mye som forsvareren og holder ofte FØRST.

 

Ja, var det eg meinte også.

 

Ser att Soler og Bratseth i Viasat studio går veldig hardt ut mot Øvrebø for situasjonane på slutten der.

Lenke til kommentar
Tenker eg fullstendig feil no eller må Barcelona møte oss uten verken Abidal eller Dani Alves? Fekk ikkje Alves gult kort å må stå over?

Det gjør du ikke. De vil mangle to sentrale spillere mot United i finalen her.

Nei, ingen av de spiller sentralt.

 

 

 

 

 

:p

Lenke til kommentar
Ser enkelte meiner att Chelsea har blitt vekkdømt her, men Øverbø var faktisk veldig konsekvent. Er ikkje mulig å kome vekk frå att det hadde blitt diskutert heftig om han hadde blåst straffer også, samtlige ville vore billige (sjølv om det er mogleg å dømme på dei). Den handsen på overtid er jo faktisk eit skudd som går opp i armhulen til barcaspilleren, hadde faktisk blitt meir hands dersom han hadde holdt hendene rett ned. den verste avgjerelsen til Øvrebø i dag var faktisk det røde kortet (og det var jo til barca..)

 

edit: glømte Pique sin hands, den skulle vore straffe.

Det hjelper ikke å være konsekvent når du dømmer konsekvent feil.

Lenke til kommentar

Jeg ser 2 straffer. De to handsene. To 50/50 straffer. Drogba i første alene med keeper og Anelka i andre. Jeg ser et riktig rødt kort.

 

Sorry Øvrebø. Jeg forstår og synes synd på Chelsea.

 

Hadde vi røket ut sånn så hadde jeg gått på tokt. Jeg hadde klikket noe inni helvete.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Denne kamputviklingen var egentlig helt konge for vår del. Barcelona sugde, slik at folk med litt hjerne aldri i verden vil påstå at de er verdens beste lag, men de gikk likevel til finalen. Altså slipper vi maskinlaget Chelsea, i tillegg til at vi kan, med fare for å være litt cocky, kalle oss verdens beste lag.

 

På toppen av det hele må Barcelona spille uten Alves og Abidal, og med all respekt for Fletcher, vil jeg si at de to, spesielt førstnevnte, er viktigere for Barcelona enn det Darren er for oss. Akkurat nå ser ting veldig bra ut for oss. Nå gjelder det bare å unngå skader.

Lenke til kommentar
Tenker eg fullstendig feil no eller må Barcelona møte oss uten verken Abidal eller Dani Alves? Fekk ikkje Alves gult kort å må stå over?

Det gjør du ikke. De vil mangle to sentrale spillere mot United i finalen her.

Nei, ingen av de spiller sentralt.

 

 

 

 

 

:p

Haha, var en hårsbredd fra å slå ann samme spøken :p

MyGad så dårlig :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...