Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OI, Barcelona er da bedre enn Chelski så dette blir bra. Må bare passe oss for de som kan gjøre akkurat det som Iniesta gjorde nå.

Nei, Barca er dårligere enn Chelsea. Vesentlig også vil jeg påstå. Bare å se på hvordan de spiller uavgjort her i dag. Chelsea har skapt mye mer målsjanser mot et Barca lag som spiller naivt og ueffektivt. Barcelona har kanskje høyere potensiale mtp. enkeltspillere. Men som lag har jeg mye mer lyst til å møte Barca enn Chelsea.

Det jeg skrev jo! At det er bedre å få Barcelona enn Chelsea.

Lenke til kommentar
Hadde jeg vært Chelsea-supporter nå, så hadde jeg seriøst hatt planer om å henrette Øvrebø. Fy faen, syntes faktisk synd på Blues nå. Huff.

 

 

Men for en kamp. Barca med en mann mindre, utrolig. Et skudd på mål, og det går inn, PÅ OVERTID. Herregud.

 

Barca uten Alves og Abidal i finalen!

jeg ville heller møte Barca enn chelski finalen, å det ble det, jeg gosset meg da Barca scora, at Øvrebø får trusler er ganske sannsynlig

Lenke til kommentar
Så SINNSYKT ufortjent, men faen så deilig. Barcelona uten Abidal og Alves i finalen. Hvis vi ikke slår dette "dritt"laget her i finalen skal jeg faen meg legge meg ned på Karl Johan og gråte den 27. mai.

Kan love deg at du helt sikkert ikke er alene om å gjøre det da..

United har prikket inn formen og spiller vi som vi har gjort bør dette bli en finale som man aldri vil glemme. 27.05.2009 da United ble det første laget som noensinne forsvarte en CL Triumf.. Eller hva tror dere?

Lenke til kommentar
OI, Barcelona er da bedre enn Chelski så dette blir bra. Må bare passe oss for de som kan gjøre akkurat det som Iniesta gjorde nå.

Nei, Barca er dårligere enn Chelsea. Vesentlig også vil jeg påstå. Bare å se på hvordan de spiller uavgjort her i dag. Chelsea har skapt mye mer målsjanser mot et Barca lag som spiller naivt og ueffektivt. Barcelona har kanskje høyere potensiale mtp. enkeltspillere. Men som lag har jeg mye mer lyst til å møte Barca enn Chelsea.

Det jeg skrev jo! At det er bedre å få Barcelona enn Chelsea.

Hehe, han misforstod nok litt :)

Lenke til kommentar
OI, Barcelona er da bedre enn Chelski så dette blir bra. Må bare passe oss for de som kan gjøre akkurat det som Iniesta gjorde nå.

Nei, Barca er dårligere enn Chelsea. Vesentlig også vil jeg påstå. Bare å se på hvordan de spiller uavgjort her i dag. Chelsea har skapt mye mer målsjanser mot et Barca lag som spiller naivt og ueffektivt. Barcelona har kanskje høyere potensiale mtp. enkeltspillere. Men som lag har jeg mye mer lyst til å møte Barca enn Chelsea.

Det jeg skrev jo! At det er bedre å få Barcelona enn Chelsea.

Hehe, han misforstod nok litt :)

Japp. :)

Lenke til kommentar

Ser enkelte meiner att Chelsea har blitt vekkdømt her, men Øverbø var faktisk veldig konsekvent. Er ikkje mulig å kome vekk frå att det hadde blitt diskutert heftig om han hadde blåst straffer også, samtlige ville vore billige (sjølv om det er mogleg å dømme på dei). Den handsen på overtid er jo faktisk eit skudd som går opp i armhulen til barcaspilleren, hadde faktisk blitt meir hands dersom han hadde holdt hendene rett ned. den verste avgjerelsen til Øvrebø i dag var faktisk det røde kortet (og det var jo til barca..)

 

edit: glømte Pique sin hands, den skulle vore straffe.

Endret av PinguShow
Lenke til kommentar
Hadde jeg vært Chelsea-supporter nå, så hadde jeg seriøst hatt planer om å henrette Øvrebø. Fy faen, syntes faktisk synd på Blues nå. Huff.

 

 

Men for en kamp. Barca med en mann mindre, utrolig. Et skudd på mål, og det går inn, PÅ OVERTID. Herregud.

 

Barca uten Alves og Abidal i finalen!

jeg ville heller møte Barca enn chelski finalen, å det ble det, jeg gosset meg da Barca scora, at Øvrebø får trusler er ganske sannsynlig

 

Har jeg sagt at jeg heller ville møte Chelsea? Nei, har håpet på Barca hele veien. Hadde vi møtt Chelsea ville de vært ekstremt revansjelystne. Så jeg er jævlig glad det ble Barca. Men syntes faktisk synd på Chelsea nå.

 

Men kudos til Barca, som kommer tilbake og får målet med en mann mindre. Og attpåtil mister verdens beste høyreback i finalen, og en av verdens beste venstrebacker :)

Lenke til kommentar

HERLIG AV INIESTA. HERLIG AT VI SLIPPER CHELSEA! :D

 

Og synes det er latterlig oppførsel av Chelsea-gutta. Man løper ikke etter en dommer slik som Ballack gjorde. Og det Drogba gjorde etter kampen, fy faen han hadde nok banket opp nordmannen om han ikke hadde blitt stoppet.

Lenke til kommentar
Det jeg skrev jo! At det er bedre å få Barcelona enn Chelsea.

Misforsto, ja. Når du skrev det slik oppfattet jeg det som at du mente at Barcelona er bedre enn Chelsea, og ikke at det var bedre for oss å møte de enn Chelsea. Vi er helt enige med andre ord.

 

Fyfaen jeg er glad dette skjedde med Chelsea og ikke oss. Helt utrolig å bli bortdømt så til de grader.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...