fakey Skrevet 31. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 Jaja, da har Hargreaves også skrevet under Reda agree Hargreaves deal An official club statement said: "Manchester United is delighted to announce that it has agreed terms with FC Bayern München for the transfer of Owen Hargreaves. The player has also agreed terms with the Club and passed his medical. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 Ikke skrevet under enda, men alt er klart. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 31. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 Ikke skrevet under enda, men alt er klart. 8748773[/snapback] Signert / alt er klart.. whatever Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 31. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 Ikke skrevet under enda, men alt er klart. 8748773[/snapback] Det har jo i grunn vært klart en god stund da. Var bare den offisielle bekreftelsen vi ventet på. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 31. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 Tenk å fått Huntelaar i tillegg. Selv om det er passelig usannsynlig nå. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 31. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 Tenk å fått Huntelaar i tillegg. Selv om det er passelig usannsynlig nå. 8748832[/snapback] ikke si det..saha har problemer, solskjær varer denne sesongen, maks 2! så rooney må ha en makker på topp som han kan mate med flotte krempasninger som ender i mål Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 31. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Må si jeg er storfornøyd med dette her mener dessuten at det er et bedre valg å prioritere Smith og Rossi foran Huntelaar. Kan eventuelt selge Saha og hente inn Huntelaar. For et lag vi blir Edit: Huntelaar er vel etter det jeg vet ingen tilrettelegger... Endret 31. mai 2007 av Multekrem Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 31. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 Tenk å fått Huntelaar i tillegg. Selv om det er passelig usannsynlig nå. 8748832[/snapback] ikke si det..saha har problemer, solskjær varer denne sesongen, maks 2! så rooney må ha en makker på topp som han kan mate med flotte krempasninger som ender i mål 8749116[/snapback] Har dere noe mer penger å bruke nå da? Tror faktisk ikke Nani slår til i første sesongen, men han kommer til å bli en liten jævel de neste sesongene etter der. Dette er bare noe jeg har på følelsen, så ikke flame meg helt da. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 Han kommer til å få lov til å gå den samme gode skolen som Ronaldo har gått. Giggs vil være sjef venstre kant også neste år, men Nani vil få sin del av kamper, akkurat som Ronaldo fikk. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 31. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg tror at Nani vil nå sitt "toppnivå" raskere enn det Ronaldo gjorde. Jeg tror at nivået til Nani kommer til å skyte til himmels når han nå får Ronaldo som inspirasjon og "læremester". Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 Hvis begge slår til blir det enda mer ekstrem angrepsfotball enn det allerede er, for ikke snakke om den tryggheten Scholes, Carrick og Hargreaves vil gi. Englands 3 av 5 beste midtbanespillere spiller nå på ManU IMO, i tillegg til den beste høyrekanten og venstrekanten. Å med spillere som Anderson, Fletcher og Nani som bare venter på og overta etter Scholes og Giggs, jeg ser lyst på dette. Chelsea viser svakhetstegn, og verken Liverpool eller Arsenal kan nok true 1.plassen til neste år heller. Nå gleder jeg meg til August. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 31. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 Hvis begge slår til blir det enda mer ekstrem angrepsfotball enn det allerede er, for ikke snakke om den tryggheten Scholes, Carrick og Hargreaves vil gi. Englands 3 av 5 beste midtbanespillere spiller nå på ManU IMO, i tillegg til den beste høyrekanten og venstrekanten. Å med spillere som Anderson, Fletcher og Nani som bare venter på og overta etter Scholes og Giggs, jeg ser lyst på dette. Chelsea viser svakhetstegn, og verken Liverpool eller Arsenal kan nok true 1.plassen til neste år heller. Nå gleder jeg meg til August. 8749741[/snapback] Og til mai neste år! Når vi henter inn The Treble igjen. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 31. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 Herregud så digg det var å lese gjennom overgangene! Tenkte på akkurat samme oppstilling som banansplitt hadde for noen sider tilbake, men skulle gjerne sett at vi hadde en ordentlig spiss i tillegg til Rooney, som kan komme innpå hvis rooney sliter. Men jesus christ nå gleder jeg meg til seriestart! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Chelsea viser svakhetstegn, og verken Liverpool eller Arsenal kan nok true 1.plassen til neste år heller. Nå gleder jeg meg til August. 8749741[/snapback] Transfervinduet er langt ifra ferdig Hyrlen. Husk det skal komme en nyving, og en ny spiss på Anfield også. Hvis det blir Malouda/Quaresma, Villa/Tevez, så blir vi nok en tittelkandidat. Endret 31. mai 2007 av Shade22 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 Chelsea viser svakhetstegn, og verken Liverpool eller Arsenal kan nok true 1.plassen til neste år heller. Nå gleder jeg meg til August. 8749741[/snapback] Transfervinduet er langt ifra ferdig Hyrlen. Husk det skal komme en nyving, og en ny spiss på Anfield også. Hvis det blir Malouda/Quaresma, Villa/Tevez, så blir vi nok en tittelkandidat. 8750323[/snapback] Det er ikke åpnet. Uansett hva dere måtte kjøpe sliter dere fortsatt med en siræva filosofi, så ingen spiss vil kunne lykkes 100% der. Quaresma får dere ikke, tviler også på at Benitez punger ut for Villa. Forøvrig tror jeg Arsenal passerer dere til neste år Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 31. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 Var det ikke Liverpool som hadde fått over 1000 millioner? I så fall er det vel ikke så usannsynlig at de kan få Villa Men tror nok de trenger mer enn én enkeltspiller for å komme opp på toppen. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 31. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 Har ikke sett noe særlig av verken Nani eller Anderson, så er helt likegyldig til disse overgangene. Men prisen og hypen å bedømme, så har dere tydeligvis gjort noen gode kjøp. Græts. Tror nok likevel ikke det holder til neste år, Liverpool og Chelsea passererer dere tror jeg. Vi har nok en del mer å handle for i dette overgangsvinduet enn til vanlig, men jeg har en følelse av at spillere som Eto'o, Villa, Torres, Tevez og muligens Alves blir for dyre likevel. Spesielt de nevnte spissene kommer vel til å koste en formue, og selv om vi trenger en, så må en da tenke på om de er verdt prisen. Kanskje, kanskje ikke. Heldigvis er det ikke jeg som skal ta disse avgjørelsene. Men neste sesong blir spennende, er alltid mange overraskelser. Blir gøy. Liker ikke å være uten Premier League-fotball disse lange månedene nå. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 31. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 Skal vi se på snittalderen da: Keepere: Kusczczak (25) Van der sar (36) Foster (24) Forsvar: Silvestre (29) Evra (26) Heinze (29) Ferdinand (29) Vidic (25) Neville (32) Oshea (26) Bardsley (21) Brown (27) Midtbane: Nani (20) Giggs (33) Scholes (32) Hargreaves (26) Park (26) Carrick (25) Richardson (22) Anderson (19) Ronaldo (22) Fletcher (23) Eagles (21) Angrep: Saha (28) Rossi (20) Solskjær (34) Smith (26) Rooney (21) Snittalder: ca. 26 år Snittalder uten Giggs, Solskjær og VDS: ca. 25 år Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 31. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 Begge to er talenter på høyde med hva Ronaldo var, kansje enda større. Dette må være et av århundrets kjøp, og jeg gråt meg til søvn da jeg fikk vite i går kveld at dere har fått begge. Forhåpentligvis vil de starte å krangle med SAF, og da er blir det fort avskjed på grått papir. Jeg som hadde håpet på at dere skulle komme dere ut av dette transfervinduet med kun Hargreaves, nå blir det tøft for Chelsea til neste år. Men rutine og beinhard fysikk skal nok knekke de små driblefantene deres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå