Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenk å fått Huntelaar i tillegg. Selv om det er passelig usannsynlig nå.

8748832[/snapback]

ikke si det..saha har problemer, solskjær varer denne sesongen, maks 2! så rooney må ha en makker på topp som han kan mate med flotte krempasninger som ender i mål :)

Lenke til kommentar

Må si jeg er storfornøyd med dette her :D mener dessuten at det er et bedre valg å prioritere Smith og Rossi foran Huntelaar. Kan eventuelt selge Saha og hente inn Huntelaar.

For et lag vi blir :D

Edit: Huntelaar er vel etter det jeg vet ingen tilrettelegger...

Endret av Multekrem
Lenke til kommentar
Tenk å fått Huntelaar i tillegg. Selv om det er passelig usannsynlig nå.

8748832[/snapback]

ikke si det..saha har problemer, solskjær varer denne sesongen, maks 2! så rooney må ha en makker på topp som han kan mate med flotte krempasninger som ender i mål :)

8749116[/snapback]

Har dere noe mer penger å bruke nå da?

Tror faktisk ikke Nani slår til i første sesongen, men han kommer til å bli en liten jævel de neste sesongene etter der. Dette er bare noe jeg har på følelsen, så ikke flame meg helt da. :)

Lenke til kommentar

Hvis begge slår til blir det enda mer ekstrem angrepsfotball enn det allerede er, for ikke snakke om den tryggheten Scholes, Carrick og Hargreaves vil gi. Englands 3 av 5 beste midtbanespillere spiller nå på ManU IMO, i tillegg til den beste høyrekanten og venstrekanten. Å med spillere som Anderson, Fletcher og Nani som bare venter på og overta etter Scholes og Giggs, jeg ser lyst på dette.

Chelsea viser svakhetstegn, og verken Liverpool eller Arsenal kan nok true 1.plassen til neste år heller. Nå gleder jeg meg til August.

Lenke til kommentar
Hvis begge slår til blir det enda mer ekstrem angrepsfotball enn det allerede er, for ikke snakke om den tryggheten Scholes, Carrick og Hargreaves vil gi. Englands 3 av 5 beste midtbanespillere spiller nå på ManU IMO, i tillegg til den beste høyrekanten og venstrekanten. Å med spillere som Anderson, Fletcher og Nani som bare venter på og overta etter Scholes og Giggs, jeg ser lyst på dette.

Chelsea viser svakhetstegn, og verken Liverpool eller Arsenal kan nok true 1.plassen til neste år heller. Nå gleder jeg meg til August.

8749741[/snapback]

Og til mai neste år!

Når vi henter inn The Treble igjen. :w00t:

Lenke til kommentar

Herregud så digg det var å lese gjennom overgangene!

Tenkte på akkurat samme oppstilling som banansplitt hadde for noen sider tilbake, men skulle gjerne sett at vi hadde en ordentlig spiss i tillegg til Rooney, som kan komme innpå hvis rooney sliter.

Men jesus christ nå gleder jeg meg til seriestart!

Lenke til kommentar

8749741[/snapback]

Transfervinduet er langt ifra ferdig Hyrlen.

Husk det skal komme en nyving, og en ny spiss på Anfield også. Hvis det blir Malouda/Quaresma, Villa/Tevez, så blir vi nok en tittelkandidat.

Endret av Shade22
Lenke til kommentar

8749741[/snapback]

Transfervinduet er langt ifra ferdig Hyrlen.

Husk det skal komme en nyving, og en ny spiss på Anfield også. Hvis det blir Malouda/Quaresma, Villa/Tevez, så blir vi nok en tittelkandidat.

8750323[/snapback]

Det er ikke åpnet.

Uansett hva dere måtte kjøpe sliter dere fortsatt med en siræva filosofi, så ingen spiss vil kunne lykkes 100% der. Quaresma får dere ikke, tviler også på at Benitez punger ut for Villa.

Forøvrig tror jeg Arsenal passerer dere til neste år :)

Lenke til kommentar

Har ikke sett noe særlig av verken Nani eller Anderson, så er helt likegyldig til disse overgangene. Men prisen og hypen å bedømme, så har dere tydeligvis gjort noen gode kjøp. Græts. Tror nok likevel ikke det holder til neste år, Liverpool og Chelsea passererer dere tror jeg. ;)

Vi har nok en del mer å handle for i dette overgangsvinduet enn til vanlig, men jeg har en følelse av at spillere som Eto'o, Villa, Torres, Tevez og muligens Alves blir for dyre likevel. Spesielt de nevnte spissene kommer vel til å koste en formue, og selv om vi trenger en, så må en da tenke på om de er verdt prisen. Kanskje, kanskje ikke. Heldigvis er det ikke jeg som skal ta disse avgjørelsene. :)

Men neste sesong blir spennende, er alltid mange overraskelser. Blir gøy. Liker ikke å være uten Premier League-fotball disse lange månedene nå. :(

Lenke til kommentar

Skal vi se på snittalderen da:

Keepere:

Kusczczak (25)

Van der sar (36)

Foster (24)

Forsvar:

Silvestre (29)

Evra (26)

Heinze (29)

Ferdinand (29)

Vidic (25)

Neville (32)

Oshea (26)

Bardsley (21)

Brown (27)

Midtbane:

Nani (20)

Giggs (33)

Scholes (32)

Hargreaves (26)

Park (26)

Carrick (25)

Richardson (22)

Anderson (19)

Ronaldo (22)

Fletcher (23)

Eagles (21)

Angrep:

Saha (28)

Rossi (20)

Solskjær (34)

Smith (26)

Rooney (21)

Snittalder: ca. 26 år

Snittalder uten Giggs, Solskjær og VDS: ca. 25 år

:)

Lenke til kommentar

Begge to er talenter på høyde med hva Ronaldo var, kansje enda større. Dette må være et av århundrets kjøp, og jeg gråt meg til søvn da jeg fikk vite i går kveld at dere har fått begge. Forhåpentligvis vil de starte å krangle med SAF, og da er blir det fort avskjed på grått papir. Jeg som hadde håpet på at dere skulle komme dere ut av dette transfervinduet med kun Hargreaves, nå blir det tøft for Chelsea til neste år. Men rutine og beinhard fysikk skal nok knekke de små driblefantene deres. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...