banansplitt™ Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det var ingenting etter min mening. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Kanskje Abidal kan møte Fletch over en pint bitter Få snakka ut osv Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det var ingenting etter min mening. Om han er borti er det rødt. Jeg klarer ikke se det. Så dere forøvrig at Toure ikke fikk noe når han tok ball, så Drogba? jajamensan. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Flaut av Drogba. Det der var en dive det. Dagens.. Gjør ikke ryktet hans noe bedre for å si det sån.. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Da går Alex glipp av finalen. Hvor lenge er Carvalho ute? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Flaut av Drogba. Det der var en dive det. Dagens.. Gjør ikke ryktet hans noe bedre for å si det sån.. Hehe.. Var nok litt kjapp der Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Nå er jeg ihvertfall ikke i tvil om hvem som er verdens beste lag. Barca ser ut som en gjeng amatører. EDIT: Alves har hatt en del håpløse innlegg. Barca virker fullstendig uinteresserte. Endret 6. mai 2009 av Points Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Ja, det er tydeligvis ikke så vanskelig å fremstå som et superlag i spansk liga for tiden. Alle engelske lag som har røket ut i år i CL har vel røket ut for andre engelske lag også. Pool ryker ut for Chelsea. Arsenal ryker ut for United. Og United er i finale og mest sannsynlig Chelsea også. Total dominans fra engelsk fotball med andre ord. Endret 6. mai 2009 av Geir M Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 AHAHAHHAHAH!!!! BARCELONA I FINALE!!! Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Hahahhaa, fy faen... Jaja, vi slipper i hvertfall Alves. Endret 6. mai 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 SYKESTE!!!!!! Dette er jeg veldig fornøyd med.. Mer artig i finalen nå! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Dette er BRA for oss gutter. Chelsea er bedre enn Barca som guller seg til finalen. Dette er VELDIG bra for oss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå