Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser du klippet bort det mest vesentlige også: Rune Pedersen har ikke engang sett situasjonen. Skjønner ikke hvorfor de spør han engang. Men han forklarer jo hvordan det skal dømmes og sier indirekte at dommeren igår gjorde feil.

Som jeg har sagt tildligere, det innlegget var ikke for å bedømme hvorvidt det var straffe, men at det har en betydning at Fletcher ikke får ballen tilstrekkelig unna Fabregas. Rune Pedersen er dommersjef i NFF, og en naturlig person å spørre når det gjelder regelverk.

 

 

Men han får jo ballen tilstrekkelig unna. Så skjønner ikke helt hvor du vil hen.

Lenke til kommentar
Ser du klippet bort det mest vesentlige også: Rune Pedersen har ikke engang sett situasjonen. Skjønner ikke hvorfor de spør han engang. Men han forklarer jo hvordan det skal dømmes og sier indirekte at dommeren igår gjorde feil.

Som jeg har sagt tildligere, det innlegget var ikke for å bedømme hvorvidt det var straffe, men at det har en betydning at Fletcher ikke får ballen tilstrekkelig unna Fabregas. Rune Pedersen er dommersjef i NFF, og en naturlig person å spørre når det gjelder regelverk.

 

 

Men han får jo ballen tilstrekkelig unna. Så skjønner ikke helt hvor du vil hen.

Poenget med den quoten var å bevise at hvis Fletcher ikke fikk ballen ut av rekkevidde til Fabregas, så er det grunn til å dømme straffe og rødt kort. Hvorvidt han fikk ballen langt nok vekk er ord mot ord. :)

Lenke til kommentar
Det blir Chelsea ja...

Barcelona måtte score uansett, så målet til Essien hindret bare ekstraomganger. Om det blir 1-1 eller 0-1 har ingenting å si for hvem som går videre, så målet har ikke så fryktelig mye å si.

 

Håper på Barcelona. Chelsea er kjedelige.

Lenke til kommentar
Det blir Chelsea ja...

Barcelona måtte score uansett, så målet til Essien hindret bare ekstraomganger. Om det blir 1-1 eller 0-1 har ingenting å si for hvem som går videre, så målet har ikke så fryktelig mye å si.

Håper på Barcelona. Chelsea er kjedelige.

Helt enig :) Mye gøyere for en nøytral da.

Lenke til kommentar

Barca med pent spill, jeg blir irritert på Barca jeg

 

Hvorfor må hvert angrep innom 7-8 spillere med 4-5 ballberøringer hver? Mye pent pasningsspill er det, men er det effektivt?

 

Jeg synes spansk fotball er oppskrytt. Barca er deres beste lag og som mot oss i fjor så skaper de veldig lite. De går videre så lenge de unngår engelske lag.

 

De kan bevise at jeg tar feil enda i denne kampen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...