Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For sale! 57,000 Arsenal flags for sale. Good as new. Only waved for 7 minutes!

 

Jeg kunne ikke dy meg. Leste det på nettet i går.

Ble postet i tråden tidligere. Fy faen, for en morsom tråd det var. :!:

 

Og Bendtner er rett og slett latterlig. Hva faen er vitsen med å dekke ansiktet når folka allerede har tatt bilde av han? Han kunne jo heller ha dratt opp buksa. :p

Endret av Latias
Lenke til kommentar
Jeg er ikke keen på å møte Chelsea i enda en finale. Føler at det blir så utrolig "kjedelig". Barcelona hadde blitt den sykeste finalen og jeg har større tro på at vi tar dem enn et sultent, revansjelystent Chelsea-lag anført av Guus Hiddink.

 

dessuten har jeg selvsagt et par trumfkort i ermet, som vi Liverpool-supportere alltid har.

Hva da? "Mestvinnende", "Steven Gerrard" og "verdens beste"?

 

Mesvinnende står i fare nå da. Blir vi ligamestere så tar vi dem igjen

Lenke til kommentar
Hvilken dato er finalen? Akkurat nå merker jeg hvor utrolig lite sweet det er å ha en bestekompis og en dame som er United-fans. Det blir whiskey til frokost den dagen, gitt.

 

bra du hvertfall har valgt deg dame med omhu, wh1te ;)

Hundene leta vell som sagt etter narkotika ja, har ikke lest noe om det etterpå.

Lenke til kommentar

Rune Pedersen til Dagbladet.no:

Hjelper ikke nødvendigvis å være på ball

For det første, det å være først på ballen betyr ikke nødvendigvis noen automatisk frikjennelse.

 

- Han kan gjerne være nær ballen først, men dersom ballen fortsatt er i spill, det vil si ikke ryddet unna, og den som blir taklet i den påfølgende bevegelsen fratas muligheten til å utnytte det, så spiller det ikke nødvendigvis noen rolle at takleren har fått en fot på ballen, sier Pedersen til Dagbladet.no.

 

Dermed blir spørsmålet om Fabregas fortsatt hadde muligheten til å score etter Fletchers lange tå på kula.

 

- Jeg hører at det også er snakk om en mulig nedrivning i forkant, det kan ikke jeg si noe om. Men det er riktig at dersom Rosetti har vurdert det slik at Fabregas fratas en scoringsmulighet på en ball som fortsatt er i situasjonen, så er han i sin fulle rett til å blåse straffe, sier dommersjefen.

 

Og når straffen er dømt for en slik forseelse, følger det røde kortet naturlig, sånn er de strenge reglene.

 

- Dersom han mener at Fabregas fratas en åpenbar scoringsmulighet, da må han gi rødt. Da kan han ikke ta hensyn til at det står 3-0, eller at det er en finale på spill og slike ting. Det hadde blitt helt umulig for dommerne, og helt feil, sier Rune Pedersen.

 

Har du sett på maken.

Lenke til kommentar
Situasjonen, spol litt uti den så får du sett situasjonen. Om du fortsatt mener at Fabregas hadde nådd ballen før VDS, så vet ikke jeg. Er forresten verdt å ha på høytalerne, så du hører hva kommentatorene sier :) Men nok om det, vi er i finalen! herregud så deilig, nesten surrealistisk med cl finale to år på rad. Enig i at Park må starte finalen, herlig spiller og som Sir Alex sa, en av de mest undervurderte.

 

Fikk ikke sett taklingen og det røde kortet før nå. Og etter min mening så er det hverken straffe eller rødt kort. Fletcher tar ball - ja han tar mann rett etterpå, men han har øynene klistret på ballen og tar den først og fremst. Mange vil kanskje reagere på at foten hans blir slengt rundt beina på Fabregas, egentlig synes jeg at det er noe Fletcher gjør får å komme rundt beina til Fabregas og forhindre å ta ballen og mannen samtidig, men å bare ta ballen først. Noe han faktisk greier. Det røde kortet burde bli annulert, for etter min oppfatning var det en glimrende sklitakling.

Lenke til kommentar
"It's a brilliant tackle."

 

Og jeg er helt enig.

 

Da er vi to, var tanken som slo meg også når jeg så reprisen.

 

 

 

Er en annen bra kommentar i klippet også, når Ronaldo putter 0-2 målet :)

 

"It's 35 yards or more, too far for Ronaldo too think about it, OOHEEA!!!"

 

:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...