Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Minner mistenklig om straffa Carrick fikk mot Tottenham, jeg syntes straffa virker grei når han river han ned på den måten, men det røde kortet er litt strengt. De dømmer da vel etter samme regler i PL og CL (?) så hadde vel gått ann å gitt straffe og ikke rødt kort.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hvilken dato er finalen? Akkurat nå merker jeg hvor utrolig lite sweet det er å ha en bestekompis og en dame som er United-fans. Det blir whiskey til frokost den dagen, gitt.

Lenke til kommentar
Hvilken dato er finalen? Akkurat nå merker jeg hvor utrolig lite sweet det er å ha en bestekompis og en dame som er United-fans. Det blir whiskey til frokost den dagen, gitt.

 

Sånn er det å være liverpool supporter, slipper å huske slike ting :p

 

 

 

Forferdelig synd for Fletcher, er overbevist om at han hadde startet finalen hvis han ikke hadde fått det røde kortet :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Det positive med United-jenten min er at jeg kan trøste henne senere på kvelden :)

eller at hun latterliggjører deg?

 

La oss være ærlige her, United har hatt marginene med seg de to siste finalene de har spilt. Det virker som om klubben har finansiert treverket, United blir i hvert fall reddet av det gang på gang. Alle gode ting er tre (dobbelbetydning for de som tar den). Jeg er ikke akkurat redd for latterliggjøring, dessuten har jeg selvsagt et par trumfkort i ermet, som vi Liverpool-supportere alltid har.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke keen på å møte Chelsea i enda en finale. Føler at det blir så utrolig "kjedelig". Barcelona hadde blitt den sykeste finalen og jeg har større tro på at vi tar dem enn et sultent, revansjelystent Chelsea-lag anført av Guus Hiddink.

 

dessuten har jeg selvsagt et par trumfkort i ermet, som vi Liverpool-supportere alltid har.

Hva da? "Mestvinnende", "Steven Gerrard" og "verdens beste"?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hva da? "Mestvinnende", "Steven Gerrard" og "verdens beste"?

 

Jeg vurderer å ta med meg "fact sheet" Rafa-style, men jeg er en pen gutt og vil ikke ha ansiktet mitt sparket inn. Jeg nøyer meg nok med "mestvinnende" og en liten recap av de to seriekampene vi har spilt mot dere i år.

Lenke til kommentar
Det positive med United-jenten min er at jeg kan trøste henne senere på kvelden :)

eller at hun latterliggjører deg?

 

La oss være ærlige her, United har hatt marginene med seg de to siste finalene de har spilt. Det virker som om klubben har finansiert treverket, United blir i hvert fall reddet av det gang på gang. Alle gode ting er tre (dobbelbetydning for de som tar den). Jeg er ikke akkurat redd for latterliggjøring, dessuten har jeg selvsagt et par trumfkort i ermet, som vi Liverpool-supportere alltid har.

 

Vi hadde stangskudd i begge finalene vi. Synes ikke vi var heldige som slo Chelsea

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Noen velvalgte ord, noe som dette kanskje:

 

Det viktigste er ikke å vinne men å delta!

 

Eller som broren min sa (true story): Det viktigste er ikke å vinne, men å lede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...