Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Etter å ha sett replayen gang på gang er jeg helt enig med Grandma. Den opprinnelige pasningen hadde gått rett i beina på Cesc, og Flecther bare toucher ballen, og han spiller den ikke engang mot VDS, han spiller den ut til siden. En opplagt målsjanse ble tatt vekk og straffe og rødt kort er fullstendig på sin plass.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sist jeg sjekket var denne tråden for Manchester United fansen. Her inne har vi lov å grine og le så mye vi vil. Om det røde kortet var på jordet eller ikke blir vi ikke enige om. Med tanke på det arbeidet Fletcher har gjort i det siste vil han bli dypt savnet i finalen. Så det er er med god grunn at vi "griner".

Når det er sagt er jeg veldig happy for at vi andre året på rad er i finalen igjen og har muligheten til å bli historisk med å klare å forsvare tittelen.

Lenke til kommentar
Mye mulig. Men skal vi dra frem alle de billige frisparkene Ronaldo fikk da? Inkludert det han scoret på.

Billig hvor? han blir jo tatt gang på gang på gang. Når man sparker ned noen må man jo forvente å få frispark imot. Og firpsark målet er keepers feil, å klage på dommeren der blir teit. kepperen må jo tørre å ta ballen. Pyse kalles det når man oppfører seg sånn når man er keeper.

Jeg skylder ikke på dommeren for at Ronaldo scorer der, det er helt klart personlig feil fra Almunia. Men dere må da være enig i at Ronaldo faller veldig lett i noen dueller? Synes dere fikk mye billig ja, men så dro jeg jo det frem pga. deres sutring angående det røde kortet og straffen.

Lenke til kommentar
Etter å ha sett replayen gang på gang er jeg helt enig med Grandma. Den opprinnelige pasningen hadde gått rett i beina på Cesc, og Flecther bare toucher ballen, og han spiller den ikke engang mot VDS, han spiller den ut til siden. En opplagt målsjanse ble tatt vekk og straffe og rødt kort er fullstendig på sin plass.

Trist, Leit. Synd den eneste Arsenal ansatte som gjorde en innsats igår var bombehunden.

 

Jeg måtte bare, helt fantastisk quote jeg fikk fra en Arsenal-supporter.

Lenke til kommentar
Mye mulig. Men skal vi dra frem alle de billige frisparkene Ronaldo fikk da? Inkludert det han scoret på.

Billig hvor? han blir jo tatt gang på gang på gang. Når man sparker ned noen må man jo forvente å få frispark imot. Og firpsark målet er keepers feil, å klage på dommeren der blir teit. kepperen må jo tørre å ta ballen. Pyse kalles det når man oppfører seg sånn når man er keeper.

Jeg skylder ikke på dommeren for at Ronaldo scorer der, det er helt klart personlig feil fra Almunia. Men dere må da være enig i at Ronaldo faller veldig lett i noen dueller? Synes dere fikk mye billig ja, men så dro jeg jo det frem pga. deres sutring angående det røde kortet og straffen.

 

Jeg synes ikke noen fikk noe billig i denne kampen. Dommeren gjorde en veldig god jobb.

Lenke til kommentar
Etter å ha sett replayen gang på gang er jeg helt enig med Grandma. Den opprinnelige pasningen hadde gått rett i beina på Cesc, og Flecther bare toucher ballen, og han spiller den ikke engang mot VDS, han spiller den ut til siden. En opplagt målsjanse ble tatt vekk og straffe og rødt kort er fullstendig på sin plass.

Trist, Leit. Synd den eneste Arsenal ansatte som gjorde en innsats igår var bombehunden.

 

Jeg måtte bare, helt fantastisk quote jeg fikk fra en Arsenal-supporter.

Så Cesc kan ikke ta to skritt til høyre å skyte?

Lenke til kommentar
Etter å ha sett replayen gang på gang er jeg helt enig med Grandma. Den opprinnelige pasningen hadde gått rett i beina på Cesc, og Flecther bare toucher ballen, og han spiller den ikke engang mot VDS, han spiller den ut til siden. En opplagt målsjanse ble tatt vekk og straffe og rødt kort er fullstendig på sin plass.

Trist, Leit. Synd den eneste Arsenal ansatte som gjorde en innsats igår var bombehunden.

 

Jeg måtte bare, helt fantastisk quote jeg fikk fra en Arsenal-supporter.

Så Cesc kan ikke ta to skritt til høyre å skyte?

Spar meg, jeg er ferdig diskutert. Sar tar ballen etter 0.2 sekunder. Å den er 5m til siden for Fabregas. All hail Fletcher.

Lenke til kommentar
Hvis man ikke dømmer for handa på skulderen så er Fletcher først på ballen og den situasjonen er mye mere tvilsom enn Ronaldo sine frispark.

 

Som jeg sa, dere har ingenting å klage over.

Alle ser at Fletcher er først på ballen, men tingen er at han ikke skifter tilstrekkelig med retning på ballen til at Cesc hadde med letthet løpt opp ballen og få en avslutning. Det er derfor svært godt dømt. Jeg klager ikke på noe, den situasjonen hadde ingenting å si for kampen, jeg bare mener at dømmeren gjør riktig.

Lenke til kommentar
For hver gang jeg ser denne blir jeg bare mer og mer enig i dommerns avgjørelse.

 

@Limbeck; det har da ikke dere heller?

 

Som sagt så kan man dømme på den, men man kan la være også uten at noen kunne klage. Man kan dømme for handa på skulderen, gjør man ikke det er Fletcher først på ballen.

Lenke til kommentar
For hver gang jeg ser denne blir jeg bare mer og mer enig i dommerns avgjørelse.

 

@Limbeck; det har da ikke dere heller?

 

Som sagt så kan man dømme på den, men man kan la være også uten at noen kunne klage. Man kan dømme for handa på skulderen, gjør man ikke det er Fletcher først på ballen.

Hjelper desverre jævlig lite om du er først på ballen når du klipper ned spilleren bakfra når han kunne rukket ballen og fått satt den i mål.

 

Og Hyrlen ... du er bare tragisk.

Endret av nwork
Lenke til kommentar
Hvis man ikke dømmer for handa på skulderen så er Fletcher først på ballen og den situasjonen er mye mere tvilsom enn Ronaldo sine frispark.

 

Som jeg sa, dere har ingenting å klage over.

Alle ser at Fletcher er først på ballen, men tingen er at han ikke skifter tilstrekkelig med retning på ballen til at Cesc hadde med letthet løpt opp ballen og få en avslutning. Det er derfor svært godt dømt. Jeg klager ikke på noe, den situasjonen hadde ingenting å si for kampen, jeg bare mener at dømmeren gjør riktig.

 

Hvor ballen drar etter at Fletcher har rørt den har ingenting å si. Poenget er at han rører den før han tar Fabregas (om man ikke dømmer for handa på skulderen)

Lenke til kommentar
For hver gang jeg ser denne blir jeg bare mer og mer enig i dommerns avgjørelse.

 

@Limbeck; det har da ikke dere heller?

 

Som sagt så kan man dømme på den, men man kan la være også uten at noen kunne klage. Man kan dømme for handa på skulderen, gjør man ikke det er Fletcher først på ballen.

Hjelper desverre jævlig lite om du er først på ballen når du klipper ned spilleren bakfra når han kunne rukket ballen og fått satt den i mål.

 

Og Hyrlen ... du er bare tragisk.

Er man på ball før spiller er det rent, denne var ren.(skulle egntlig ikke kommentere mer, men du tar virkelig kaka til tider).

Lenke til kommentar
For hver gang jeg ser denne blir jeg bare mer og mer enig i dommerns avgjørelse.

 

@Limbeck; det har da ikke dere heller?

 

Som sagt så kan man dømme på den, men man kan la være også uten at noen kunne klage. Man kan dømme for handa på skulderen, gjør man ikke det er Fletcher først på ballen.

Hjelper desverre jævlig lite om du er først på ballen når du klipper ned spilleren bakfra når han kunne rukket ballen og fått satt den i mål.

 

Og Hyrlen ... du er bare tragisk.

 

Det har veldig mye å si. Det betyr at taklingen er ren. Det er ikke noe stygt i det Fletcher gjør som tilsier at det skal dømmes selv om han tar ballen.

Lenke til kommentar

5 meter? Værsåsnill. Du ser hvis du fryser på 5 sek hvordan Cesc vender overkroppen for å nå ballen rett etter Fletcher er borti. Hvis ikke Fletcher hadde tatt beina til Fab hadde han hatt fri bane til ballen.

 

Vet ikke hvordan jeg tolker det flybilde der, velger å tro at det er en billig spydighet for å skjule åpenlyse faktafeil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...