Furyfax Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Noen gode linker til NANI klipp? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg tror jeg må kjøpe meg kabel tv til neste år, fordi dette blir helt rått. En venn som hater United sa at laget hadde vartet opp med festfotball i år (som er sant), og den vet jeg satt langt inne. Jeg tør nesten ikke tenke på hvor bra dette kan bli hvis alt går i boks nå Glory Glory Man United Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Og jeg som trodde backene i PL gruet seg bare litt når de hørte at Ronaldo var på vei til kamp, nå får vi en på hver side som kan løpe i ring rundt dem. Det blir vel satt opp dispenser for sjøsyketabletter i borte garderoben på Old Trafford :!: Da mangler vi bare Huntelaar og at Rossi kommer tilbake så har vi dekning i hue og ræva. Vi får jo også et lag som kommer til å bli fryktelig moro og følge de neste 4-5-6 årene. Edit: Når chelsea handler så går gjennomsnittsalderen på laget opp med noen år, de er vel opp i en 37-38 år nå Når United handler så går gjennomsnittsalderen ned, vi må jo snart ha en veldig pent snitt på den troppen. Når Van der Sar gir seg og Foster kommer inn så detter den med flere år bare der Endret 31. mai 2007 av Manx Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Oi, dæven Nani! Gratulerer... Anderson og, jeg er mildt sagt sjokket. Dere går kanskje i gjeld, men nå vet jeg at Chelsea sliter... Gratulerer med fine kjøp... Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Oi, dæven Nani! Gratulerer... Anderson og, jeg er mildt sagt sjokket. Dere går kanskje i gjeld, men nå vet jeg at Chelsea sliter... Gratulerer med fine kjøp... 8746222[/snapback] Har vært i gjeld siden Glazer kom, det burde du visst. Endret 31. mai 2007 av brutti Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Gaz----------Rio-----------Vidic-----------Evra ----------Hargreaves----Carrick--------------- Ron ---------------Scholes-----------------Nani --------------------Rooney---------------------- :!: 8745297[/snapback] Bytt ut Scholes med Anderson. Anderson er genial, men C ronaldo, anderson og Nani på midtbanen, kommer dere til å få den farligste midtbanen i permier league. Og dette kommer fra en litt nervøs Liverpool fan:s Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Gaz----------Rio-----------Vidic-----------Evra ----------Hargreaves----Carrick--------------- Ron ---------------Scholes-----------------Nani --------------------Rooney---------------------- :!: 8745297[/snapback] Bytt ut Scholes med Anderson. 8746786[/snapback] Om 2-3 år kanskje. Men dette blir ekstremt spennende, er nok ingen klubb i verden med en sånn samling talenter. Ronaldo, Rooney, Anderson og Nani. Kan vel også nevne Foster og Eagles i samme farten. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Gaz----------Rio-----------Vidic-----------Evra ----------Hargreaves----Carrick--------------- Ron ---------------Scholes-----------------Nani --------------------Rooney---------------------- :!: 8745297[/snapback] Bytt ut Scholes med Anderson. 8746786[/snapback] Om 2-3 år kanskje. Men dette blir ekstremt spennende, er nok ingen klubb i verden med en sånn samling talenter. Ronaldo, Rooney, Anderson og Nani. Kan vel også nevne Foster og Eagles i samme farten. 8747047[/snapback] Tja. Messi, dos Santos og Krkic er alle ganske store talenter. Vil holde en knapp på dene Barcelonatrioen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Tja. Messi, dos Santos og Krkic er alle ganske store talenter. Vil holde en knapp på dene Barcelonatrioen. 8747081[/snapback] Du er bare misunnelig du http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=140111 Er ikke VG klar over hvilke talenter dette er? Andersen? who? Endret 31. mai 2007 av Hyrlen Lenke til kommentar
fakey Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Keepere Kusczczak Van der sar Foster Forsvar: Silvestre Evra Heinze Ferdinand Vidic Neville Oshea Bardsley Brown Midtbane: Nani Giggs Scholes Hargreaves Park Carrick Richardson Anderson Ronaldo Fletcher Eagles Angrep Saha Rossi Solskjær Smith Rooney -------------------------------- Noen jeg har glemt? Vi kan vel ikke akkurat klage på bredden i troppen for å si det sånn. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Vi har jo Kieran Lee som viste lovende takter i en kamp nå i vår. Vi har også Dong og ikke minst reservelagskapteinen Cathcart. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 KeepereKusczczak Van der sar Foster Forsvar: Silvestre Evra Heinze Ferdinand Vidic Neville Oshea Bardsley Brown Midtbane: Nani Giggs Scholes Hargreaves Park Carrick Richardson Anderson Ronaldo Fletcher Eagles Angrep Saha Rossi Solskjær Smith Rooney -------------------------------- Noen jeg har glemt? Vi kan vel ikke akkurat klage på bredden i troppen for å si det sånn. 8747422[/snapback] Herlig lesing! Må begynne å overtale fattern til å skaffe kabel-tv til høsten. Dette laget må sees! Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 KeepereKusczczak Van der sar Foster Forsvar: Silvestre Evra Heinze Ferdinand Vidic Neville Oshea Bardsley Brown Midtbane: Nani Giggs Scholes Hargreaves Park Carrick Richardson Anderson Ronaldo Fletcher Eagles Angrep Saha Rossi Solskjær Smith Rooney -------------------------------- Noen jeg har glemt? Vi kan vel ikke akkurat klage på bredden i troppen for å si det sånn. 8747422[/snapback] Kunne tenkt meg en til spiss, men jeg er en bortskjemt drittunge Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Kunne tenkt meg en til spiss, men jeg er en bortskjemt drittunge 8748051[/snapback] Hadde vært fint med en til ja, men blir vell for dyrt. Noen som vet hvor mye Huntelaar ville ha kostet? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Ettersom (hvis jeg ikke har misforstått) vi allerede er over 600 millioner kroner (?) på kjøp allerede tviler jeg. Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Er det bare jeg som er bekymret for pengebruken her? Hvor kommer alle penge fra egentlig? 600 mill fikk vi vel for PL Seiern, men ikke alt kan brukes på transfermarkedet. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Er det bare jeg som er bekymret for pengebruken her? Hvor kommer alle penge fra egentlig? 600 mill fikk vi vel for PL Seiern, men ikke alt kan brukes på transfermarkedet. 8748532[/snapback] Glazer har jo satt opp prisene på OT. Så kan jo hende det kommer en del derfra. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg tror jeg må kjøpe meg kabel tv til neste år, fordi dette blir helt rått. En venn som hater United sa at laget hadde vartet opp med festfotball i år (som er sant), og den vet jeg satt langt inne. Jeg tør nesten ikke tenke på hvor bra dette kan bli hvis alt går i boks nå Glory Glory Man United 8745949[/snapback] Parabol mener du vel? Gaz----------Rio-----------Vidic-----------Evra ----------Hargreaves----Carrick--------------- Ron ---------------Scholes-----------------Nani --------------------Rooney---------------------- :!: 8745297[/snapback] Bytt ut Scholes med Anderson. Anderson er genial, men C ronaldo, anderson og Nani på midtbanen, kommer dere til å få den farligste midtbanen i permier league. Og dette kommer fra en litt nervøs Liverpool fan:s 8746786[/snapback] Scholes er ikke en person som er diskuterbart at skal byttes ut med det første Lenke til kommentar
MegTipperJeg Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Ååårh Har så lenge ønsket Nani.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Ettersom (hvis jeg ikke har misforstått) vi allerede er over 600 millioner kroner (?) på kjøp allerede tviler jeg. 8748413[/snapback] Men husk at vi ikke brukte store summer ifjor og året før der. Å Alex er lovd 25mill per år, i tillegg til ekstra 25mill for en "galactico". Dette er da et rykte. I tillegg hvis utviklingen fortsetter hos disse vil de være verd en god del mer om 1-2 år, så i tap går vi nok ikke på kjøpet av disse to. I tillegg er ekstra inntekter på billetter, og en utvidelse av fanskaren i Portugal å vente. Pluss at vi får inn ekstra inntekter på den nye sponsoravtalen, samt enda mer penger enn tidligere på og vinne PL. Men ja en halv milliard er store summer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå