Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Situasjonen, spol litt uti den så får du sett situasjonen. Om du fortsatt mener at Fabregas hadde nådd ballen før VDS, så vet ikke jeg. Er forresten verdt å ha på høytalerne, så du hører hva kommentatorene sier :) Men nok om det, vi er i finalen! herregud så deilig, nesten surrealistisk med cl finale to år på rad. Enig i at Park må starte finalen, herlig spiller og som Sir Alex sa, en av de mest undervurderte.

 

Som jeg sa: Det ville nok blitt vanskeligere å score pga vinkel, men jeg er overbevist om at han hadde greid å fange ballen igjen om han ikke hadde blitt felt/holdt tilbake.

Tull, Van Der Sar er der på 0.1 sekund. Fantastisk takling. jo mer jeg ser det jo mer overbevist er jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fabregas ville _aldri_ nådd den ballen etter at Fletcher rørte den, om noen diskuterer mot dette så anbefaler jeg å se på sitasjonen på ny.

 

Klart han kunne. Ballen bevegde seg litt mot høyre, men ikke verre enn at Fabregas kunne hentet den inn igjen, hadde han ikke blitt felt/holdt tilbake. Kanskje sjansen ville vært like stor ettersom det ville blitt en vanskeligere vinkel på det, men absolutt en gigantsjanse.

 

Situasjonen, spol litt uti den så får du sett situasjonen. Om du fortsatt mener at Fabregas hadde nådd ballen før VDS, så vet ikke jeg. Er forresten verdt å ha på høytalerne, så du hører hva kommentatorene sier :) Men nok om det, vi er i finalen! herregud så deilig, nesten surrealistisk med cl finale to år på rad. Enig i at Park må starte finalen, herlig spiller og som Sir Alex sa, en av de mest undervurderte.

Bedre kommentatorer her enn på Viasat 4. Og jeg er enig, har sett den flere flere ganger nå, og det er en bra takling og det er langt ifra et rødt kort!

Lenke til kommentar
Han var der ganske fort, men jeg tror Fabregas ville klart å komme bort til ballen før keeper. Blir kun spekulasjoner det her, men jeg synes dommeren gjorde rett.

Når fabregas viser seg å være Supermann skal jeg være enig. Inntil da... Ingen er så rask, tror du det, må du rett og slett tro om igjen.

Lenke til kommentar

Såvidt borti ballen?? Er du blind eller? han tar jo ballen, deretter mannen. Så vidt jeg vet ender de fleste rene taklinger med at man tar mann etter at man tar ball. Her Takler Fletcher helt rent, skal man begynne å blåse for all kroppskontakt kan man jo likegodt begynne å spille basketball...

Lenke til kommentar

Haha. Ja, han er på ballen, men han er såvidt nær den med helen slik at ballen endrer retning litt til høyre. Fabregas kan bare senke farten for så å ta ballen.

 

Han fratar Fabregas en stor målsjanse i etterkant av taklingen (fordi Fabregas fortsatt kunne scort) og da har det ikke noe å si om han tok ballen.

Lenke til kommentar
Haha. Ja, han er på ballen, men han er såvidt nær den med helen slik at ballen endrer retning litt til høyre. Fabregas kan bare senke farten for så å ta ballen.

 

Han fratar Fabregas en stor målsjanse i etterkant av taklingen (fordi Fabregas fortsatt kunne scort) og da har det ikke noe å si om han tok ballen.

Nei han gjør ikke det. Du skal være bra farget for å si at Fabregas skal være der før Sar. PERFEKT takling.

Lenke til kommentar
Haha. Ja, han er på ballen, men han er såvidt nær den med helen slik at ballen endrer retning litt til høyre. Fabregas kan bare senke farten for så å ta ballen.

 

Han fratar Fabregas en stor målsjanse i etterkant av taklingen (fordi Fabregas fortsatt kunne scort) og da har det ikke noe å si om han tok ballen.

Det forutsetter fortsatt at han hadde nådd ballen etter at Fletcher tar den, noe han aldri hadde gjort. VDS hadde tatt den et århundre før han uansett. Men, vi kommer nok ikke til enighet, så diskusjonen stopper her, hvertfall for min del :)

Lenke til kommentar
Nei han gjør ikke det. Du skal være bra farget for å si at Fabregas skal være der før Sar. PERFEKT takling.

 

AHAHAHA. Rette ræva som feis. Men vi dropper diskusjonen her. Gidder ikke at Alastor skal bli sinna.

Vel jeg klarer å skjelne mellom fysikens lover og fri fantasi.

Lenke til kommentar
Slutt å grin da United-supportere ... Dere vant, og det røde kortet var ikke helt på jordet. Dere hadde ikke akkurat dommeren imot dere igår, for å si det sånn.

Dommeren var god igår, å ja det røde kortet kan helt klart forsvares fra dommerens ståsted. Men med X antall kamera-vinkler ser man at det er feil.

Lenke til kommentar
Mye mulig. Men skal vi dra frem alle de billige frisparkene Ronaldo fikk da? Inkludert det han scoret på.

Billig hvor? han blir jo tatt gang på gang på gang. Når man sparker ned noen må man jo forvente å få frispark imot. Og firpsark målet er keepers feil, å klage på dommeren der blir teit. kepperen må jo tørre å ta ballen. Pyse kalles det når man oppfører seg sånn når man er keeper.

Lenke til kommentar
Mye mulig. Men skal vi dra frem alle de billige frisparkene Ronaldo fikk da? Inkludert det han scoret på.

Det eneste jeg har å utsette på han var at det var for mange gule kort, det eneste som var riktig var Adebayor sitt. Det han scoret på? Vel der var det Gibbs som dret seg ut, setter kneet i låret på Ronaldo. Så er vel heller han du skal rette frustrasjonen mot, ikke dommeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...