Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Fordi Fletcher er superviktig og det var det som var pekepinnen nå. Det nytter ikke å si "Ville heller mistet X enn X" for Utd er et lag og ingen av spillerne kunne klart seg alene. På samme måten er alle relative spillere unike og Utd hadde ikke vært det samme uten. Og dette gjelder særlig Utd i år, om vi ikke hadde hatt Fletcher. Han har avgjort kamper for oss hele sesongen i både PL og CL. Unødvendig av den grunn. Ser godt at du ikke ville "byttet det" mot noen andre spillere, og det er helt greit. Såklart ikke, alle er jo viktige! Var egentlig ikke det jeg reagerte på, hovedsaklig Sameboe sin kommentar.

 

Jeg har nok ikke plukket opp alt det Fletcher har gjort så langt i sesongen, og går ut i fra at han er en viktigere brikke enn jeg tror siden du skriver det du gjør.. Men det jeg tenkte når han fikk rødt kort og som sikkert Sameboe tenker om Flecher er jo at det er såpass gode spillere i stallen som omtrent kan erstatte han i finalen, at selv om vi mangler han så vil ikke det gjøre så stort utfall på kampen.

Men går egentlig ut i fra at han er en mye viktigere spiller enn det jeg tror siden du mener det så sterkt..

At han fortjente og spille i finalen er noe annet, og det er rett og slett trist at han går glipp av dette her pga noe jeg mener er feil dømming av dommeren..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fletcher er etter min mening helt enorm. Han har en tilstedeværelse på midtbanen, og et temperament som får meg til å tenke på Keano. Han har jo selv sagt at Keane var en stor inspirasjonskilde for han, og det vises klart. Han kaster seg inn i taklingene, og gir alt i kampene, og spesielt i de aller største. Vi vil nok merke tapet av han i en finale mot Barcelona for hverken Scholes eller Giggs har de samme ferdighetene som han, og Hargreaves er skadet.

 

Fletcher er etter min mening helt enorm. Han har en tilstedeværelse på midtbanen, og et temperament som får meg til å tenke på Keano. Han har jo selv sagt at Keane var en stor inspirasjonskilde for han, og det vises klart. Han kaster seg inn i taklingene, og gir alt i kampene, og spesielt i de aller største. Vi vil nok merke tapet av han i en finale mot Barcelona for hverken Scholes eller Giggs har de samme ferdighetene som han, og Hargreaves er skadet.

Lenke til kommentar

Wisbatov: Veldig enig. Ser godt linken med Keano ja. Fletcher er en utrolig viktig brikke i United-puslespillet.

 

Lionel: Vi mener nok det samme :) Skjønner jo at hverken du eller Sameboe eller andre misliker Fletcher ellernoe, syns bare han er ufortjent mye undervurdert. Sammen med blant annet O'Shea.

Lenke til kommentar

"When I first joined up with the first team I was a little bit star-struck, but now I talk to them all and have banter with them – I tell them to “bring it”! There’s nothing better than training with the first team. I’d rather be doing that every day than be out on loan somewhere, especially at my age." - Welbeck

 

Denne gutten skal vi klare å lage en god spiss av!

 

“Scoring in front of the Stretford End is what every young boy from Manchester dreams of. I loved it. I wouldn’t say I’ve dreamt about it, but I’ve thought about it every day of my life ever since I started playing football. There’s nothing better.” - Welbeck

 

"I’m quite comfortable on the ball. I don’t mind playing under pressure from defenders and my shooting is all right as well. I see myself as more of a support striker, but I want to also be able to play up top."

 

Han elsker United ufattelig høyt, og jeg kommer til å gråte hvis han ender opp i en annen klubb. Vi trenger spillere med klubbfølelse, og han er en local lad som jeg håper får sjansen en god del neste sesong.

 

"He's got a good personality, he always enjoys playing. He's still growing and can get a bit weak at some moments during games, but the potential is definitely there." - Sir Alex Ferguson

 

"What’s surprised a lot of people is that he’s not been fazed by anything, despite being so young. He’s had the composure to take everything in his stride and play the sort of football we all know he can play." - Wayne Rooney

 

“When you look at United players down the years, they have a special talent. He’s got that ingredient. He is one of those players who will get you on the edge of your seat." - Paddy Crerand

 

God natt :)

Lenke til kommentar

Uten tvil om at han var på ballen, men eit spørsmål er vel om han som siste forsvarer tar frå Fabregas ein stor målsjanse? Er han på ballen tilstrekkelig før han tar mannen? VDS hadde muligens klart å komme ut i tide å snappet opp ballen.. Tricky den der for dommeren.. Dog kanskje eg er ute å sykler her...

Lenke til kommentar

Det er vanskelig å kritisere dommeren i en slik situasjon. Regelen bør derimot revurderes. Greit nok med et straffespark, men det burde så absolutt ikke være rødt kort.

 

Noen som veit hva de lette etter på tribunen? Vi så noen glimt der de gikk med hunder og alle som satt der måtte gå vekk.

Lenke til kommentar

"- Han kan gjerne være nær ballen først, men dersom ballen fortsatt er i spill, det vil si ikke ryddet unna, og den som blir taklet i den påfølgende bevegelsen fratas muligheten til å utnytte det, så spiller det ikke nødvendigvis noen rolle at takleren har fått en fot på ballen, sier Pedersen til Dagbladet.no."

 

 

Ballen ble hvertfall fjernet såpass at Fabregas ville aldri nådd den først.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Fabregas ville _aldri_ nådd den ballen etter at Fletcher rørte den, om noen diskuterer mot dette så anbefaler jeg å se på sitasjonen på ny.

 

Så det gir han retten til å meie han ned ved å låse beinet hans?

 

Leste du innlegget mitt? Sier ikke at han har rett til noe som helst, men å si at han ødelegger en sjanse for Fabregas etter taklingen blir bare feil.

Lenke til kommentar

Fantastisk deilig å slå Arsenal 1-3 på Emirates. Med unntak av det raude kortet til Fletch så var egentlig heile dagen ein stor opptur. Det er nok dessverre ikkje så mykje vits i å diskutere om det var straffe eller ikkje. For min del så orkar eg ikkje å begi meg inn på noko sånt, men det er sjølvsagt fantastisk surt, at ein spelar, som muligens har sin beste sesong for United, ikkje eingong har muligheita til å vere i troppen i Roma. Tankane gikk med ein gong tilbake til Keane og Scholes i 99.

 

Når det gjelder undervurderte spelarar og finala, så må eg berre seie at eg virkelig håpar Park startar. Ikkje eingong på benken i fjor, etter å ha vore blant våre klart beste mot Barca. To mål på to kampar no, fantastisk vinnervilje, løpskapasitet som ingen verken på Chelsea eller Barca kan matche. målet hans i går er sjølvsagt litt heldig i forhold til at Gibbs går på trynet, men no er plutselig Park i dei rette situasjonane, og har begynt å putte ballen i mål i staden for rett på keeper, eller i stolpen. Det er heilt klart at vi må legge opp laget i finala i forhold til motstandaren. Spelar vi mot Barca, så må vi ha pasningssikre spelarar, som er gode defansivt og gode på kontringar, mens mot Chelsea, så må vi kanskje ha eit lag som i større grad kan legge press på motstandaren og holde ballen mest mulig på deira halvdel. Det blir spennande.

 

Gratulerer til alle United-fans med finale, så er det berre å håpe vi kan få vist City at pengar ikkje gjer dei størst i Manchester.

 

This is how it feels to be city,

This is how it feels to be small,

This is how it feels when your team wins nothing at all,

Nothing at all,

Nothing at all,

Nothing at all.....

 

This is how it feels to be city,

This is how it feels to be small,

This is how it feels when your passport's back in your draw,

Back in your draw,

Back in your draw,

Back in your draw.....

Lenke til kommentar
Fantastisk deilig å slå Arsenal 1-3 på Emirates. Med unntak av det raude kortet til Fletch så var egentlig heile dagen ein stor opptur. Det er nok dessverre ikkje så mykje vits i å diskutere om det var straffe eller ikkje. For min del så orkar eg ikkje å begi meg inn på noko sånt, men det er sjølvsagt fantastisk surt, at ein spelar, som muligens har sin beste sesong for United, ikkje eingong har muligheita til å vere i troppen i Roma. Tankane gikk med ein gong tilbake til Keane og Scholes i 99.

 

Når det gjelder undervurderte spelarar og finala, så må eg berre seie at eg virkelig håpar Park startar. Ikkje eingong på benken i fjor, etter å ha vore blant våre klart beste mot Barca. To mål på to kampar no, fantastisk vinnervilje, løpskapasitet som ingen verken på Chelsea eller Barca kan matche. målet hans i går er sjølvsagt litt heldig i forhold til at Gibbs går på trynet, men no er plutselig Park i dei rette situasjonane, og har begynt å putte ballen i mål i staden for rett på keeper, eller i stolpen. Det er heilt klart at vi må legge opp laget i finala i forhold til motstandaren. Spelar vi mot Barca, så må vi ha pasningssikre spelarar, som er gode defansivt og gode på kontringar, mens mot Chelsea, så må vi kanskje ha eit lag som i større grad kan legge press på motstandaren og holde ballen mest mulig på deira halvdel. Det blir spennande.

 

Gratulerer til alle United-fans med finale, så er det berre å håpe vi kan få vist City at pengar ikkje gjer dei størst i Manchester.

 

This is how it feels to be city,

This is how it feels to be small,

This is how it feels when your team wins nothing at all,

Nothing at all,

Nothing at all,

Nothing at all.....

 

This is how it feels to be city,

This is how it feels to be small,

This is how it feels when your passport's back in your draw,

Back in your draw,

Back in your draw,

Back in your draw.....

 

City's going down with a billion in the bank

a billion in the bank

a billion in the bank

There going down

There going down

There going down

There going down

There going down

There going down

There going down

There going down

City's going down with a billion in the bank

a billion in the bank

a billion in the bank

Lenke til kommentar
Fabregas ville _aldri_ nådd den ballen etter at Fletcher rørte den, om noen diskuterer mot dette så anbefaler jeg å se på sitasjonen på ny.

 

Klart han kunne. Ballen bevegde seg litt mot høyre, men ikke verre enn at Fabregas kunne hentet den inn igjen, hadde han ikke blitt felt/holdt tilbake. Kanskje sjansen ville vært like stor ettersom det ville blitt en vanskeligere vinkel på det, men absolutt en gigantsjanse.

Lenke til kommentar

Fy faen, fortsatt irritert på dommeren. Er ikke sur på Fletcher, for det viser at han gir 100 % for laget, uansett om man leder med flere mål eller ikke. Hadde dette skjedd i fjorårets semifinale, hadde det ikke gjort meg noe for Fletcher var ikke så sentral da. Er nå vi trenger han, men dommeren måtte selvsagt ødelegge. Tror vi starter med noe sånt i Roma:

 

VDS

O'Shea - Ferdinand - Vidic - Evra

Ronaldo - Carrick - Anderson - Park

Berbatov - Rooney

Lenke til kommentar
Når det gjelder undervurderte spelarar og finala, så må eg berre seie at eg virkelig håpar Park startar. Ikkje eingong på benken i fjor, etter å ha vore blant våre klart beste mot Barca. To mål på to kampar no, fantastisk vinnervilje, løpskapasitet som ingen verken på Chelsea eller Barca kan matche. målet hans i går er sjølvsagt litt heldig i forhold til at Gibbs går på trynet, men no er plutselig Park i dei rette situasjonane, og har begynt å putte ballen i mål i staden for rett på keeper, eller i stolpen. Det er heilt klart at vi må legge opp laget i finala i forhold til motstandaren. Spelar vi mot Barca, så må vi ha pasningssikre spelarar, som er gode defansivt og gode på kontringar, mens mot Chelsea, så må vi kanskje ha eit lag som i større grad kan legge press på motstandaren og holde ballen mest mulig på deira halvdel. Det blir spennande.

 

Fantastisk enig! Han var så jævlig god mot Barca i semiene i fjor og at han ikke var med i troppen til Moskva var bare hjerteknusende for MEG, tenk hvordan det var for HAN. Han fortjener så absolutt å starte den finalen, håper Fergie føler det samme. :) Vet dette er en merkelig ting å si, men Evra har vært bedre i de siste to kampene og det er etter bestevennen hans Parky er på banen igjen. Hoho. :)

 

THREE-LUNG PARK and SUPER-PAT!

 

340x.jpg

Lenke til kommentar
Fabregas ville _aldri_ nådd den ballen etter at Fletcher rørte den, om noen diskuterer mot dette så anbefaler jeg å se på sitasjonen på ny.

 

Klart han kunne. Ballen bevegde seg litt mot høyre, men ikke verre enn at Fabregas kunne hentet den inn igjen, hadde han ikke blitt felt/holdt tilbake. Kanskje sjansen ville vært like stor ettersom det ville blitt en vanskeligere vinkel på det, men absolutt en gigantsjanse.

 

Situasjonen, spol litt uti den så får du sett situasjonen. Om du fortsatt mener at Fabregas hadde nådd ballen før VDS, så vet ikke jeg. Er forresten verdt å ha på høytalerne, så du hører hva kommentatorene sier :) Men nok om det, vi er i finalen! herregud så deilig, nesten surrealistisk med cl finale to år på rad. Enig i at Park må starte finalen, herlig spiller og som Sir Alex sa, en av de mest undervurderte.

Lenke til kommentar
Situasjonen, spol litt uti den så får du sett situasjonen. Om du fortsatt mener at Fabregas hadde nådd ballen før VDS, så vet ikke jeg. Er forresten verdt å ha på høytalerne, så du hører hva kommentatorene sier :) Men nok om det, vi er i finalen! herregud så deilig, nesten surrealistisk med cl finale to år på rad. Enig i at Park må starte finalen, herlig spiller og som Sir Alex sa, en av de mest undervurderte.

 

Som jeg sa: Det ville nok blitt vanskeligere å score pga vinkel, men jeg er overbevist om at han hadde greid å fange ballen igjen om han ikke hadde blitt felt/holdt tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...