Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Derfor vi diskuterer, en utveksling av meninger. Diskusjon.no. Men ja en tåkete avgjørelser, skal ikke slå dommeren arveløs over den. Men håper den blir omgjort, selv om jeg har null tro på at Uefa gjør noe som helst i favør et Engelsk lag.

 

Det går ikke. Er ikke mulighet å anke den, absolutt ingen måte å gjøre det på. Bare "mistaken identity" kan man anke i UEFA Cupen/Champions League. That's it, sånn er det bare. Han er ute av finalen og det sårer fordi akkurat dette laget hadde fortjent å starte en finale. (spesielt VDS, forsvaret og de 3 i midtbanen Carrick Fletch Ando).

 

Uansett folkens, finalen to år på rad! Helt villt, tør nesten ikke tenke på PL og CL dobbel nå, hadde vært altfor sykt etter prestasjonen i fjor. Jesus. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Que Sera, Sera Whatever will be, will be We're going to Italy Que Sera, Sera :) FYYYYFAEN

 

Btw noen som vet noe om sanger i forbindelse finale? Hørtes ut som de sang We're going to Rome, thats a fact :)

 

 

 

Synn for Fletcher som mister finalen nå som han er i sitt livs form :(

Lenke til kommentar

Var veldig gøy å kødde med broren litt i kveld da og 5-6 andre Arsenal kompisene. Er fortsatt et par jeg må snakke med da. :)

 

edge: Tevez ble også ikke benyttet siden han var i faresonen mtp. gule kort og finalen. Helt greit at han fikk hvile i dag. Håper det blir kamp på han på Derby day.

Lenke til kommentar

For en herlig herlig kveld. Full kontroll etter 1-0, og Arsenal hadde i realiteten ikke noe å stille opp med. Fryktelig synd med Fletcher, men sånn går det når den ellers glimrende Rossetti ikke får hjelp av assistentdommer.

 

Dette er forøvrig kveldens sitat (tatt fra Repulik of Mancunia):

 

"57,000 Arsenal flags for sale. Good as new. Only waved for seven minutes."

Endret av GBD
Lenke til kommentar
AI ai ai! Straffe, og rødt kort til Fletcher!

Jaja, vi vinner...og Fletcher er ikke superviktig!

Skandaløst innlegg.

 

Ikke bare er Fletcher superviktig for Utd, men han hadde fortjent så jævlig å spille en finale i CL. I Arsenal-kampene har han faen meg vært en helt i alle minuttene og vunnet både dypt og høyt på banen. Han har jobba seg grønn og blå, og han har vært en av våre viktigste spillere både i PL (særlig starten av sessongen), og i CL. Fletcher er superviktig. Vi har nok av folk på midtbane, så det er ingen krise sånn sett. Fletcher fortjener en finale. Punktum.

 

 

edit:

 

Skjønner ikke at Fergie ikke bruker Tevez. Er han sint for at Tevez har sagt at han vil spille mer og dermed vurderer klubbskifte?

 

Merkelig..

Ser at du er Liverpool-supporter og vet ikke om du vil lage blest eller om du bare er uinformert, men Tevez hadde gult og måtte stått over en eventuell finale ved nytt gult i denne kampen. Derfor Berba inn for Rooney.

 

 

"57,000 Arsenal flags for sale. Good as new. Only waved for seven minutes."

Hahahaha. Fantastisk :D

 

 

Endret av niko_90
Lenke til kommentar

Føler at niko er en maskin som bare skriver ting jeg elsker og er 100% enig i. Det var det jeg ville svare med når jeg så innlegget til Sameboe men kom ikke ut på en slik måte. Som sagt, han er utrolig viktig og det spesielt i CL kamper der vi trenger løpekraft. Vi vil savne han i Roma. :(

Lenke til kommentar

Jeg vil heller mistet Fletcher enn van der Sar, Rio, Vidic, Evra, Carrick, Ronaldo, Rooney, Berbatov eller O'Shea, så sånn sett er han ikke superviktig. Men herregud, hadde han vært spilleklar til finalen er det ingen tvil om at han hadde vært i min startoppstilling i hvertfall.

 

Edit: Gjorde ekstremt vondt å skrive den første setningen, men fant ingen snillere måte å si det på. Fletcher er en herlig fyr med hjerte for klubben og hadde selvfølgelig fortjent en finale.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Fordi Fletcher er superviktig og det var det som var pekepinnen nå. Det nytter ikke å si "Ville heller mistet X enn X" for Utd er et lag og ingen av spillerne kunne klart seg alene. På samme måten er alle relative spillere unike og Utd hadde ikke vært det samme uten. Og dette gjelder særlig Utd i år, om vi ikke hadde hatt Fletcher. Han har avgjort kamper for oss hele sesongen i både PL og CL. Unødvendig av den grunn. Ser godt at du ikke ville "byttet det" mot noen andre spillere, og det er helt greit. Såklart ikke, alle er jo viktige! Var egentlig ikke det jeg reagerte på, hovedsaklig Sameboe sin kommentar.

Lenke til kommentar

Da skjønner jeg. Blir kanskje litt feil å dra inn andre spillere som du sier, men alltid gøy å sette ting i perspektiv. :) Reagerte på Sameboe sin kommentar jeg også, selv om jeg forsto hva han prøvde å sikte til. Håper han bare var litt uheldig med formuleringen.

 

Edit:

Vi har nok av folk på midtbane, så det er ingen krise sånn sett. Fletcher fortjener en finale. Punktum.

Dette var forøvrig det jeg prøvde å si i det første innlegget mitt, bare du sa det på en litt penere måte enn meg.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...