Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Men igjen er det regelen, og ikke dommeren. Hadde dommeren gitt straffe uten kort hadde han ikke fått dømt mer på en stund..

Hvorfor det? Fletcher er på ball, forhindrer sjanse ved å støte ball vekk. Så faller Fabregas. I tillegg ser han ikke situasjon godt nok til å kunne gi noe som helst.

Fletcher var veeeeldig såvidt på ballen. Hadde du sett det fra dommerens synspunkt ville du nok sett det likt som han(i den grad det er mulig for en ManU-supporter å være objektiv i denne situasjonen) :)

Hva da? At Ballen endrer totalt retning og fyker 90grader ut fra Fabregas. Enten er det Hands på Fabregas eller så er Fletcher borti.

 

Edit: Gomez fikk for kjeftbruk.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sykt hvordan Adebayor ikke får rødt i dag egentlig. Men ja, var så unødvendig at Fletch er ute. Han hadde seriøst fortjent en plass i CL-finalen i år. Det er veldig sårende. ARGH. :(

 

Hvem har vært bedre i midtbane i år enn Fletcher da? Absolutt ikke Carrick, og neppe Anderson. Scholes har ikke spilt nok og Giggs har heller ikke spilt nok egentlig. Fletcher for meg. Og derfor det er så kjipt.

Lenke til kommentar
Sykt hvordan Adebayor ikke får rødt i dag egentlig. Men ja, var så unødvendig at Fletch er ute. Han hadde seriøst fortjent en plass i CL-finalen i år. Det er veldig sårende. ARGH. :(

 

Hvem har vært bedre i midtbane i år enn Fletcher da? Absolutt ikke Carrick, og neppe Anderson. Scholes har ikke spilt nok og Giggs har heller ikke spilt nok egentlig. Fletcher for meg. Og derfor det er så kjipt.

Fletcher var god i starten av sesongen sammen med Giggs. Men så klappet han litt sammen. Anderson var for meg den beste idag, strålende jobbing på midten. Ellers var jo Ronaldo og Rooney som alltid helt syk.

 

Synd dommeren så sitt snitt til å prege kampen.

Lenke til kommentar
Men igjen er det regelen, og ikke dommeren. Hadde dommeren gitt straffe uten kort hadde han ikke fått dømt mer på en stund..

Hvorfor det? Fletcher er på ball, forhindrer sjanse ved å støte ball vekk. Så faller Fabregas. I tillegg ser han ikke situasjon godt nok til å kunne gi noe som helst.

Fletcher var veeeeldig såvidt på ballen. Hadde du sett det fra dommerens synspunkt ville du nok sett det likt som han(i den grad det er mulig for en ManU-supporter å være objektiv i denne situasjonen) :)

Hva da? At Ballen endrer totalt retning og fyker 90grader ut fra Fabregas. Enten er det Hands på Fabregas eller så er Fletcher borti.

 

Edit: Gomez fikk for kjeftbruk.

Det var klar straffe(hånda på skuldra og dro før han traff ballen) uansett, og dommeren hadde fått refs for å ikke gi rødt der uansett.

Lenke til kommentar
Det var klar straffe(hånda på skuldra og dro før han traff ballen) uansett, og dommeren hadde fått refs for å ikke gi rødt der uansett.

Jeg er uenig, duell. Straffe godtar jeg, men det røde godtar jeg faen ikke siden Fletcher er på ball og avverger sjansen.

Lenke til kommentar

Gratulerer til alle her inne og til klubben Manchester United.

 

Håper vi vinner den nok en gang i Roma for å hedre Busby Babes enda mer enn det vi gjorde i fjorårssesongen - å vinne den 2 år på rad vil være en enda større hyllest til våre fordums helter.

 

The Flowers of Manchester

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar
Det var klar straffe(hånda på skuldra og dro før han traff ballen) uansett, og dommeren hadde fått refs for å ikke gi rødt der uansett.

Jeg er uenig, duell. Straffe godtar jeg, men det røde godtar jeg faen ikke siden Fletcher er på ball og avverger sjansen.

Straffe som følge av felling i 16-meteren=rødt ifølge dum regel som dommeren fulgte. Det dommeren gjorde var etter boka, og dette med skjønn får heller være opp til hver enkelt dommer..

Lenke til kommentar
Det var klar straffe(hånda på skuldra og dro før han traff ballen) uansett, og dommeren hadde fått refs for å ikke gi rødt der uansett.

Jeg er uenig, duell. Straffe godtar jeg, men det røde godtar jeg faen ikke siden Fletcher er på ball og avverger sjansen.

Straffe som følge av felling i 16-meteren=rødt ifølge dum regel som dommeren fulgte. Det dommeren gjorde var etter boka, og dette med skjønn får heller være opp til hver enkelt dommer..

Nei regelen er om man fratar en spiller en 100% sjanse. Det gjør ikke Fletcher siden han fjerner ball før han feller Fabregas. Uansett så ser ikke dommeren noe som helst til å si noe klart. Da skal han ikke dømme, å hvertfall ikke rødt.

Lenke til kommentar
Det er faen meg irritedende at Anderson ikke scorer, han kommer jo alltid NESTEN gjennom forsvaret med løpene sine!

 

Det blir som regel bare nesten. Virker som han blir veldig usikker jo nærmere han kommer. Han stopper opp liksom og det blir bare tull ut av det. Han må bli mer resolutt i aslutningene sine så sitter scoringen snart skal du se.

Lenke til kommentar
Det var klar straffe(hånda på skuldra og dro før han traff ballen) uansett, og dommeren hadde fått refs for å ikke gi rødt der uansett.

Jeg er uenig, duell. Straffe godtar jeg, men det røde godtar jeg faen ikke siden Fletcher er på ball og avverger sjansen.

Straffe som følge av felling i 16-meteren=rødt ifølge dum regel som dommeren fulgte. Det dommeren gjorde var etter boka, og dette med skjønn får heller være opp til hver enkelt dommer..

Nei regelen er om man fratar en spiller en 100% sjanse. Det gjør ikke Fletcher siden han fjerner ball før han feller Fabregas. Uansett så ser ikke dommeren noe som helst til å si noe klart. Da skal han ikke dømme, å hvertfall ikke rødt.

Fabregas blir holdt igjen før Fletcher tar ballen, så uansett er det en tåkete avgjørelse.

 

Men jeg er enig med dommeren.

Lenke til kommentar

Derfor vi diskuterer, en utveksling av meninger. Diskusjon.no. Men ja en tåkete avgjørelser, skal ikke slå dommeren arveløs over den. Men håper den blir omgjort, selv om jeg har null tro på at Uefa gjør noe som helst i favør et Engelsk lag.

Lenke til kommentar

Vi var fantastiske i dag, og jeg gratulerer alle her. Det er fryktelig synd at Fletcher må stå over finalen, men Rosetti er etter min mening verdens beste dommer, og han fulgte reglene i boka. Regelen er dum, men bortsett fra den situasjonen, og Adebayor sin, så er han den eneste dommeren i år som ikke har hatt fordommer mot Ronaldo. Han turte å dømme de klare frisparkene som ellers aldri hadde blitt dømt om en liten tjukk danske eller en skallet engelskmann hadde dømt kampen. Park var herlig.

 

Når det kommer til det som har blitt diskutert tidligere i dag så mener jeg at Foster/PIG bør få sjansen til å bevise seg (noen som så at PIG kysset emblemet på jakken sin tre ganger før kampen?). Ribery hadde vært fin og få inn, men ikke på bekostning av Ronaldo, og ikke til rekord pris. Vi trenger strengt talt ingen andre spisser heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...