Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Er det noe Liverpool\United\Arsenal\Chelsea-supporterne er enig om så er det elendigheten på Viasat Før,i pausen og etter kampen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Fjørtoft minner om en barnehageunge som bare vil ha viljen sin.

Men han har jo et poeng.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Fjørtoft minner om en barnehageunge som bare vil ha viljen sin.

Men han har jo et poeng.

Men måten han får det frem på... :nei:

Stakkaren er ikke så flink til å snakke for seg, deal with it.

Lenke til kommentar

http://vgd.no/sport/fotball-premier-league...ittel/til-salgs

Kanskje litt smakløst, men jeg syntes det var uhyre morsomt!

:!:

Sunn fornuft? Dæven jeg hadde vert sur om vi ikke hadde fått straffe i en sånn situasjon.

Jeg synes ikke dommeren skal si at, -nei jeg viser seg ikke ut slik at du skal få spille finale.

Selvsagt. Ifølge reglene skal han jo sende ut Fletcher, men det må gå an å vise skjønn i en slik situasjon. Fletcher og Fabregas har en 100% fair duell om ballen. At Fletcher skal sendes ut i tillegg er for meg en gåte. Jeg forstår rett og slett ikke logikken.

At i tillegg rene knottetaklinger som kan være karrieretruende skal belønnes med gult er rett og slett ulogisk.

Nei faen. Fiks opp i reglene.

Endret av LyleScott
Lenke til kommentar
Sunn fornuft? Dæven jeg hadde vert sur om vi ikke hadde fått straffe i en sånn situasjon.

Jeg synes ikke dommeren skal si at, -nei jeg viser seg ikke ut slik at du skal få spille finale.

Enig med deg der. Blir helt feil i mine øyne også. Dømmer han straffe i den situasjonen så skal Fletcher ut. Det er en del av gamet, og Fletcher sin egen feil.

Og ja, hadde blitt pissed om det var United som skulle hatt straffen.

Lenke til kommentar
Fra dommerens synspunkt er det klar straffe, og det er alt som teller.

NEI! Er dommeren i tvil er det IKKE straffe. Hvordan han kan være klar på det derfra er for meg uvisst! Å det er faen ikke mye rødt kort eller straffe. Den der må bli omgjort.

Uansett! HERLIG. Hvem i helvete er Fabregas? Fletcher, Anderson og Carrick kler av han! Vi eier alt, Arsenal har ærlig talt ikke en sjanse.

Alt fra forsvar til midtbane er perfekt, selv om vi får en nydelig start gjør det ikke prestasjonen noe mindre enorm. Finale! Så jævlig klar for Roma.

Lenke til kommentar

Det går ikke an å si at en dommer skal vise sunn fornuft, er det straffe og rødt så er det straffe og rødt, uansett hva som blir konsekvensen av det. Det er synd på Fletcher, men han kunne med fordel sluppet tidligere. Et mål fra eller til spilte ikke akkurat noen rolle på det tidspunktet. At Fjørtoft drar inn Nedved og mener at han dommeren ikke burde gitt gult blir for dumt.

Utrolig vanskelig for dommeren å se at Fletcher er borti ballen, det som skjer før er vel knapt straffe, så dommeren må ha dømt på fellingen hvertfall.

Lenke til kommentar
Det går ikke an å si at en dommer skal vise sunn fornuft, er det straffe og rødt så er det straffe og rødt, uansett hva som blir konsekvensen av det. Det er synd på Fletcher, men han kunne med fordel sluppet tidligere. Et mål fra eller til spilte ikke akkurat noen rolle på det tidspunktet. At Fjørtoft drar inn Nedved og mener at han dommeren ikke burde gitt gult blir for dumt.

Utrolig vanskelig for dommeren å se at Fletcher er borti ballen, det som skjer før er vel knapt straffe, så dommeren må ha dømt på fellingen hvertfall.

Nei det er ikke automatisk rødt kort, da er det mange keepere som skal ha fått rødt kort. Gomez senest.

Fletcher fjerner ball, så fortsetter Fabregas inn i taklingen. Kan dømmes straffe uten å gi rødt der. Selv om det ikke var noen av delene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...