Hansoen Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Piffen gikk ut etter 2-0 målet, og 3-0 målet var veldig komfortabelt. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Er det bare meg som ikke klarer å feire dette helt ut. Er så utrolig trist at Fletcher ikke får spille finalen. Vi har såklart masser av folk å putte inn istedet så det vil ikke være noe problem. Men Fletcher har vært så utrolig god i det siste. Han har jobbet som bare det i hver eneste kamp og hver eneste duell. Selv om kampen er avgjort har han stått på så til de grader. Det er mannen som har fortjent en plass på laget i finalen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Sameboe: Kan du skaffe meg en Ronaldo-avatar, eller? Skulle bruke avatar av den spilleren som skulle avgjøre semien, og det ble Ronaldo. kommer Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Synd med Fletcher helt klart, men vi er sterke på sentral midtbane. Ronaldo herjer med Arsenal. Forsvaret sitter veldig bra. Vi vinner fortjent. Nå har vi finalen, nå er det PL det handler om. I helgen er det Manchester derby og de kampene er alltid gjevne og harde. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 To år på rad. TO ÅR PÅ RAD. Slapp av, vi har ikke vunnet ennå, men spiller vi som vi gjorde i dag i finalen kan ingen stoppe oss! Tror han snakker om finalen. Uansett, det er fantastisk å være i finalen to år på rad. Så herlig. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg skal ikke komme her å klage situasjonen med Fletcher og det røde, da reglene er klare. Dømmer han straffe der skal han egentlig gi rødt kort, så fair enough. Det jeg derimot vil klage på er at det er en latterlig regel i utgangspunktet. Fletcher og Fabregas er i en helt fair duell, som dessverre blir dømt i Arsenals favør. At det i tillegg skal gis rødt kort for en 100% fair duell blir for meg så latterlig at jeg ikke klarer sette ord på det. Ikke mer enn 5 minutter senere, prøver Adebayor(Eller Song, husker ikke i farta) å brekke beinet på Carrick - men han blir belønnet med gult. RYDD OPP I REGLENE. For meg var dette et stort skår i gleden da Fletch er en av mine absolutte favorittspillere. Han har vært briljant disse to kampene og presterer alltid på et høyt nivå, måtte det være mot Hull eller Barcelona. Uansett, SNX I ROME! Hils paven fra meg gutta! Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Da vant vi kampen! Veldig fornøyd med resultatet! Men synes ikke det skulle vært straffe til Arsenal. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Er det bare meg som ikke klarer å feire dette helt ut. Er så utrolig trist at Fletcher ikke får spille finalen. Vi har såklart masser av folk å putte inn istedet så det vil ikke være noe problem. Men Fletcher har vært så utrolig god i det siste. Han har jobbet som bare det i hver eneste kamp og hver eneste duell. Selv om kampen er avgjort har han stått på så til de grader. Det er mannen som har fortjent en plass på laget i finalen. Helt enig, det er rett og slett urettferdighet på sitt beste. Han skulle bare ha sleppe inn måle, men siden han er United spiller tvers igjennom så gjør han alt for å hindre mål. Utrolig synd! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Sameboe: Kan du skaffe meg en Ronaldo-avatar, eller? Skulle bruke avatar av den spilleren som skulle avgjøre semien, og det ble Ronaldo. kommer Takker. Fy faen, så jævelig synd for Fletcher. Måten han har spilt på i det siste, så er jeg helt sikker på at han hadde startet finalen. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Er selvfølgelig glad for at vi er i finalen, men føler ikke samme gleden som jeg har gjort ved tidligere anledninger. Slik som vi rett og slett overrullet Arsenal og drepte all spenning i kampen. Selvfølgelig er dette slik vi ønsker å spille og vinne kamper, men synes likevel nesten mer synd på Arsenal enn jeg gleder meg for United... Trist å innrømme noe slikt, kanskje du burde revurdere å bruke vi om deg og ditt forhold til United? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hvem var det som ble felt av Fletcher? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Sameboe: Kan du skaffe meg en Ronaldo-avatar, eller? Skulle bruke avatar av den spilleren som skulle avgjøre semien, og det ble Ronaldo. kommer Takker. Fy faen, så jævelig synd for Fletcher. Måten han har spilt på i det siste, så er jeg helt sikker på at han hadde startet finalen. Sånn ^^, Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Hvem var det som ble felt av Fletcher? Fabregas Endret 5. mai 2009 av LyleScott Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Stor uenighet i studio og angående straffesituasjonen. Men så er det jo en gjeng med gjøker som sitter der også. Fantastisk mål det tredje. Snakker om å være sugen på mål. Det løpet til Ronaldo lyser scoringslyst av. FEITE FOR EN STYGG TAKLING AV ADEBAYOR! Slike taklinger SKAL være rødt. (Ja, eg såg ikke så mye av kampen ) Endret 5. mai 2009 av Jotun Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Haha. Fantastisk diskusjon i studio. Lenke til kommentar
TheFreak Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Herregud, de er så teite i TV3 sitt studio. Amatører hele gjengen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 To år på rad. TO ÅR PÅ RAD. Slapp av, vi har ikke vunnet ennå, men spiller vi som vi gjorde i dag i finalen kan ingen stoppe oss! Var ikke det jeg mente. Mente CL-finale to år på rad. Bare det i seg selv er fantastisk Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Fjørtoft minner om en barnehageunge som bare vil ha viljen sin. Lenke til kommentar
TheFreak Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Forresten, grattis med finale. Dere spilte en kjempe semifinale Endret 5. mai 2009 av TheFreak Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg sitter faen meg og ler her :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå