PSV Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Massivt skår i gleden, klarer knapt glede meg over avansementet. Får håpe det bare er momentant. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Der var det over. Vi er i finalen Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det er nå vi merker at tapet av Hargreaves er enormt, hvertfall når Fletcher mister finalen. Jævla hjernedødt av Fletcher når kampen allerede er avgjort. Sånt som skjer, du tenker ikke alltid på konsekvensene der og da. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Finale! Wooo-ooo Finale! Woo-oo-oo-oo! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det er deilig å se vi går seirende av banen i Cl nok en gang Rome here we come! Spørsmålet nå er, Vinner vi alt? Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Massivt skår i gleden, klarer knapt glede meg over avansementet. Får håpe det bare er momentant. Sitter med akkurat samme følelsen, klarer ikke være glad akkurat nå. Håper det går over fort som... Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Vi må vinne! Vi MÅ VINNE: OH Right GigediGigedi Go! GA! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Sameboe: Kan du skaffe meg en Ronaldo-avatar, eller? Skulle bruke avatar av den spilleren som skulle avgjøre semien, og det ble Ronaldo. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Gratulerer med finale-plass. Fullt fortjent, er bare å ta av seg hatten for denne prestasjonen! Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Er selvfølgelig glad for at vi er i finalen, men føler ikke samme gleden som jeg har gjort ved tidligere anledninger. Slik som vi rett og slett overrullet Arsenal og drepte all spenning i kampen. Selvfølgelig er dette slik vi ønsker å spille og vinne kamper, men synes likevel nesten mer synd på Arsenal enn jeg gleder meg for United... Lenke til kommentar
dredg Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Utrolig deilig og fantastisk gjennomført av laget. Gratulerer alle medsupportere! Eneste skår i gleden er selvsagt straffen, men det blir som en bagatell å regne på en kveld som dette. Og BTW; Ronaldo elsker United og aldri i verden om han drar i sommer! Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Sameboe: Kan du skaffe meg en Ronaldo-avatar, eller? Skulle bruke avatar av den spilleren som skulle avgjøre semien, og det ble Ronaldo. Det var vel egentlig Park som avgjorde da han scoret det første målet vårt. Vi hadde gått videre uansett om Ronaldo ikke hadde scoret sine to. Jeg skal ihvertfall skaffe meg Park-avatar. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Må si jeg synes virkelig synd på fletcher, veldig god kamp.. men det var ett lite slag i tryne det røde korte =/ Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Take a bow, for faen. To år på rad. TO ÅR PÅ RAD. Hyll. Red Army! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Herlig kamp, irriterende at Fletcher blir utvist, han er jo på ballen å greier... Han som var så sinnsykt godt gjennom hele kampen. Et tap til finalen! Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Nå håper jeg bare Barcelona gurser Chelsea i morra! Deilig med seier, men utrolig bittert at Fletcher må stå over finalen. Han har virkelig vist vilje til å vinne og gitt alt for laget. Han er en av de spillerne som hadde fortjent en CL - finale, men verden er langt fra retferdig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Sameboe: Kan du skaffe meg en Ronaldo-avatar, eller? Skulle bruke avatar av den spilleren som skulle avgjøre semien, og det ble Ronaldo. Det var vel egentlig Park som avgjorde da han scoret det første målet vårt. Vi hadde gått videre uansett om Ronaldo ikke hadde scoret sine to. Jeg skrev på lørdag at jeg skal bruke avatar av han som scorer vårt siste mål i kampen, og det ble Ronaldo. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Sameboe: Kan du skaffe meg en Ronaldo-avatar, eller? Skulle bruke avatar av den spilleren som skulle avgjøre semien, og det ble Ronaldo. Det var vel egentlig Park som avgjorde da han scoret det første målet vårt. Vi hadde gått videre uansett om Ronaldo ikke hadde scoret sine to. Jeg skal ihvertfall skaffe meg Park-avatar. Vel, om vi hadde kun ledet 1-0 til pause, tror jeg nok kampbildet hadde vært annerledes. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hva var den situasjonen der fjerdedommeren nikker til Ferguson når han henger rundt ham etter Fletcher-situasjonen? Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 To år på rad. TO ÅR PÅ RAD. Slapp av, vi har ikke vunnet ennå, men spiller vi som vi gjorde i dag i finalen kan ingen stoppe oss! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå