Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er nå vi merker at tapet av Hargreaves er enormt, hvertfall når Fletcher mister finalen.

Jævla hjernedødt av Fletcher når kampen allerede er avgjort.

Sånt som skjer, du tenker ikke alltid på konsekvensene der og da.

Lenke til kommentar

Er selvfølgelig glad for at vi er i finalen, men føler ikke samme gleden som jeg har gjort ved tidligere anledninger. Slik som vi rett og slett overrullet Arsenal og drepte all spenning i kampen. Selvfølgelig er dette slik vi ønsker å spille og vinne kamper, men synes likevel nesten mer synd på Arsenal enn jeg gleder meg for United...

Lenke til kommentar

Utrolig deilig og fantastisk gjennomført av laget. Gratulerer alle medsupportere! Eneste skår i gleden er selvsagt straffen, men det blir som en bagatell å regne på en kveld som dette.

Og BTW; Ronaldo elsker United og aldri i verden om han drar i sommer!

Lenke til kommentar
Sameboe: Kan du skaffe meg en Ronaldo-avatar, eller? Skulle bruke avatar av den spilleren som skulle avgjøre semien, og det ble Ronaldo. :w00t:

Det var vel egentlig Park som avgjorde da han scoret det første målet vårt. Vi hadde gått videre uansett om Ronaldo ikke hadde scoret sine to.

Jeg skal ihvertfall skaffe meg Park-avatar. :)

Lenke til kommentar

Nå håper jeg bare Barcelona gurser Chelsea i morra!

Deilig med seier, men utrolig bittert at Fletcher må stå over finalen. Han har virkelig vist vilje til å vinne og gitt alt for laget. Han er en av de spillerne som hadde fortjent en CL - finale, men verden er langt fra retferdig.

Lenke til kommentar
Sameboe: Kan du skaffe meg en Ronaldo-avatar, eller? Skulle bruke avatar av den spilleren som skulle avgjøre semien, og det ble Ronaldo. :w00t:

Det var vel egentlig Park som avgjorde da han scoret det første målet vårt. Vi hadde gått videre uansett om Ronaldo ikke hadde scoret sine to.

Jeg skrev på lørdag at jeg skal bruke avatar av han som scorer vårt siste mål i kampen, og det ble Ronaldo. :p

Lenke til kommentar

Jeg skal ihvertfall skaffe meg Park-avatar. :)

Vel, om vi hadde kun ledet 1-0 til pause, tror jeg nok kampbildet hadde vært annerledes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...