Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan ikke bli appeal heller, hørte det på ITV. Det går ikke i CL med mindre det er "mistaken identity". Dette er så jævlig synd på Fletcher, jeg er rimelig sikker på at vi skulle startet i en 4-3-3 med Fletcher Anderson og Carrick i midten. Det er faktisk helt jævlig når taklingen er SÅ bra.

Lenke til kommentar
Faen er vitsen Fletcher? Herregud. Bare la han skyte. Jævla tulling. Ødelegger så jævlig for deg selv.

 

Fletcher ville spilt finalen.

 

Sant det. Tenk hvor knust han er nå. Faen.

 

Han har spilt de fleste CL kampene og har aldri gjort noe feil for oss. Vært helt syk i år og. Jævlig kjipt.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Soleklart straffespark, Fletcher vrir det ene beinet sitt rundt Fabregas, touch'er såvidt ballen, og hindrer Fab i sitt gjennomløp ved regelrett å klippe'n ned, dessuten så virker foten til Fletch å være unormalt høyt oppe (Høytspark). Og siden han feller som siste mann, blir det naturligvis rødt kort ;)

Lenke til kommentar
Nå fikk jeg en utrolig lei følelse av Fletcher, stakkars. Har jo vært fantastisk god i det siste, nei fy faen

 

Jeg vet. Han hadde seriøst spilt kampen. Sånn seriøst. Scholes og Nev har gått til å snakke med en veldig lei seg Fletcher. Og UEFA har bekreftet at han ikke kan spille finalen. På ingen måte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Har en følelse på at Atald vil bare provosere nå.

Har en følelse på at Atald(og limbeck ser det ut som) bare sier sin mening.

Som ofte ikke er lurt på akkurat denne tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...