Aalton Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Kan ikke se for meg at Fergie gjør noen bytter her. Lar det nok en stund til.. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg er like imponert hver gang over hvor rolig jeg er når motstanderene er i angrep og vi har Rio og Vidic på banen. Strålende omgang. Nå er det bare å få av Rooney og Evra, samt fortsette å kjøre på fremover så skal dette gå veien. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Night, du får ta noe beroligende. Tror jeg skal ta noe før 2.omg begynner Endret 5. mai 2009 av Alastor Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Gjetter på 2-4 som sluttresultat for kampen.. Endret 5. mai 2009 av edge Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Quadruple må innefolde FA-cup. O*Shea kan ta venstreback og Rafael tar høyre. Rooney må passes på, det er litt typisk om han får gult. ps! hvor er dommertabbene? Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jepp enig Latias. Berba og Rafael, IKKE Tevez. Det er viktig å ha en andre/tredjespiss til finalen, og hvis f.eks Berba blir skadet eller noe til Roma finalen. Rooney og Evra ut, Rafael og Berba inn SÅ SNART SOM MULIG Fergie! Cruise-control til finalen her. tc og jeg er som vanlig enige Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Vi har alt å tape. Arsenal har alt å vinne. Dette kommer til å bli de lengste 45 denne sesongen. Herregud. Tåler det ikke. Hjertet mitt tåler det ikke. RED FUCKIN ARMY. Får da være grensen for hvor pessimist man skal være selv for deg Hvis de skal score 4 i andre så må de HIVE alt de har i angrep og da kommer Ronaldo, Rooney og Park til å få det fryktelig moro de siste 45. Jeg er evig pessimist. Og dette kommer til å bli laaaange 45 min. Får Arsenal en tidlig scoring så får jeg angst. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg er like imponert hver gang over hvor rolig jeg er når motstanderene er i angrep og vi har Rio og Vidic på banen. Strålende omgang. Nå er det bare å få av Rooney og Evra, samt fortsette å kjøre på fremover så skal dette gå veien. Helt rett, backlinja vår har vært flawless hele omgangen, sykt å se på! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Quadruple må innefolde FA-cup. O*Shea kan ta venstreback og Rafael tar høyre. Rooney må passes på, det er litt typisk om han får gult. ps! hvor er dommertabbene? There are none! Arsenal fansen whiner som bare faen fordi de taper. Dommeren har vært god, Arsenal har dreti seg ut. Er ikke mer å si om det! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Er noe skeptisk til backrekka om Evra går ut. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Vi har alt å tape. Arsenal har alt å vinne. Dette kommer til å bli de lengste 45 denne sesongen. Herregud. Tåler det ikke. Hjertet mitt tåler det ikke. RED FUCKIN ARMY. Får da være grensen for hvor pessimist man skal være selv for deg Hvis de skal score 4 i andre så må de HIVE alt de har i angrep og da kommer Ronaldo, Rooney og Park til å få det fryktelig moro de siste 45. Jeg er evig pessimist. Og dette kommer til å bli laaaange 45 min. Får Arsenal en tidlig scoring så får jeg angst. Jeg har angst nå jeg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Vi har alt å tape. Arsenal har alt å vinne. Dette kommer til å bli de lengste 45 denne sesongen. Herregud. Tåler det ikke. Hjertet mitt tåler det ikke. Hadde vært enig med deg om Arsenal hadde trengt ett mål for å gå videre, men WTF? De trenger jo hele fire mål på 45, noe som burde være umulig mot det solide forsvaret. Og kan jo godt hende United scorer flere, så det burde være umulig for Arsenal. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 ja hver gang Rooney har ballen i en duell, drar jeg til meg bena, er redd han får kort, få han av banen, så sparer vi han til finalen Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Kan ikke se for meg at Fergie gjør noen bytter her. Lar det nok en stund til.. Tror Rooney blir byttet ganske tidlig i andre sånn av vi slipper et gult kort på han. Skal ikke se bort i fra at Rafael kommer inn for O'Shea i løpet av omgangen også sånn at han får smake på CL semien, så blir vel også Ronaldo byttet ut tenker jeg, rundt 65-70 i hvert fall et par av dem. Men til pause, ingen Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 hahah, så dere ferguson med hakeslepp der eller? ..og så "FUCK YEAH". Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 hahah, så dere ferguson med hakeslepp der eller? ..og så "FUCK YEAH". Ferguson er litt av en kar, håper mannen tar 10-30 år til Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg synes vi kan få innpå Evans når kampen begynner å drøye litt. Vi har ikke akkurat noe å tape. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Kan ikke se for meg at Fergie gjør noen bytter her. Lar det nok en stund til.. Tror Rooney blir byttet ganske tidlig i andre sånn av vi slipper et gult kort på han. Skal ikke se bort i fra at Rafael kommer inn for O'Shea i løpet av omgangen også sånn at han får smake på CL semien, så blir vel også Ronaldo byttet ut tenker jeg, rundt 65-70 i hvert fall et par av dem. Men til pause, ingen Nei, ikke O'Shea. Men Evra. Det er Evra som mangler ett gult kort før suspensjon. Da er det bare å få Rafael til høyre beck, mens poteten vår går til venstre beck. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 hahah, så dere ferguson med hakeslepp der eller? ..og så "FUCK YEAH". Det som gjør at jeg virkelig elsker Ferguson er at han har et så ekstremt fotballhjerte, ikke mange som er like happy som han uansett hvordan mål vi scorer! Deilig å se på! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Få ut Rooney og Evra. For guds skyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå