Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Morsomt å se Rooney i duell med Walcott Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Bare Rooney og Evra ikke drar på seg gult nå Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Rooney og Evra må ut. Rafael evt inn mot Evra? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Ja! Tevez og Rafael inn for Rooney og Evra. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Joda, det er fortsatt mulig for Chelsea å vinne Premier League også (de er vel de eneste som i teorien fortsatt kan ta the treble), men det kommer ikke til å skje. Men United kan ta quadruple. Joda, men i hvilke turneringer? PL, CL, ligacupen og det der fifa-tullet? Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Aiai, jeg som hadde håpet på et jevnt og rettferdig oppgjør. Isteden blir kampen drept av dommertabber og flaks. Det er virkelig synd. Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg vil vel egentlig møte Chelsea i en evnt. finale, barca har spilt veldig bra i år så er litt redd angrepspillet dems når de spiller med alt å vinne inget å tape.. Se hvem Barca spiller mot da. De møter jo drittlag som Numancia, Valladolid, Recreotivo hver uke. Barca er mye lettere enn Chelsea, tro meg! Husk at du snakker om laget som slo Real Madrid 6-2 nå Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Joda, det er fortsatt mulig for Chelsea å vinne Premier League også (de er vel de eneste som i teorien fortsatt kan ta the treble), men det kommer ikke til å skje. Men United kan ta quadruple. Joda, men i hvilke turneringer? PL, CL, ligacupen og det der fifa-tullet? Klubb-vm Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Be til Gud om at Rooney blir tatt av. Hver gang han er i nærheten av motspiller med ball vrenger det seg inni meg. uansett, dette er i boks. Rome, here we come Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Ja, det rette nå er å undervurdere Arsenal og bytte ut to av våres 4 viktigste spillere så langt i kampen! Det er da fullt mulig for dem å ta oss igjen.. Endret 5. mai 2009 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Aiai, jeg som hadde håpet på et jevnt og rettferdig oppgjør. Isteden blir kampen drept av dommertabber og flaks. Det er virkelig synd. Dommertabber, plx explain! Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Så jævlig deilig å være United supporter Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Få av Rooney og Evra, inn med Berba og Rafael. Jeg kan ikke tenke meg en finale uten noen av de to førstnevnte. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Vi har alt å tape. Arsenal har alt å vinne. Dette kommer til å bli de lengste 45 denne sesongen. Herregud. Tåler det ikke. Hjertet mitt tåler det ikke. RED FUCKIN ARMY. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Få av Rooney og Evra, inn med Berba og Rafael. Jeg kan ikke tenke meg en finale uten noen av de to førstnevnte. Så sant, så sant. Få av Rooney i hvert fall, han er så ekstreemt viktig. Berbatov kan være med å prege kampen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jepp enig Latias. Berba og Rafael, IKKE Tevez. Det er viktig å ha en andre/tredjespiss til finalen, og hvis f.eks Berba blir skadet eller noe til Roma finalen. Rooney og Evra ut, Rafael og Berba inn SÅ SNART SOM MULIG Fergie! Cruise-control til finalen her. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Ja, det rette nå er å undervurdere Arsenal og bytte ut to av våres 4 viktigste spillere så langt i kampen! Det er da fullt mulig for dem å ta oss igjen.. United kan vinne uten Rooney, Sette innpå Berbatov isteden, flytte Ronaldo ut på kant. Tror ikke vi roter til dette her, så vil heslt se Rooney i en finale. Synd om vår beste spiller denne sesongen må stå over sesongens viktigste kamp. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg vil vel egentlig møte Chelsea i en evnt. finale, barca har spilt veldig bra i år så er litt redd angrepspillet dems når de spiller med alt å vinne inget å tape.. Se hvem Barca spiller mot da. De møter jo drittlag som Numancia, Valladolid, Recreotivo hver uke. Barca er mye lettere enn Chelsea, tro meg! Husk at du snakker om laget som slo Real Madrid 6-2 nå Nå er ikke Real verdens beste lag heller, så det er ikke så overraskende. Hadde Real hvert i PL nå, hadde de ikke endt blant de 7-8 beste. Husk at de også ble knust av Liverpool. Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Se hvem Barca spiller mot da. De møter jo drittlag som Numancia, Valladolid, Recreotivo hver uke. Barca er mye lettere enn Chelsea, tro meg! Det er et høyt nivå i La Liga, så bare fordi du ikke vet stort om de nevnte lagene så betyr ikke det at det er "drittlag". United sin drøm om Champions League-troféet stopper med seieren mot ubrukelige Arsenal når dem møter Barca i finalen! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Vi har alt å tape. Arsenal har alt å vinne. Dette kommer til å bli de lengste 45 denne sesongen. Herregud. Tåler det ikke. Hjertet mitt tåler det ikke. RED FUCKIN ARMY. Får da være grensen for hvor pessimist man skal være selv for deg Hvis de skal score 4 i andre så må de HIVE alt de har i angrep og da kommer Ronaldo, Rooney og Park til å få det fryktelig moro de siste 45. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå