Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, greit med litt flaks av og til også. Spent på hvem vi møter i finalen jeg nå :p Håper det blir Barca.

Håper du det? Er Barca en enklere motstander enn Chelsea?

Ja, jeg gjør det. Jeg tror de er ca. like vanskelige å møte. Barca er bedre enn Chelsea offensivt, mens Chelsea er bedre defensivt.

Lenke til kommentar
Dette er den beste starten av en kamp jeg noen gang har sett! Først kommer Park 8 min. og putter den i mål og deretter kommer Cristiano Ronaldo med frispark og skyter ballen i mål 10 min.! :fun:

Pøh, jeg har sett bedre enn dette. I FA-cupen for noen sesonger siden ledet vi 3-0 etter fem minutter etter scoring av Solskjær. :p

Lenke til kommentar
Jeg vil vel egentlig møte Chelsea i en evnt. finale, barca har spilt veldig bra i år så er litt redd angrepspillet dems når de spiller med alt å vinne inget å tape..

Se hvem Barca spiller mot da. De møter jo drittlag som Numancia, Valladolid, Recreotivo hver uke. Barca er mye lettere enn Chelsea, tro meg!

Lenke til kommentar
Hvordan var det med den statestikken med inslupne mål og Arsenal?

0 innslupne mål på hjemmebane i CL denne sesongen. De har heller ikke tapt på hjemmebane på lenge. :!:

Leste en artikkel i går der det stod at Wenger var sikker på avansement. Spørs om han fortsatt er det. :w00t:

Lenke til kommentar
Se hvem Barca spiller mot da. De møter jo drittlag som Numancia, Valladolid, Recreotivo hver uke. Barca er mye lettere enn Chelsea, tro meg!

Tja, de sendte da hjem Real Madrid med 6 mål i sekken så vet ikke jeg.. Nå skal det nevnes at jeg ikke så den kampen da, så vet ikke hvordan disse målene kom. Men Chelsea spilte vi jevnt mot sist finale, tror nok de er veldig sultene på revansje, blir en vanskelig kamp!

Endret av Aalton
Lenke til kommentar
Dette kommer aldri til å gå. Ronaldo har dommeren på sin side, og Walcott løper treigere enn bestemora mi på stylter. Hallelujah! Praise the lord!

Jeg vet at du er full av piss, men hva i faen prater du om?

Det, min venn, er frustrasjon. Walcott har ikke klart noe som helst foreløpig.

edit: Der klarte han noe.

Endret av Torstein!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...