Jonas2k Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Faen asså, glømte vekk kampen og fikk ikke satt på (den lovlige) streamen før begge målene var scort. Irriterer meg grønn! Men er jo et godt plaster på såret at vi er i finalen så sant det ikke skjer et stort mirakel Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Ja, greit med litt flaks av og til også. Spent på hvem vi møter i finalen jeg nå Håper det blir Barca. Håper du det? Er Barca en enklere motstander enn Chelsea? Ja, jeg gjør det. Jeg tror de er ca. like vanskelige å møte. Barca er bedre enn Chelsea offensivt, mens Chelsea er bedre defensivt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Dette er den beste starten av en kamp jeg noen gang har sett! Først kommer Park 8 min. og putter den i mål og deretter kommer Cristiano Ronaldo med frispark og skyter ballen i mål 10 min.! Pøh, jeg har sett bedre enn dette. I FA-cupen for noen sesonger siden ledet vi 3-0 etter fem minutter etter scoring av Solskjær. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg vil vel egentlig møte Chelsea i en evnt. finale, barca har spilt veldig bra i år så er litt redd angrepspillet dems når de spiller med alt å vinne inget å tape.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg vil vel egentlig møte Chelsea i en evnt. finale, barca har spilt veldig bra i år så er litt redd angrepspillet dems når de spiller med alt å vinne inget å tape.. Se hvem Barca spiller mot da. De møter jo drittlag som Numancia, Valladolid, Recreotivo hver uke. Barca er mye lettere enn Chelsea, tro meg! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hvordan var det med den statestikken med inslupne mål og Arsenal? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hvordan var det med den statestikken med inslupne mål og Arsenal? 0 innslupne mål på hjemmebane i CL denne sesongen. De har heller ikke tapt på hjemmebane på lenge. :!: Leste en artikkel i går der det stod at Wenger var sikker på avansement. Spørs om han fortsatt er det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 drit. Får ikke streamingen til å funke. Ikke vil viasatondemand godta kortet mitt heller, så jeg må nøye meg med å lese. Hurra... jaja. Gratulerer gutter! tviler på at Wenger klarer den her. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jaja, hvem har ikke scoret 4 mål på United? Det er fortsatt mulig! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Og dommeren forsvarer Ronaldo også Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jaja, hvem har ikke scoret 4 mål på United? Det er fortsatt mulig! Tss...Liverpool kampen var en glipp! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Se hvem Barca spiller mot da. De møter jo drittlag som Numancia, Valladolid, Recreotivo hver uke. Barca er mye lettere enn Chelsea, tro meg! Tja, de sendte da hjem Real Madrid med 6 mål i sekken så vet ikke jeg.. Nå skal det nevnes at jeg ikke så den kampen da, så vet ikke hvordan disse målene kom. Men Chelsea spilte vi jevnt mot sist finale, tror nok de er veldig sultene på revansje, blir en vanskelig kamp! Endret 5. mai 2009 av Aalton Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jaja, hvem har ikke scoret 4 mål på United? Det er fortsatt mulig! In your dreams Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Dette kommer aldri til å gå. Ronaldo har dommeren på sin side, og Walcott løper treigere enn bestemora mi på stylter. Hallelujah! Praise the lord! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Joda, det er fortsatt mulig for Chelsea å vinne Premier League også (de er vel de eneste som i teorien fortsatt kan ta the treble), men det kommer ikke til å skje. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Håper vi møter Barca, blir litt mer Champions League følelse når vi møter et lag som ikke er engelsk Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Joda, det er fortsatt mulig for Chelsea å vinne Premier League også (de er vel de eneste som i teorien fortsatt kan ta the treble), men det kommer ikke til å skje. Men United kan ta quadruple. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Ronaldo bli stort sett bortdømt i hver eneste kamp han spiller, gøy å se at han ikke blir det i dag. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Dette kommer aldri til å gå. Ronaldo har dommeren på sin side, og Walcott løper treigere enn bestemora mi på stylter. Hallelujah! Praise the lord! Jeg vet at du er full av piss, men hva i faen prater du om? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Dette kommer aldri til å gå. Ronaldo har dommeren på sin side, og Walcott løper treigere enn bestemora mi på stylter. Hallelujah! Praise the lord! Jeg vet at du er full av piss, men hva i faen prater du om? Det, min venn, er frustrasjon. Walcott har ikke klart noe som helst foreløpig. edit: Der klarte han noe. Endret 5. mai 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå