Aalton Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg er bare glad dem ikke har Arsjavin her nå Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det ble stille på Emirates Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Og Evra. Rafael inn for Evra, og Berba for Rooney. IKKE Tevez siden han har gult han og. Den kunne blit stor sjanse den der Ronaldo var gjennom ja. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Gratulerer med finaleplass Faen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Bare Rooney og eller Anderson-goal hadde toppet dette nå. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Gratulerer med finaleplass Faen Lenge igjen enda Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Steike å gøy dette er! Klarer Arsenal å score 4 her?! Nei, det klarer de aldri i verden. Ihvertfall ikke uten at vi scorer flere. Finale here we come Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Nesten så Ron og Vidic begynte å kline Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Gratulerer med finaleplass Faen Takk takk ^^, Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Haha, PENT av Rooney. Almunia var topsy-turvy nå gitt. Nesten så Ron og Vidic begynte å kline Haha, tror ikke Ron er Vida sin type akkurat... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 POOOOOOOOPOPOPOOOOOOPPPOOO!, Arsenal! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 og for en gangs skyld så har vi flaks også. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Steike å gøy dette er! Klarer Arsenal å score 4 her?! Nei, det klarer de aldri i verden. Ihvertfall ikke uten at vi scorer flere. Finale here we come Håper du har rett, selv om jeg synest Arsenal kommer litt tilbake i kampen nå.. 2 hjørnespark på kort tid, kan for bli mål av slikt.. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Ja, greit med litt flaks av og til også. Spent på hvem vi møter i finalen jeg nå Håper det blir Barca. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 hold dette til det er igjen 3 min av kampen (med tileggstid) så skal jeg begynne å slappe av Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Dette er den beste starten av en kamp jeg noen gang har sett! Først kommer Park 8 min. og putter den i mål og deretter kommer Cristiano Ronaldo med frispark og skyter ballen i mål 10 min.! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Ja, greit med litt flaks av og til også. Spent på hvem vi møter i finalen jeg nå Håper det blir Barca. Håper du det? Er Barca en enklere motstander enn Chelsea? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Her stresser jeg med å hjem og dusje fort for å nyte en god og spennede fotballkamp, så er den avgjort med en gang jeg skrur på TV-en Lenke til kommentar
nja95 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Regner med at Arsenal kan komme til å spille veldig offensivt, så kansje vi kan få et eller 2 mål på kontringer:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå