tc47 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Skuffet over at Tevez ikke starter. Egentlig jeg og, men trodde det skulle bli pga. Berba, det hadde egentlig irritert meg mer. Men ja, jeg sa det til deg Latias, Park ville startet noen av de kampene i de forrige ukene om han ikke hadde vært sliten. Tror du det nå som han starter andrekamp i semi-finalen av CL? Og hvor fant du dette? Edit: Nevermind, så det selv på uefa.com nå. De to siste på benken er Evans og Tevez. Jeg har jo Tevez. Men det er jo Evans og Giggsy. Endret 5. mai 2009 av tc47 Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Edit: Stemmer det, gikk litt fort. På MUTV "Match Day Live" programmet. Official, trust me. Jepp, fant det selv som du ser. Faen, nå må jeg sitte hele kampen med nervene i høyspenn i frykt for at Rooney pådrar seg gult kort. Endret 5. mai 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Ja, det er faktisk nervepirrende D'Amico. Arsenal, 2 bytter fra OT. RvP inn, Diaby skal ut for han. Det er stort for de. Djourou (som er mye bedre) inn for Silvestre. Blir ikke lett. Fabregas i dypere posisjon og, der han er myyye bedre. Daaamn. Almunia Sagna - Toure - Djourou - Gibbs Walcott - Fabregas - Song - Nasri Adebayor - RvP Endret 5. mai 2009 av tc47 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Ser ut som det blir en crappy stream (hvis jeg orker) for min del desverre, Dreamboxen har visst tatt helt kvelden. Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Spør her siden jeg tror at jeg får mer respons her enn i Gooner-tråden Driver med og leiter etter denne CL-reklamen tv3 kom med for et par år siden ca tror jeg. Hvor der de reklamerer CL ved å vise spillere av forskjellige klubber med deres sitater. Om noen skjønner hva jeg mener? Vil gjerne se igjen Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Da setter jeg meg ned i godstolen foran skjermen snart og håper på en morsom kamp med mange mål. Dere får ha lykke til og måtte beste lag vinne Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Ser ut som det blir en crappy stream (hvis jeg orker) for min del desverre, Dreamboxen har visst tatt helt kvelden. Livesport = 24 kr. ViasatonDemand = 50 kr. CL semi-finale andrekamp med god utgangspunkt og spennende oppgjør = priceless. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Ser ut som det blir en crappy stream (hvis jeg orker) for min del desverre, Dreamboxen har visst tatt helt kvelden. Livesport = 24 kr. ViasatonDemand = 50 kr. CL semi-finale andrekamp med god utgangspunkt og spennende oppgjør = priceless. Jau, bestemte meg for Livesport omtrent tre sekunder etter "Add Reply" på den der. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Rooney drakt på her, jeg er enig med folka at han MÅ spille en evt. finale, blir ikke det samme i det HELE tatt. MEN, han MÅ starte i kveld. Det tror jeg Fergie er enig i. Vi får se! Netopp hevet på 99- drakten med Beckham bakpå, memories <3 Lykke til gutter, nå drar jeg! Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Lykke til i kveld. Måtte det beste laget vinne Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Lykke til, folkens. Håper vi knuser Arsenal nå. Tipper 0-2 1xRooney 1xRonaldo Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Vi får krysse fingrene for avansement OG å unngå gule kort. Hvis Rooney mister finalen (hvis vi går videre) blir jeg virkelig lei meg. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Rooney som sentral? Jaja, det kan vel gå. Ja jeg mener faktisk at Rooney er best som en box to box player ala Lampard og Gerrard. Rooney bruker på en måte opp spissplassen når han spiller på topp for han vandrer over hele banen og tar stort ansvar defensivt. Han har jo spilt sentralt for England under Cappello som også mener at fremtiden til rooney ligger som en opplegger og strateg og ikke måltyv. Ser også at han har spilt glimrende på venstrekant for United i det siste. Men nå er det kamp gutta, lykke til alle medsupportere! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Stokke: "Rosetti er en utmerket kampleder" - Yeah Riiight :!: Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hadde Rooney slått den ballen litt bedre, så hadde Anderson goalet! Lenke til kommentar
decophly Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hva skjedde på det første corneret? Fikk det ikke helt med meg. Hvorfor ble det blåst av? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 JAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! PARK!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 JADDA FOR FAEN!! PAAAAAAAAARK! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå