Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skuffet over at Tevez ikke starter.

Egentlig jeg og, men trodde det skulle bli pga. Berba, det hadde egentlig irritert meg mer. Men ja, jeg sa det til deg Latias, Park ville startet noen av de kampene i de forrige ukene om han ikke hadde vært sliten. Tror du det nå som han starter andrekamp i semi-finalen av CL? :)

Og hvor fant du dette?

Edit: Nevermind, så det selv på uefa.com nå. De to siste på benken er Evans og Tevez.

Jeg har jo Tevez. Men det er jo Evans og Giggsy. :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Edit: Stemmer det, gikk litt fort.

På MUTV "Match Day Live" programmet. Official, trust me.

Jepp, fant det selv som du ser.

Faen, nå må jeg sitte hele kampen med nervene i høyspenn i frykt for at Rooney pådrar seg gult kort.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Ja, det er faktisk nervepirrende D'Amico.

Arsenal, 2 bytter fra OT. RvP inn, Diaby skal ut for han. Det er stort for de. Djourou (som er mye bedre) inn for Silvestre. Blir ikke lett. Fabregas i dypere posisjon og, der han er myyye bedre. Daaamn.

Almunia

Sagna - Toure - Djourou - Gibbs

Walcott - Fabregas - Song - Nasri

Adebayor - RvP

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Spør her siden jeg tror at jeg får mer respons her enn i Gooner-tråden :)

Driver med og leiter etter denne CL-reklamen tv3 kom med for et par år siden ca tror jeg. Hvor der de reklamerer CL ved å vise spillere av forskjellige klubber med deres sitater. Om noen skjønner hva jeg mener?

Vil gjerne se igjen

Lenke til kommentar
Ser ut som det blir en crappy stream (hvis jeg orker) for min del desverre, Dreamboxen har visst tatt helt kvelden. :(

Livesport = 24 kr. ViasatonDemand = 50 kr. CL semi-finale andrekamp med god utgangspunkt og spennende oppgjør = priceless.

Lenke til kommentar
Ser ut som det blir en crappy stream (hvis jeg orker) for min del desverre, Dreamboxen har visst tatt helt kvelden. :(

Livesport = 24 kr. ViasatonDemand = 50 kr. CL semi-finale andrekamp med god utgangspunkt og spennende oppgjør = priceless.

Jau, bestemte meg for Livesport omtrent tre sekunder etter "Add Reply" på den der.

Lenke til kommentar
Rooney drakt på her, jeg er enig med folka at han MÅ spille en evt. finale, blir ikke det samme i det HELE tatt. MEN, han MÅ starte i kveld. Det tror jeg Fergie er enig i. Vi får se! :)

Netopp hevet på 99- drakten med Beckham bakpå, memories <3 Lykke til gutter, nå drar jeg!

Lenke til kommentar
Rooney som sentral? Jaja, det kan vel gå.

Ja jeg mener faktisk at Rooney er best som en box to box player ala Lampard og Gerrard. Rooney bruker på en måte opp spissplassen når han spiller på topp for han vandrer over hele banen og tar stort ansvar defensivt. Han har jo spilt sentralt for England under Cappello som også mener at fremtiden til rooney ligger som en opplegger og strateg og ikke måltyv. Ser også at han har spilt glimrende på venstrekant for United i det siste.

Men nå er det kamp gutta, lykke til alle medsupportere!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...