Alastor Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Heheh, sinnsykt . De har dataanimatørene på plass, det er helt sikkert. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Synd statisten til Ferdinand så ut som en hjulbeint Brede Hangeland da. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Heheh, sinnsykt . De har dataanimatørene på plass, det er helt sikkert. kødder du? jeg kom ikke på tanken om at det der ikke var de ekte spillerne engang! Håper ikke United selger Ronaldo. United har gjort Ronaldo til en av verdens beste spillere, Ribery er allerede 26 år, vil da heller ha en spiller United ha kjøpt ung og gjort så satans god! Endret 5. mai 2009 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Virker som noen undervurderer Ribery litt. Han er faen så god, og hadde ikke hatt noe imot å hatt han på venstre kanten. Om han er verdt 600 er en annen sak. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Heheh, sinnsykt . De har dataanimatørene på plass, det er helt sikkert. kødder du? jeg kom ikke på tanken om at det der ikke var de ekte spillerne engang! Det er da mange ekte spillere der. Resten er stand-ins. Eneste jeg ser som er dataanimert må være ballen og muligens stadion. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Stille før stormen? Steike jeg gleder meg nå, har en sinnsykt god følelse om kampen.. På tide og få på Ronaldo drakten, kjøpe snus, chips og Cola Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg har heldigvis ikke den godfølsen som gjerne dukker opp like før vi går på en smell, litt mer midt på tre i dag kjenner jeg, dette kan gå begge veier. Men hvis vi spiller som sist så er vi der. Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 united begynner å bli eit så rutinert og stabilt lag at utrykket; "i fotball kan det gå alle vegar" er mindre sannsynleg enn vanleg. Eg trur rett og slett at United blir litt for gode til å ryke mot Arsenal i dag, fordi United rett og slett er eit mykje bedre i heilheit og ikkje minst mykje meir _rutinerte_ enn Arsenal laget. Føler meg relativt trygg på at det går rette vegen i dag, sjølv om eg ikkje utelukkar nederlag. tipper 0-1 i dag også. kanskje 1-1. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Da stikker jeg på pub! Lykke til alle djevler, nå blir det faen meg match!! Gleder meg som en unge til kamp nå Skal vi satse på 0-1 av O'Shea igjen? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Ro ned drømmene nå gutter, dette er ikke FM Husk at Fergie kjøper spillere for å passe inn i et system, ikke bare fordi de er verdensstjerner. Det er dette som gjør United forskjellig fra RM, Chelsea o.l. THIS. Blir litt kvalm av å lese de siste sidene. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Stille før stormen? Steike jeg gleder meg nå, har en sinnsykt god følelse om kampen.. På tide og få på Ronaldo drakten, kjøpe snus, chips og Cola Hah! Ronaldo drakta er på for lengst Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Ro ned drømmene nå gutter, dette er ikke FM Husk at Fergie kjøper spillere for å passe inn i et system, ikke bare fordi de er verdensstjerner. Det er dette som gjør United forskjellig fra RM, Chelsea o.l. THIS. Blir litt kvalm av å lese de siste sidene. Må bare: Så jævlig enig. Benzema, Ribery, Eto'o, Messi, Akinfeev what the fuck?! Vi har en stall full av stjernespillere som alle viser (enkelte mer enn andre) at de blør for klubben og at de elsker Manchester United. Hadde det vært opp til meg hadde laget sett ut som nå for alltid Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Rooney drakt på her, jeg er enig med folka at han MÅ spille en evt. finale, blir ikke det samme i det HELE tatt. MEN, han MÅ starte i kveld. Det tror jeg Fergie er enig i. Vi får se! Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 På Søndag sitter jeg på Stretford End med enten Ny Rafael drakt, eller gode gamle Ronaldo drakta fy faan å jeg gleder meg til det oppgjøret! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Ro ned drømmene nå gutter, dette er ikke FM Husk at Fergie kjøper spillere for å passe inn i et system, ikke bare fordi de er verdensstjerner. Det er dette som gjør United forskjellig fra RM, Chelsea o.l. THIS. Blir litt kvalm av å lese de siste sidene. Må bare: Så jævlig enig. Benzema, Ribery, Eto'o, Messi, Akinfeev what the fuck?! Vi har en stall full av stjernespillere som alle viser (enkelte mer enn andre) at de blør for klubben og at de elsker Manchester United. Hadde det vært opp til meg hadde laget sett ut som nå for alltid 1000% enig, tenker akkurat det samme. SpencerReid og niko altså. Endret 5. mai 2009 av tc47 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Van Der Sar O'Shea - Rio - Vida - Evra Fletcher - Carrick - Anderson Park(! )* - Ronaldo - Rooney *Jeg er fornøyd da, en del av dere er nok ikke. Benken: Kuszckak (ikke Foster? ) Berba Scholes Tevez Rafael Evans Giggs Endret 5. mai 2009 av tc47 Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Og hvor fant du dette? Edit: Nevermind, så det selv på uefa.com nå. De to siste på benken er Evans og Tevez. Endret 5. mai 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 På MUTV "Match Day Live" programmet. Official, trust me. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Skuffet over at Tevez ikke starter. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Regner med at det blir 4-4-2, med Park på venstre og Fletcher på høyre. Greit lag, men synd at verken Tevez eller Berba starter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå