Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heheh, sinnsykt :). De har dataanimatørene på plass, det er helt sikkert.

kødder du? jeg kom ikke på tanken om at det der ikke var de ekte spillerne engang!

Håper ikke United selger Ronaldo. United har gjort Ronaldo til en av verdens beste spillere, Ribery er allerede 26 år, vil da heller ha en spiller United ha kjøpt ung og gjort så satans god!

Endret av Kjartan1234
Lenke til kommentar
Heheh, sinnsykt :). De har dataanimatørene på plass, det er helt sikkert.

kødder du? jeg kom ikke på tanken om at det der ikke var de ekte spillerne engang!

Det er da mange ekte spillere der. Resten er stand-ins. Eneste jeg ser som er dataanimert må være ballen og muligens stadion.

Lenke til kommentar

Jeg har heldigvis ikke den godfølsen som gjerne dukker opp like før vi går på en smell, litt mer midt på tre i dag kjenner jeg, dette kan gå begge veier.

Men hvis vi spiller som sist så er vi der.

Lenke til kommentar

united begynner å bli eit så rutinert og stabilt lag at utrykket; "i fotball kan det gå alle vegar" er mindre sannsynleg enn vanleg. Eg trur rett og slett at United blir litt for gode til å ryke mot Arsenal i dag, fordi United rett og slett er eit mykje bedre i heilheit og ikkje minst mykje meir _rutinerte_ enn Arsenal laget.

Føler meg relativt trygg på at det går rette vegen i dag, sjølv om eg ikkje utelukkar nederlag.

tipper 0-1 i dag også. kanskje 1-1.

Lenke til kommentar
Ro ned drømmene nå gutter, dette er ikke FM :) Husk at Fergie kjøper spillere for å passe inn i et system, ikke bare fordi de er verdensstjerner. Det er dette som gjør United forskjellig fra RM, Chelsea o.l.

THIS. Blir litt kvalm av å lese de siste sidene.

Lenke til kommentar
Ro ned drømmene nå gutter, dette er ikke FM :) Husk at Fergie kjøper spillere for å passe inn i et system, ikke bare fordi de er verdensstjerner. Det er dette som gjør United forskjellig fra RM, Chelsea o.l.

Må bare: Så jævlig enig. Benzema, Ribery, Eto'o, Messi, Akinfeev what the fuck?! Vi har en stall full av stjernespillere som alle viser (enkelte mer enn andre) at de blør for klubben og at de elsker Manchester United. Hadde det vært opp til meg hadde laget sett ut som nå for alltid :)

Lenke til kommentar

Må bare: Så jævlig enig. Benzema, Ribery, Eto'o, Messi, Akinfeev what the fuck?! Vi har en stall full av stjernespillere som alle viser (enkelte mer enn andre) at de blør for klubben og at de elsker Manchester United. Hadde det vært opp til meg hadde laget sett ut som nå for alltid :)

1000% enig, tenker akkurat det samme. SpencerReid og niko altså. :love:;)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Van Der Sar

O'Shea - Rio - Vida - Evra

Fletcher - Carrick - Anderson

Park(! :))* - Ronaldo - Rooney

*Jeg er fornøyd da, en del av dere er nok ikke.

Benken:

Kuszckak (ikke Foster? :()

Berba

Scholes

Tevez

Rafael

Evans

Giggs

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...