Latias Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Van Der Sar erstatter = Akinfeev anyone? Drit i han. Neste sesong tror jeg at VDS og Foster får sånn 50/50 med kamper. Sesongen etter tror jeg Foster blir førstekeeper, med Amos og Heaton som andre- og tredjevalg. Endret 5. mai 2009 av Latias Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Van Der Sar erstatter = Akinfeev anyone? Drit i han. Neste sesong tror jeg at VDS og Foster får sånn 50/50 med kamper. Sesongen etter tror jeg Foster blir førstekeeper, med Amos og Heaton som andre- og tredjevalg. Jeg håper selvfølgelig at Foster tar steget, men vis han ikke gjør det, så synes jeg Akinfeev,Asenjo eller Neuer er gode og unge keepere Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Spørsmålet er vel om Foster er god nok. VDS hadde vel tenkt til å legge opp etter denne sesongen? Kanskje har han kommet på bedre tanker. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Men kanskje kan vi se dette laget neste sesong? Berbatov Benzema Ribery Carrick Rooney Ronaldo Evra Ferdinand Vidic Rafael Foster Men nå er det bare å glede seg til kveldens kamp og håpe på det beste, men sitter med en litt vond følelse om at vi ryker i dag. Men hvis vi spiller i nærheten av slik vi gjorde på onsdag burde dette gå greit. Rooney som sentral? Jaja, det kan vel gå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Spørsmålet er vel om Foster er god nok. VDS hadde vel tenkt til å legge opp etter denne sesongen? Kanskje har han kommet på bedre tanker. Han skal ta neste sesong også. Tror jeg har lest det. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Bedre slik da: ------------Rooney-[god spiss]---------- -----------------Berbatov--------------- Ronaldo--------------------------Ribery ----------------Carrick----------------- Evra-------Vidic-Ferdinand-----Brown -----------------VDS-------------------- Eller? Endret 5. mai 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Skjerp tankene da folkens, Rooney på sentral?? Her stiller jeg meg bak Hyrlen, han er da spiss. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Kjører aldri Rooney som sentral midt! Kan sette Berba i bakrom, selv om jeg personlig liker Anderson der pågrunn av hans passningsspill til spissene våre, men Berba går ann der! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Lurer litt på om Fergie kommer til å kommentere ryktene rundt Ribery.. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Sameboes formasjon var mye bedre, ja. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Tre mann, Wayne Rooney, Carlos Tevez og Patrice Evra, blir nødt til å holde seg i skinnet på Emirates. Hittil i turneringen har de nemlig akkumulert to gule kort hver, og må - dersom det blir ett til mot Arsenal, stå over neste kamp. Det betyr at en eventuell Roma-finale om tre uker må følges fra tribuneplass. Fy faen, håper de ikke pådrar seg kort. I en eventuell finale kan vi ikke spille uten Rooney/Evra. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Håper vi scorer tidlig så Rooney ikke løper rundt og jager som mannen med ljåen. Viktig å sette Rooney av allerede etter kanskje 45 min. om vi leder. Faen, det her blir skummelt. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg vil iallefall IKKE bytte Ronaldo med Ribery. Faen heller Ingen kan byttes med Ronaldo imo. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg vil iallefall IKKE bytte Ronaldo med Ribery. Faen heller Ingen kan byttes med Ronaldo imo. Messi kan, men jeg vil heller beholde Ronaldo. Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Er det noen som vet ca når terminlista for neste sesong blir gitt ut? Sitter og planlegger turer for neste sesong her Lenke til kommentar
Vix'D^ Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Messi er en fantastisk spiller, men det er ronaldo og ------------------------------rooney-------messi-------- -------------------------------------brebatov------------ --en ny god venstreving ?-----------------------------ronaldo--- -----evra---- Vidic-------------------------ferdinand---------Rafael Jeg mener vi trenger en ny venstreving. Nani er aldri på topp lengre, giggs legger sikker dessverre opp snart. Og Park er god, men ikke så god som han burde være. så i så fall, hvem vil vi ha ? Ronaldo er ikke like god på venstre så jeg kunne tenkt meg en ny der Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Er ikke Messi venstreving da? Men han kan du nok bare drømme om gitt Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Er du seriøs Vix'D? Hvor er midtbanen? Er det noen som vet ca når terminlista for neste sesong blir gitt ut? Sitter og planlegger turer for neste sesong her I fjor var det 16. juni. Sikkert noe sånt i år også. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Messi er en fantastisk spiller, men det er ronaldo og ------------------------------rooney-------messi-------- -------------------------------------brebatov------------ --en ny god venstreving ?-----------------------------ronaldo--- -----evra---- Vidic-------------------------ferdinand---------Rafael Jeg mener vi trenger en ny venstreving. Nani er aldri på topp lengre, giggs legger sikker dessverre opp snart. Og Park er god, men ikke så god som han burde være. så i så fall, hvem vil vi ha ? Ronaldo er ikke like god på venstre så jeg kunne tenkt meg en ny der Hvor er Carrick/Anderson/Giggs/Fletcher/Scholes/Hargreaves??? Man kan ikke bare spille med 7-8 veldig offensive spillere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå