Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I år har vi vel spilt så absolutt mange kamper som overhodet mulig om man ser på ordinære kamper og ser bort fra at man kan risikere omkamper i type LC etc.

Neste år kan det jo bli like gærnt om alt går Uniteds vei i slutten av sesongen.

Lenke til kommentar

LC har ikke omkamp, du tenker på FA-Cupen, hehe. :)

Men ja, det har vært en utrolig lang sesong og hvor herlig hadde ikke vært om det hadde blitt liiiitt lengre med en finale i Roma 27. mai.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Vinner vi CL så må vi ut i ny supercup og vm. Synes ikke vi bør droppe fa-cupen igjen heller.

Dog jeg er ganske sikker på at hvis vi hadde droppet årets fa-cup så hadde vi vert seriemestere nå og stått sterkere i CL, så jeg skjønner at vi gjorde det den gangen.

Lenke til kommentar

Ja, det er bittert at vi droppet FA-Cupen sånn i semi-finalen. Dritt at det var en dritbane og jeg syns det er utrolig dumt å spille semiene på Wembley uansett. Vi har en horribel rekord på nye Wembley mtp. målscoring og resultat og det er ikke uten grunn. Banen er faen meg shit.

Lenke til kommentar
Ja, det er bittert at vi droppet FA-Cupen sånn i semi-finalen. Dritt at det var en dritbane og jeg syns det er utrolig dumt å spille semiene på Wembley uansett. Vi har en horribel rekord på nye Wembley mtp. målscoring og resultat og det er ikke uten grunn. Banen er faen meg shit.

Tenkte mere på den sesongen vi ikke stilte i fa-cupen

Lenke til kommentar
"Tidligere var han spiss, men i dag kan han bekle alle offensive roller i laget. Og han ser virkelig ut til å trives på venstrekanten", fortsetter Fergie.

Nå blir vel Hyrlen sint ;)

Han må hatt en av sine famøse vinkvelder før han sa dette.

Lenke til kommentar

er akseptabel og koster 24kr i uken, så får du sett mye fotball i den uken. Mens ViasatonDemand er nok den "sikreste" du får der det er 50kr for bare den ene kampen.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Ikke noe fantastisk, men helt greit. Og av det jeg har hørt så er det verdt det i forhold til ViasatonDemand da selvom Viasat kanskje har liittt bedre kvalitet så er det ikke verdt å betale 50 for bare den ene kampen i den kvaliteten istedenfor bare ca. 24 kr. for en uke med flere kamper påHåper det hjelper. :)

Endret av Alastor
Nei, det er ikke tillatt.
Lenke til kommentar

Er det mange av dere Manu supportere som helst vil se Ronaldo dra? har på følelsen at det blir på samme måte som det var med Barcelona i fjor sommer, at Pep rydda opp å solgte unna disse spillerne så tenkt for mye på seg selv, og ikke tenkte for laget (les: Ronaldinho, Deco)

Lenke til kommentar
Er det mange av dere Manu supportere som helst vil se Ronaldo dra? har på følelsen at det blir på samme måte som det var med Barcelona i fjor sommer, at Pep rydda opp å solgte unna disse spillerne så tenkt for mye på seg selv, og ikke tenkte for laget (les: Ronaldinho, Deco)

Ronaldinho fikk griller i hodet etter CL gullet deres, rett og slett ikke bra for han, synd, for likte han da han var en sympatisk og drit god spiller..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...