Limbeck Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Mye penger i fifa møkka, men vi har vert preget av en lang sesong også. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 I år har vi vel spilt så absolutt mange kamper som overhodet mulig om man ser på ordinære kamper og ser bort fra at man kan risikere omkamper i type LC etc. Neste år kan det jo bli like gærnt om alt går Uniteds vei i slutten av sesongen. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Vi får kose oss med det faktum at vi får se mer fotball Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) LC har ikke omkamp, du tenker på FA-Cupen, hehe. Men ja, det har vært en utrolig lang sesong og hvor herlig hadde ikke vært om det hadde blitt liiiitt lengre med en finale i Roma 27. mai. Endret 4. mai 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Vinner vi CL så må vi ut i ny supercup og vm. Synes ikke vi bør droppe fa-cupen igjen heller. Dog jeg er ganske sikker på at hvis vi hadde droppet årets fa-cup så hadde vi vert seriemestere nå og stått sterkere i CL, så jeg skjønner at vi gjorde det den gangen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 LC har ikke omkamp, du tenker på FA-Cupen, hehe. aaaaaaaaaaaah Det der roter eg med kver fordømte gang. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ja, det er bittert at vi droppet FA-Cupen sånn i semi-finalen. Dritt at det var en dritbane og jeg syns det er utrolig dumt å spille semiene på Wembley uansett. Vi har en horribel rekord på nye Wembley mtp. målscoring og resultat og det er ikke uten grunn. Banen er faen meg shit. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ja, det er bittert at vi droppet FA-Cupen sånn i semi-finalen. Dritt at det var en dritbane og jeg syns det er utrolig dumt å spille semiene på Wembley uansett. Vi har en horribel rekord på nye Wembley mtp. målscoring og resultat og det er ikke uten grunn. Banen er faen meg shit. Tenkte mere på den sesongen vi ikke stilte i fa-cupen Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Aha. Tenkte du tenkte på laget vi stilte med på Wem-ber-ley. Men du snakket nok om sesongen etter the Treble? http://news.bbc.co.uk/2/hi/sport/football/...ship/381662.stm Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 "Tidligere var han spiss, men i dag kan han bekle alle offensive roller i laget. Og han ser virkelig ut til å trives på venstrekanten", fortsetter Fergie. Nå blir vel Hyrlen sint Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 "Tidligere var han spiss, men i dag kan han bekle alle offensive roller i laget. Og han ser virkelig ut til å trives på venstrekanten", fortsetter Fergie. Nå blir vel Hyrlen sint Han må hatt en av sine famøse vinkvelder før han sa dette. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hvor finner jeg lovlig streaming, type akseptabel kvalitet, av kampen i kveld? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) er akseptabel og koster 24kr i uken, så får du sett mye fotball i den uken. Mens ViasatonDemand er nok den "sikreste" du får der det er 50kr for bare den ene kampen. Endret 5. mai 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Hvordan er kvaliteten på og viasatondemand? Endret 5. mai 2009 av Alastor Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Ikke noe fantastisk, men helt greit. Og av det jeg har hørt så er det verdt det i forhold til ViasatonDemand da selvom Viasat kanskje har liittt bedre kvalitet så er det ikke verdt å betale 50 for bare den ene kampen i den kvaliteten istedenfor bare ca. 24 kr. for en uke med flere kamper påHåper det hjelper. Endret 5. mai 2009 av Alastor Nei, det er ikke tillatt. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 http://www.dagbladet.no/2009/05/05/sport/f...onaldo/6060837/ Ribery inn, Ronaldo ut? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 http://www.dagbladet.no/2009/05/05/sport/f...onaldo/6060837/ Ribery inn, Ronaldo ut? Tror det ikke før jeg får se det, håper virkelig at Ronaldo blir! Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Er det mange av dere Manu supportere som helst vil se Ronaldo dra? har på følelsen at det blir på samme måte som det var med Barcelona i fjor sommer, at Pep rydda opp å solgte unna disse spillerne så tenkt for mye på seg selv, og ikke tenkte for laget (les: Ronaldinho, Deco) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Er det mange av dere Manu supportere som helst vil se Ronaldo dra? har på følelsen at det blir på samme måte som det var med Barcelona i fjor sommer, at Pep rydda opp å solgte unna disse spillerne så tenkt for mye på seg selv, og ikke tenkte for laget (les: Ronaldinho, Deco) Ronaldinho fikk griller i hodet etter CL gullet deres, rett og slett ikke bra for han, synd, for likte han da han var en sympatisk og drit god spiller.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå