Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
takk for det.. dritgammel.. kremt.. jeg fikk juling av gutta når jeg kom på skolen i hjemmelaget Man.U drakt.. og jeg laget flaggtog på 17 mai med Gordon Hill.. United ever after..

snakker vi veteran her :D Kanskje til og med en som kan heve nivået på tråden :)

Lenke til kommentar

Community, LC, CL og PL samt denne latterlige Fifadritet.

5 mulige iallfall, men så er vel Community og LC kun slike ting som Liverpool blander inn i "the treble" så eg går for to bøtter.

CL og PL. Uten minst en av de blir eg dritskuffet over avslutningen av sesongen.

Lenke til kommentar
Community, LC, CL og PL samt denne latterlige Fifadritet.

5 mulige iallfall, men så er vel Community og LC kun slike ting som Liverpool blander inn i "the treble" så eg går for to bøtter.

CL og PL. Uten minst en av de blir eg dritskuffet over avslutningen av sesongen.

helt korrekt.. fifa møkka..

Lenke til kommentar

They were gonna win the treble, they were gonna the cup, but WE'RE THE FAMOUS MAN UNITED AND WE FUCKED THEIRE TREBLE UP.

Haha, nice video gtbikes. :)

EDIT: Skulle ønske at jeg ble supporter når jeg var 5-6 år men så min første United kamp når jeg 11, 02/03 sesongen mot Arsenal borte der det ble 2-2. Husker jeg trodde det skulle til ekstraomganger når kampen var ferdig og ble så sur at det var blåst av etter 90 min at jeg måtte se neste kamp med laget som utlignet sent som fikk meg til å være veldig glad. Neste United kamp, også neste, også neste. Også neste. :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...