Jørgen Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Haha, genial video. Jeg elsker Cantona. Raste og TomHel, skjerp dere! Endret 4. mai 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
numbnut Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 noen her som husker, og har sett, Gordon Hill i 1977? han var min store favoritt..11 år gammel Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Tror nok de fleste her er litt for unge til å huske det gtbikes, men han scorte jo en del mål (51) i løpet av de få årene sine i United. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) 51 ja wis. Wikipedia er oss unges venn Vel, ikke en gang eg husker det. Gtbikes er jo drigammel. (Godt å få sagt det om en bruker) Edit: bom Endret 4. mai 2009 av Jotun Lenke til kommentar
numbnut Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 takk for det.. dritgammel.. kremt.. jeg fikk juling av gutta når jeg kom på skolen i hjemmelaget Man.U drakt.. og jeg laget flaggtog på 17 mai med Gordon Hill.. United ever after.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 takk for det.. dritgammel.. kremt.. jeg fikk juling av gutta når jeg kom på skolen i hjemmelaget Man.U drakt.. og jeg laget flaggtog på 17 mai med Gordon Hill.. United ever after.. snakker vi veteran her Kanskje til og med en som kan heve nivået på tråden Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hehe Limbeck, grattis mann. Herlig at Evra er "bekreftet" klar, kunne ikke gledet meg mer til kampen. Blir en utrolig bra kamp, og jeg tror også at det vil bli rimelig syk stemning. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 51 ja wis. Wikipedia er oss unges venn Vel, ikke en gang eg husker det. Gtbikes er jo drigammel. (Godt å få sagt det om en bruker) Edit: bom Wikipedia får meg til å virke svært intelligent i visse tilfeller Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Vet om navnet Gordon Hill, men det stopper der Ble vist kalt Merlin i følge Wikipedia Endret 4. mai 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Konge med Evra klar til i morgen. Uten han kunne vi fått alvorlige problemer på vår venstreside. Kanskje Rooney måtte spilt back! hehe Endret 4. mai 2009 av Jotun Lenke til kommentar
numbnut Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 kan gå ett par år lengre tilbake.. men da er hele vitsen borte.. 4 eller 5 bøtter i år? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Vi har tatt 3 "bøtter" så vi får se. Jeg tror vi skal en jobb å gjøre i "kveld" Endret 4. mai 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Community, LC, CL og PL samt denne latterlige Fifadritet. 5 mulige iallfall, men så er vel Community og LC kun slike ting som Liverpool blander inn i "the treble" så eg går for to bøtter. CL og PL. Uten minst en av de blir eg dritskuffet over avslutningen av sesongen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Vel selv jeg føler meg gammel på dette forumet. Enkelte her startet jo å følge med når spillere som Ruud kom. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Mens vi andre husker ikke Ruud fordi vi er blitt så gamle at korttidshukommelsen begynner å svikte Lenke til kommentar
numbnut Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Community, LC, CL og PL samt denne latterlige Fifadritet. 5 mulige iallfall, men så er vel Community og LC kun slike ting som Liverpool blander inn i "the treble" så eg går for to bøtter. CL og PL. Uten minst en av de blir eg dritskuffet over avslutningen av sesongen. helt korrekt.. fifa møkka.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) They were gonna win the treble, they were gonna the cup, but WE'RE THE FAMOUS MAN UNITED AND WE FUCKED THEIRE TREBLE UP. Haha, nice video gtbikes. EDIT: Skulle ønske at jeg ble supporter når jeg var 5-6 år men så min første United kamp når jeg 11, 02/03 sesongen mot Arsenal borte der det ble 2-2. Husker jeg trodde det skulle til ekstraomganger når kampen var ferdig og ble så sur at det var blåst av etter 90 min at jeg måtte se neste kamp med laget som utlignet sent som fikk meg til å være veldig glad. Neste United kamp, også neste, også neste. Også neste. Endret 4. mai 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå