Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Om du henger deg opp i en jævla statistikk, når vi er i CL-finale, så blir jeg tvilsom til deg. Eller kanskje du er veldig inne på bagateller.

Lenke til kommentar
Hva er vitsen med å tenke på statistikker når det står om en CL-finale?

Vel den er såpass rå at jeg helst vil beholde den. Særlig med tanke på lagene vi har slått, da vil jeg helst ikke tape mot "lille" Arsenal. Ikke misforstå, men når vi slår Chelsea i en CL-finale og Barca før det er det litt surt å miste den mot Arsenal som vi er favoritter mot.

Men ja Finale er såklart 100 ganger viktigere.

Lenke til kommentar
Barca større enn Arsenal? Tja

Statestikker brytes engang. Tror ikke statestikk betyr så mye i neste kamp, samme hvem man møter.

Korrekt, statistikk har egentlig ingenting å si, er bare en sammenligning for å regne ut sannsynligheten til et fremtidig resultat. :p

Endret av RePaC
Lenke til kommentar

http://www.united.no/united/nyheter/nyhete...ter_mot_arsenal

Evra også klar

Patrice Evra trente ikke i dag, men rapporteres å være klar for kamp i morgen.

Sir Alex har ikke svart på hvorfor Evra sto over i dag, men kom med følgende beskjed til nervøse Unitedfans

-Når man går inn i slike viktige kamper er det viktig å ha alle friske og raske. - Det har vi nå.

Dette sto vel ikke i artikkelen tidligere i dag? Gode nyheter i allefall. :)

Edit: Det var visst en helt ny artikkel. Tenkte først at det var en oppdatering av artikkelen om at Rio var tilbake i trening, men det var det ikke.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Om du henger deg opp i en jævla statistikk, når vi er i CL-finale, så blir jeg tvilsom til deg. Eller kanskje du er veldig inne på bagateller.

Går vi ikke til finalen om vi holder statistikken intakt? :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...