Limbeck Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Forventer ingenting. Dette har vert en fantastisk sesong og jeg blir ikke så veldig skuffet om vi ryker ut. Bare kvelden men neste morgen er jeg ok igjen. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Forventer akkurat det som Wenger sa. At Arsenal skal vinne.. Må jo tenke slik. Arsenal kan bare vinne 2-1, 3-2 osv. Helt greit for min del Lenke til kommentar
PSV Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Forventer akkurat det som Wenger sa. At Arsenal skal vinne.. Må jo tenke slik. Arsenal kan bare vinne 2-1, 3-2 osv. Helt greit for min del Og vi mister streaken vår? Håper jeg ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Om du henger deg opp i en jævla statistikk, når vi er i CL-finale, så blir jeg tvilsom til deg. Eller kanskje du er veldig inne på bagateller. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hva er vitsen med å tenke på statistikker når det står om en CL-finale? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hva er vitsen med å tenke på statistikker når det står om en CL-finale? Vel den er såpass rå at jeg helst vil beholde den. Særlig med tanke på lagene vi har slått, da vil jeg helst ikke tape mot "lille" Arsenal. Ikke misforstå, men når vi slår Chelsea i en CL-finale og Barca før det er det litt surt å miste den mot Arsenal som vi er favoritter mot. Men ja Finale er såklart 100 ganger viktigere. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg syns det er ganske viktig med gode og stolte statistikker jeg Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Barca større enn Arsenal? Tja Statestikker brytes engang. Tror ikke statestikk betyr så mye i neste kamp, samme hvem man møter. Endret 4. mai 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Barca større enn Arsenal? Tja Større stadion hvertfall. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Barca større enn Arsenal? Tja Større stadion hvertfall. Ja det er sant, men ikke større logo på drakten. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Barca større enn Arsenal? Tja Større stadion hvertfall. jo Klubbstørrelser kan sees på mange måter. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Barca større enn Arsenal? Tja Statestikker brytes engang. Tror ikke statestikk betyr så mye i neste kamp, samme hvem man møter. Korrekt, statistikk har egentlig ingenting å si, er bare en sammenligning for å regne ut sannsynligheten til et fremtidig resultat. Endret 4. mai 2009 av RePaC Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Barca større enn Arsenal? Tja Finnes det ikke en rangering over dette da? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) http://www.united.no/united/nyheter/nyhete...ter_mot_arsenal Evra også klar Patrice Evra trente ikke i dag, men rapporteres å være klar for kamp i morgen. Sir Alex har ikke svart på hvorfor Evra sto over i dag, men kom med følgende beskjed til nervøse Unitedfans -Når man går inn i slike viktige kamper er det viktig å ha alle friske og raske. - Det har vi nå. Dette sto vel ikke i artikkelen tidligere i dag? Gode nyheter i allefall. Edit: Det var visst en helt ny artikkel. Tenkte først at det var en oppdatering av artikkelen om at Rio var tilbake i trening, men det var det ikke. Endret 4. mai 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Finnes det ikke en rangering over dette da? Du snakker om den idiotlista fra UEFA der Liverpool er på topp? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Liverpool er størst! Supporterne, i kjeften Lenke til kommentar
PSV Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Om du henger deg opp i en jævla statistikk, når vi er i CL-finale, så blir jeg tvilsom til deg. Eller kanskje du er veldig inne på bagateller. Går vi ikke til finalen om vi holder statistikken intakt? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Se filmen hos Youtube Cantona sin siste film, slutten av traileren er brilliant! "I am not a man... I am Cantona!" :!: Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 "And the Gunners have not conceded a goal at home in the competition this season." Jeez. I morgen kveld blir ikke bra for hjertet, det er sikkert. Tipper 1-1 men tror det kan bli eksra omganger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå