PSV Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Og alle husker vel det utrolige målet hans mot Arsenal i 04/05 der vi vant 4-2 på Highbury. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Wenger er skråsikker på Arsenal-seier Jau jau, gutta! Så får me sjåo! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 "Denne gangen blir det annerledes. Nå har vi fordelen, sier franskmannen. Det kan han ha rett i. I helgas seier mot Portsmouth hvilte han hele åtte av spillerne som startet på Old Trafford forrige uke. " For vi hvilte ikke spiller vi også? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Vida, Rooney, O'Shea, Evra spilte. 4 viktige spillere. Kan være en liten fordel to be fair. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Gir faen i om Arsenal ikke har tapt på 24 hjemmekamper. Vi har ikke tapt på godt over 20 kamper (både borte og hjemme) i turneringen, så er ikke noe vits med statistikk i en slik situasjon. Blir vel uavgjort om vi skal følge statistikken. Det kan han ha rett i. I helgas seier mot Portsmouth hvilte han hele åtte av spillerne som startet på Old Trafford forrige uke. United hvilte også 7-8 spillere i helga (som spilte mot Arsenal), så vil ikke si at de har særlig stor fordel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Vida, Rooney, O'Shea, Evra spilte. 4 viktige spillere. Kan være en liten fordel to be fair. Topptrente forsvarsspiller tviler jeg på at har noen problem med så tette kamper, men samtidig tviler jeg også på at dette blir er problem for Rooney, han jobber jo utrettelig uansett Uavgjort hadde ikke vært meg i mot. Endret 4. mai 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Er helt sykt egentlig, 4 kamper på 11-12 dager nå. 2 mot Arsenal, en borte og en hjemme, en mot erkerivalen City, derby vil alltid være derby; og borte på en rugbybane mot Wigan. Vinner vi alle disse (uavgjort i CL kampen og uavgjort i en av PL kampene går) er vi PL-mestere og i Roma 27. mai. Sick-sick-sick. Endret 4. mai 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Gir faen i om Arsenal ikke har tapt på 24 hjemmekamper. Vi har ikke tapt på godt over 20 kamper (både borte og hjemme) i turneringen, så er ikke noe vits med statistikk i en slik situasjon. Blir vel uavgjort om vi skal følge statistikken. Jepp. Uavgjort i morra går helt fint det. HELT fint. Håper på et tidlig united mål. Da må jo Arsenal score minimum 3 for å komme videre. Edit: Kver gang eg har skrevet et innlegg så lurer eg på kem som har skrevet det aller siste innlegget. Kjenner ikke igjen avataren min enda :!: Endret 4. mai 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Sant, det. Dere har et tett kamp-program, akkurat som oss, men dere har vel litt mer å spille for i serien, med tanke på seriemesterskapet. Vi vil jo ha 4. plassen, Villa klarer ikke ta den fra oss, men det er en annen sak. Endret 4. mai 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Sant, det. Dere har et tett kamp-program, akkurat som oss, men dere har vel litt mer å spille for i serien, med tanke på seriemesterskapet. Vi vil jo ha 4. plassen, Villa klarer ikke ta den fra oss, men det er en annen sak. Har ikke så mye å si. Både treneren og spillerne vil være fokusert kun på å slå ut Arsenal i morgen, uansett hvor tett kampprogram vi har. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Hmmm... Anderson såg ikke helt fornøyd ut. Krisestemning i laget?? Hvor er VG? Liker de luene. Hvis eg noengang somler meg over til England for å se kamp skal eg komme meg på en trening og snappe en av mine helter sin lue. Svett og god. Endret 4. mai 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Så kaldt i England? Vi er i mai, og de bruker hansker og lue? Hvor er VG? http://www.vg.no/ Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Legg merke til hvem av sminkedokkene våre som IKKE har lue. Redd for sveisen seff. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Sikkert tidlig på morran.. 11 grader og overskya i Manchester nå iallefall, sikkert ikkje så veldig koselig vær.. Endret 4. mai 2009 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Takk Latias. Har en sånn bar oppe med knapper eg kan trykke på. Men tror den ene forsvant pga virus. Er ikke så lett for gamle menn med pc. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Nivået er fremdeles på topp her inne ser jeg. Nice. Gotta love Torstein, Raste 'n' TomHel ja. Herlig bilde av treninger på forrige side btw, vanskelig å finne bilde av Ronaldo der han ikke ler på treningene altså. Endret 4. mai 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Må innrøme at jeg gleder meg til kampen imorgen. La oss håpe jeg blir underholdt.(jepp, det er viktig). Hvordan er forventingene? Har flesteparten allerede kjøpt tog-billett til Roma? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 vanskelig å finne bilde av Ronaldo der han ikke ler på treningene altså. Det har eg faktisk tenkt på mange ganger. Han og Rooney. Ler jo hele tiden. Tror de elsker å drive med fotball, og tror egentlig Ronaldo er veldig fornøyd med å være i United. Hvordan er forventingene? Har flesteparten allerede kjøpt tog-billett til Roma? United bør klare det, men tar ingenting for gitt. Scorer de 1 mål i morra er mye gjort tror eg. DA skal eg tro på finaleplass. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Forventer akkurat det som Wenger sa. At Arsenal skal vinne.. Må jo tenke slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå