Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, kunne fort vært en annen spiller og derfor lurte jeg på det.

Det sier jo litt om dine fotballkunnskaper når du ikke skjønner at han mente Agüero. :ermm:

Hva med Torres?

Han kom i fra "overvurderte" Spania...

Vel, visste jo hvem Aguero er. Tror også at jeg har 10x høyere fotballkunnskap enn det du har. :)

Jeg bare skrev det innlegget under Limbeck, for å poengtere at han hadde en liten skriveleif.

Agüero kan bli en ny Torres, var poenget mitt.

Jaja, der er fotballkunnskapen din på tipp og topp.

Aguero er ikke en ny Torres.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Ja, derfor jeg skrev "kan".

Atletico hadde hatt en brukbart angrep med Torres og Aguero.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Vel, kunne fort vært en annen spiller og derfor lurte jeg på det.

Det sier jo litt om dine fotballkunnskaper når du ikke skjønner at han mente Agüero. :ermm:

Hva med Torres?

Han kom i fra "overvurderte" Spania...

Vel, visste jo hvem Aguero er. Tror også at jeg har 10x høyere fotballkunnskap enn det du har. :)

Jeg bare skrev det innlegget under Limbeck, for å poengtere at han hadde en liten skriveleif.

Agüero kan bli en ny Torres, var poenget mitt.

Jaja, der er fotballkunnskapen din på tipp og topp.

Aguero er ikke en ny Torres.

Hahaha, sa jeg noen gang at Aguero er en ny Torres, neei? Som sagt, så viser det hvor smålig du er når du absolutt på poengtere skrivefeil, som ikke en gang er morsomme. Også antar jeg at du har 11x høyere fotballkunnskaper en meg.
Lenke til kommentar

Om ikke Evra blir klar, så har vi flere muligheter:

Rafael - Ferdinand - Vidic - O'Shea

O'Shea - Ferdinand - Vidic - Fabio

O'Shea - Ferdinand - Vidic - Evans

Selv hadde jeg kanskje valgt den første, men er redd farten til Walcott blir litt for mye for O'Shea. Om vi kjører med Fabio der, så får Walcott masse rom når Arsenal får kontringer. Er usikker på akkurat hvor god Evans er som beck, men tror han kunne ha gjort en god jobb. Han pleier jo å spille i den posisjonen for landslaget.

Lenke til kommentar

Super Ando!

Haha, herlig artikkel. Det Fergie sier på slutten er så typisk han. :D

Hvis Anderson kan bli våres fast ertsatter for Scholesy (selvom jeg vil savne Scholesy som faen, og jeg syns ikke de er så sammenlignbar spillemessig) har vi en mann som definitivt i stand for jobben. Anderson er faen meg stor allerede, og kommer bare til å bli større. :)

EDIT: Tviler veeeldig sterkt på at Fabio blir med når han ikke trente i dag, og ikke er i troppen. Pluss at det er CL semi-finale andrekamp, og Fabio har bare spilt i FA-Cupen for oss. Nono, ikke Fabio, den kan du stryke ut Latias. ;)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Andy kan bli vår nye Keano. :D Han trenger ikke å være like temperamentsfull, men like tøff i spillet, og ha like gode lederegenskaper. :D

EDIT: Svar til tc47 sitt innlegg lenger oppe.

Endret av Latias
Lenke til kommentar

RvP er inn for kampen i morgen, det er Silvestre også (mindre skummelt). Blir nok 4-4-2 mot oss denne gangen, lurer på om vi også stiller slik. Tror Arsenal blir noe slikt:

Almunia

Sagna - Toure - Silvestre (Djourou hvis ikke) - Gibbs

Walcott - Fabregas - Song - Nasri

Adebayor - Van Persie

Virker mye mer skummelt sånn for min del nå som Diaby var ute og de stilte med RvP og Ade på topp. Tror også Fabregas spiller litt dypere og der er han mye farligere enn bak spissen pga. mangel på farten. Jeg er redd for at Arsenal putter et par i morgen, spørs om vi klarer å putte (1, gjerne 2) også. Jeg vil stille samme som forrige uke egentlig, 100% samme laget funker fett for min del men tror Berba kommer inn for Tevez for å være helt ærlig. Så er spørsmålet om det blir 4-4-2 på våres side eller om det blir den samme 4-3-3. Har på følelsen at det blir 4-3-3 igjen, bare med Berbatov denne gangen.

VDS

O'Shea - Rio - Vida - Evra (hjertet sier at han spiller)

Fletcher - Carrick - Anderson

Ronaldo - Berbatov - Rooney

33 timer igjen. :)

Lenke til kommentar

Herlig lag tc. Som vanlig enig :)

Og apropos beckdiskusjonen som går når. Leser i nyeste united-supporteren-bladet nå og der var det fin lesning for alle oss O'Shea fans. O'Shea er den nest mest brukte spilleren i forsvaret vårt i år (etter Vida) og har en taklingsprosent (taklinger vunnet) på 82. Vidic som har vært helt rå i år har til informasjon 76%. Med noen fler kamper spilt enn Ferdinand har også O'Shea brutt like mange passninger som både Vidic og Rio i år, og ligger langt foran f.eks Evans og Neville. På brudd i spillet står Vidic, O'Shea og Evans øverst. Vidic med 155 (!), O'Shea med 89, og Evans med 63.

En liten pekepinn til de (få) som vil ha O'Shea ut eller på benken for f.eks Rafael. Vi trenger ikke en ny kynisk beck med stjernenykker opp til øra, og som kun er i Utd for lønna når vi har en klubbgutt som Sheasy. Han er forresten også matchvinner mot både Liverpool og Arsenal, og det burde ene og alene være nok til å få gutten på gullstol. Han klager ikke om han spiller høyre, han klager ikke om han spiller venstre, han har spilt midt og han står gjerne i mål om det så må om å gjøre. Håper for Sheasy sin del at det er fler enn meg som virkelig setter pris på han i klubben. Både som spiller og forbilde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...