Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Synes vi trenger en høyre og venstre back, sånn i tilfelle skader. Hadde digget meg med Lahm og Rafinha inn f.eks, samt at vi kjøper en spiss til, Agüero hadde vært en drøm. Samt få inn Schweinsteiger på venstre kant.

FM-tråden finner du her.

:roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Zlatan OG Berba på laget = puke.

Hva slags formasjon er det uansett? Og hvorfor tror du at Rafinha ville gjort det så bra at han starter foran fysiske klare folk som Sheasy og Brown? Neinei, du har feil tankegang Same.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Haha, akkurat Points. FM er fantasy Sameboe, fantasy. Hvis du virkelig vil at vi skal hente alle/noen av de så har du gått glipp av 06/07, 07/08 og 08/09 (så langt) sesongene.

Men du må være enig i at vi trenger en til venstreback, du sier jo selv at vi avhenger at Pat er i form!

Jeg sier bare folk vi kan hente inn, ikke at vi skal hente inn!

Lenke til kommentar

Greit, jeg føler at vi er en del verre uten Evra ja. Men du så jo at vi klarte oss fint uten han i de 5 kampene han fikk karantene i desember/januar for så der har du beviset på at vi ikke trenger en ny en men det hadde ikke vært så dumt. Men du må også tenke hvor god en evt. ny venstreback kan være når han må sitte på benken i nærmest hele sesongen mens Evra er fit. Så da blir det urealistisk og jeg syns stallen vår er seriøst perfekt (med Tevez) pdd.

Ashley young og Agbonlahor hadde vert morro

Young, ja. Gode innlegg, og en venstrekant vi mangler (ikke nødsituasjon, men hadde ikke skadet) som har vist at han tåler PL. Agbonlahor? Hvorfor trenger vi en "helt grei" spiss som egentlig bare har fart og mangler mye på fysikken og skudd? Nei, den ser jeg ikke helt.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Tar Young foran Valencia. Føler at Young er bedre pluss at han er engelsk som kan være smart mtp. 6+5 regelen som kan være viktig snart nok.

Men, eksamen i morgen. :( Leseleselese.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Nye becker?! O'Shea er faen meg PL's mest undervurderte spiller. Folk undervurderer han fordi han ikke klager, fordi han ikke har nykker, fordi han er stille og fordi han aldri har hatt noe stempel på seg som en klassespiller tror jeg. Utrolig viktig spiller for Utd.

Syns egentlig Park kan få spille ving, og er fornøyd med dagens stall. Når Berbatov signa i September følte jeg at laget var 100% og det står jeg ved fortsatt. Vi kan spille cupkamper med reservelag på høyde med de fleste andre a-lag (eks. Everton) og vi har en førsteellever som få i verden kan matche. I tilegg til dette hadde vi opp til 13 spillere ute fra laget i januar, og vi klarte fortsatt å komme oss igjennom PL, CC, FA og CL-matcher med glans (bortsett fra Derby :)).

Selv om det er transfervindu snart ("snart") syns jeg ikke vi trenger noen nye. Da særlig ikke på beckplass nå som vi snart har Brown tilbake også.

Lenke til kommentar

jeg vil heller ha Agbonlahor enn Agulero, synes mange glorifiserer spansk fotball. Det er lenge siden et spansk lag har imponert meg i CL og det ser igjen ut som at det er andre engelske lag som må slå ut engelske lag. Siste ikke engelske laget som slo ut et engelsk lag var Milan som vant finalen mot Liverpool.

Lenke til kommentar

Unødvendig Raste, du vet godt hvem han snakker om og jeg er egentlig ganske enig med det om glorifisering av de gode spillerne i La Liga Limbeck. Har mine tvil om Agbonlahor alene da, tror ikke han er så god som folk har det til. Tror hurtigheten hans er det eneste folk fokuserer på for å være helt ærlig. Han er ikke så sterk i andre deler av spillet sitt.

Ellers, 1000% enig med niko som vanlig. Spesielt mtp. stallen O'Shea, og at Park er mer enn god nok på vingen for oss når vi vil kjøre en tradisjonell 4-4-2. Og at stallen vår ER komplett. :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
jeg vil heller ha Agbonlahor enn Agulero, synes mange glorifiserer spansk fotball. Det er lenge siden et spansk lag har imponert meg i CL og det ser igjen ut som at det er andre engelske lag som må slå ut engelske lag. Siste ikke engelske laget som slo ut et engelsk lag var Milan som vant finalen mot Liverpool.

Torres sier nå bare jeg, selv om jeg heller vil ha Agbonlahor, han vet vi at presterer i Premier League.

Mente naturligvis PL.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Vel, kunne fort vært en annen spiller og derfor lurte jeg på det.

Det sier jo litt om dine fotballkunnskaper når du ikke skjønner at han mente Agüero. :ermm:

Hva med Torres?

Han kom i fra "overvurderte" Spania...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...