Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sesongen nærmer seg slutten,og da er det jo naturlig at nye transferprospekter blir diskutert :)

Personlig,så vil jeg gjerne ha inn Tuncay fra Boro.Dette er en skikkelig crowd-pleaser av en fotballspiller,som vi mest sannsynligvis får under 70 mill.Han jobber utrettelig,ser alltid ut til å være i godt humør,er teknisk og er et konstant uromoment.Eneste negative jeg kan komme på er at han kanskje er litt for lik Park i spillestilen.

Hva sier folket?Kunne dette være et alternativ?

Lenke til kommentar
Sesongen nærmer seg slutten,og da er det jo naturlig at nye transferprospekter blir diskutert :)

Personlig,så vil jeg gjerne ha inn Tuncay fra Boro.Dette er en skikkelig crowd-pleaser av en fotballspiller,som vi mest sannsynligvis får under 70 mill.Han jobber utrettelig,ser alltid ut til å være i godt humør,er teknisk og er et konstant uromoment.Eneste negative jeg kan komme på er at han kanskje er litt for lik Park i spillestilen.

Nani ut - Tuncay inn...

Hvorfor ikke?

Selv mener jeg at vi trenger en til høyreback inn, Neville holder rett og slett ikke nivået lengere. Cicinho,Rafinha og Daniel Alves er alle høyre backer jeg ville likt å hatt i United! Eventuelt Gonzalo Castro fra Leverkusen!

Lenke til kommentar

Det er en veldig god nyhet!

Han er rutinert og solid som f***. Folk undervurderer han, så føler jeg også at Vidic får mye av æren. Sier ikke at Vidic ikke er god, for han er en sinnsykt for midtstopper.

Men mange undervurderer denne mannen.

Lenke til kommentar
Selv mener jeg at vi trenger en til høyreback inn, Neville holder rett og slett ikke nivået lengere. Cicinho,Rafinha og Daniel Alves er alle høyre backer jeg ville likt å hatt i United! Eventuelt Gonzalo Castro fra Leverkusen!

Glemmer du Brown nå? Vil jo håpe han kommer tilbake, og med tid og stunder tror eg Rafael kommer til å bli en verdig arvtaker.

Lenke til kommentar

Glemmer du Brown nå? Vil jo håpe han kommer tilbake, og med tid og stunder tror eg Rafael kommer til å bli en verdig arvtaker.

Visste at det kom, ja jeg vet vi har Brown,Rafael og Poteten, men jeg synes fortsatt vi bør ha en som holder topp internasjonalt nivå, noe jeg mener Rafael og Poteten ikke gjør, for de tabber seg ut til tider ;)

Lenke til kommentar

Jeg må si jeg deler din smak på høyrebacker ;)

Men er ikke Philip Lahm også høyreback?Kunne godt tenkt meg han.

Lenke til kommentar

Jeg må si jeg deler din smak på høyrebacker ;)

Men er ikke Philip Lahm også høyreback?Kunne godt tenkt meg han.

Lahm er vel venstreback som kan brukes som høyreback, men tar gjerne en venstreback til også :p

Lenke til kommentar

Nani ut - Tuncay inn...

Hvorfor ikke?

Høyreback trenger vi iallefall ikke. Brown, Rafael, Neville, Oshea, Hargreaves.

Keepere

Her trenger vi ikke hente inn noe helt enda. Vi har vds hvertfall én sesong til med Foster og PIG som backups. Håper Foster kan få mye spilletid neste sesong slik at vi får gjort en god vurdering av ham.

Back

Her trengs det ikke forsterkninger. Vi har begge backene bra dekket.

Stoppere

Veldig bra dekning. Vida, Rio, Evans og Brown.

Sentral

Veldig bra dekning her også. Scholes, Carrick, Andy, Fletch og Hargreaves.

Kant

Her må vi få inn en klassespiller. Nani holder rett og slett ikke mål og må ut. Vi har spillere som kan dekke plassene, men det er litt tynt.

Angrep

Forsvinner Tevez? Isåfall har vi jo Welbeck, Macheda og Campbell. Men jeg liker ikke tanken på at evt. Berba eller Rooney får seg en skade og én av disse tre blir fast inventar i første-11'eren. Drømmer fortsatt om Saha jeg.

Lenke til kommentar

Synes vi trenger en høyre og venstre back, sånn i tilfelle skader. Hadde digget meg med Lahm og Rafinha inn f.eks, samt at vi kjøper en spiss til, Agüero hadde vært en drøm. Samt få inn Schweinsteiger på venstre kant.

Men igrunn har vi en jævlig god tropp, ikke tvil om det!

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar

Stallen vår er seriøst perfekt nå for tiden. Variasjon på kantene når det trengs, og når vi må så har vi helt syke valg på 4-3-3 i den midtbanetrioen med f.eks Scholes, Anderson, Fletcher, Carrick, evt. Hargreaves. Helt syk stall. ENESTE er vel høyrebacken til tider men syns Sheasy har gjort seg til en fast høyreback for meg pdd. og at vi har Brown som venter på comeback..

Men, sjekk dette da. Rio trente men... Evra gjorde ikke det!

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=...;newsid=6631881

Faen altså, hvis Evra ikke starter er vi på god vei til trøbbel. Tenk om det blir Rafael - Rio - Vida - O'Shea. Det blir veldig dårlig iforhold til O'Shea - Rio - Vida - Evra. Please oh please Evra, be fit! :(

Forresten, noen som så at Evra feiret målet til Park mer enn selve Park? :p Merket det når jeg så highlighstene på MUTV igjen. Park og Evra er nok bestevenner, det vet vi som så den videoen jeg postet med Park sin bursdagsfest for ikke så lenge siden når Tevez også var der. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...