Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den taklingen til Palacios hører absolutt ingen plasser hjemme i fotballen. FA burde hatt baller og kastet han av banen hvertfall resten av sesongen.

Hadde ikke Ronaldo hoppet unna der hadde han hvertfall brekt et ben.

Lenke til kommentar
Husker ikke hvor mange som var ute hos United på det verste i årets sesong, men det var fryktelig mange.

13 på et tidspunkt i januar. Da vi også spilte kamp hver tredje dag. Imponert over laget i år, for noen prestasjoner!

Ja. Fantastisk. Det om diven til Mache er så sant også, men som han skriver til slutt. Vi får bare trøste oss med at det kan hende det hadde blitt like blåst opp om Pool hadde vært Top of The Table. :)

Repac: Den er stygg, men Pogatetz fikk hvertfall straff. Pluss at han går delvis etter ball, selv om det er ubetydelig i den situasjonen.

Endret av niko_90
Lenke til kommentar
Ikke noe fett når alle skal ha "like" avatarer. Mye lettere når folk har litt "egne" avatarer og ikke bare random utsnitt av United-spillere.

Nå er det mange som ikke har avatarer, eller har veldig like, eller dårlig kvalitet på avatarene sine som har tatt i bruk dem jeg har laget :p

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar

Haha Sveern, det blir ikke lett for Chelsea på sistedagen ifølge den artikkelen nei. :p

Men FY faen. Vi har City på 14.30 søndag 10. mai (hvorfor ikke lørdag siden vi spiller CL på tirsdag denne gangen jo...) sånn at vi får mindre tid til onsdagskveld kampen mot Wigan, 13. mai 21.00; også faen meg LØRDAG 16.mai 13.45 kampen mot Arsenal, hvorfor i HELVETE ikke søndag der? Dette er faen meg skandaløst, 3 kamper på 6 dager der to av de er mot City og Arsenal for faen mens den andre er en bortekamp på en ekkel bane. Dette lover ikke bra, ligaen er ikke ferdig.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...