Ol'H Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Tar du deg nær av det siden det er sant? http://soccerlens.com/the-big-decision-web...a-missed/27857/ Herlig innlegg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Tar du deg nær av det siden det er sant? http://soccerlens.com/the-big-decision-web...a-missed/27857/ Herlig innlegg. Nei, for jeg har faktisk et liv utenom forumet også Det er bare det at jeg liker meg her, og derfor bruker god tid her Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Den taklingen til Palacios hører absolutt ingen plasser hjemme i fotballen. FA burde hatt baller og kastet han av banen hvertfall resten av sesongen. Hadde ikke Ronaldo hoppet unna der hadde han hvertfall brekt et ben. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hva med taklinga til Pogatetz på Rodrigo Possebon ifjor? Den var helt for jævlig! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Husker ikke hvor mange som var ute hos United på det verste i årets sesong, men det var fryktelig mange. 13 på et tidspunkt i januar. Da vi også spilte kamp hver tredje dag. Imponert over laget i år, for noen prestasjoner! http://soccerlens.com/the-big-decision-web...a-missed/27857/ Herlig innlegg. Ja. Fantastisk. Det om diven til Mache er så sant også, men som han skriver til slutt. Vi får bare trøste oss med at det kan hende det hadde blitt like blåst opp om Pool hadde vært Top of The Table. Repac: Den er stygg, men Pogatetz fikk hvertfall straff. Pluss at han går delvis etter ball, selv om det er ubetydelig i den situasjonen. Endret 4. mai 2009 av niko_90 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Da har jeg laget en del avatarer, slenger ut alle jeg har lagd som ikke er blitt brukt! Endret 4. mai 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Thank you very much! Viser ikke enda, men jeg tok Hargreaves.. der ja..=) Endret 4. mai 2009 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Sameboe; kan du ordne en avatar av Rio? Et hvor han ser gærn ut og er litt klarere enn mitt. Hvis du gidder. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Sameboe; kan du ordne en avatar av Rio? Et hvor han ser gærn ut og er litt klarere enn mitt. Hvis du gidder. Kommer om noen minutter Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Det var da måte på hvor gærn han skulle se ut Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Det var da måte på hvor gærn han skulle se ut Han ba om en gærn Ferdinand Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Det ble helt konge, takker! EDIT: ser ikke ut som den har blitt oppdatert ennå. Endret 4. mai 2009 av RePaC Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Det ble helt konge, takker! EDIT: ser ikke ut som den har blitt oppdatert ennå. trykk F5 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ikke noe fett når alle skal ha "like" avatarer. Mye lettere når folk har litt "egne" avatarer og ikke bare random utsnitt av United-spillere. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Du klarer dette i en kortere periode Points. Bare drikke litt mindre noen dager så venner hodet ditt seg til dette også Points drikke litt mindre i russetiden. Yeah right hehe Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Ikke noe fett når alle skal ha "like" avatarer. Mye lettere når folk har litt "egne" avatarer og ikke bare random utsnitt av United-spillere. Nå er det mange som ikke har avatarer, eller har veldig like, eller dårlig kvalitet på avatarene sine som har tatt i bruk dem jeg har laget Endret 4. mai 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Rafa going strong http://www.united.no/united/nyheter/nyheter/united_vil_feile Hehe, må si Chelsea har hard ligaavsluttning Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Haha Sveern, det blir ikke lett for Chelsea på sistedagen ifølge den artikkelen nei. Men FY faen. Vi har City på 14.30 søndag 10. mai (hvorfor ikke lørdag siden vi spiller CL på tirsdag denne gangen jo...) sånn at vi får mindre tid til onsdagskveld kampen mot Wigan, 13. mai 21.00; også faen meg LØRDAG 16.mai 13.45 kampen mot Arsenal, hvorfor i HELVETE ikke søndag der? Dette er faen meg skandaløst, 3 kamper på 6 dager der to av de er mot City og Arsenal for faen mens den andre er en bortekamp på en ekkel bane. Dette lover ikke bra, ligaen er ikke ferdig. Endret 4. mai 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå